Με την ημερομηνία κυκλοφορίας του Xbox One X να πλησιάζει, οι gamers θέλουν να μαθαίνουν όλο και περισσότερα για την νέα κονσόλα της Microsoft. Η περιέργεια επικεντρώνεται στο κατά πόσο η εμπειρία στο Xbox One X θα είναι διαφορετική από το Xbox One. Πρόσφατα, η Microsoft αποκάλυψε ότι το Xbox One X θα κατεβάζει τα δεδομένα για 4Κ ανεξαρτήτως τηλεόρασης. Με τον ίδιο τρόπο τα ήδη υπάρχοντα μοντέλα του Xbox One, κατεβάζουν δεδομένα για 1080p.
H Microsoft τόνισε πως, ενώ το Xbox One S μπορεί να προβάλλει τα games σε 4Κ, το κάνει με upscaling από τα 1080p. Ο μόνος τρόπος για να ζήσει κάποιος την απόλυτη 4Κ εμπειρία είναι να πάρει ένα Xbox One X.
Αυτό σημαίνει ότι ο όγκος δεδομένων για το Xbox One X θα είναι πολύ μεγαλύτερος από αυτών των προηγούμενων Xbox One και Xbox One S. Για παράδειγμα το Call of Duty: Infinite Warfare, αποκαλύφθηκε στα τέλη του 2016 ότι θα χρειαστεί περίπου 130 GB χώρου.
Και αν σκεφτούμε ότι το COD αυτό στην ουσία είχε 2 games μαζί, τότε μπορούμε να φανταστούμε πόσο θα φτάσουν τα αρχεία του σε 4K! Ένας τίτλος όπως το Forza Motorsport 7 θα χρειάζεται περίπου 100GB χώρου για να εγκατασταθεί σε 4Κ.
Η λύση στο πρόβλημα της Microsoft
Αυτό όμως φαίνεται ότι είναι ένα πρόβλημα που η Microsoft προσπαθεί να λύσει άμεσα και σε συνεργασία με τους σχεδιαστές. Παρέχει εργαλεία ανάπτυξης games τα οποία θα κάνουν τα αρχεία πιο γρήγορα στο κατέβασμα τους. Δεν είναι γνωστό το κατά πόσο μπορεί να βελτιωθεί η κατάσταση, αλλά είναι ελπιδοφόρο ότι το αντιμετωπίζει τόσο άμεσα.
Τα εργαλεία αυτά θα κάνουν πιο εύκολο για τους σχεδιαστές να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες του Xbox One X. Μερικοί ελπίζουν να φτάσουν ακόμη και στα 6Κ. Γενικά όμως θα ήταν καλό να μπορούν να «κατακτήσουν» το ταβάνι του 4Κ.
Προς το παρόν το άμεσο πρόβλημα της Microsoft είναι η διάθεση των dev kits στις εταιρίες. Είναι βασικό ώστε να ξεκινήσει ο σχεδιασμός. Υπήρξε μια καθυστέρηση σε αυτό το θέμα, το οποίο καθώς φαίνεται ξεπερνιέται.
Το Xbox One X θα κυκλοφορήσει στις 7 Νοεμβρίου 2017.