“Of Course Horse” ονομάζεται η νέα καμπάνια του οίκου Gucci SS20. Αγέρωχα άλογα φιγουράρουν στα σουρεαλιστικά πλάνα του Γιώργου Λάνθιμου παίρνωντας τη θέση ανθρώπων σε μια σειρά από καθημερινά σκηνικά στην πόλη του Los Angeles και στο ξενοδοχείο Chateau Marmont.
Τα άλογα του οίκου Gucci
Μια ιδιαίτερη σχέση διαπιστώνεται μεταξύ των αλόγων και του ίδιου του οίκου Gucci. Με την ίδρυση της εταιρείας στις αρχές της δεκαετίας του 1920, η Gucci παρήγαγε δερμάτινα αξεσουάρ για ιππασία. Ύστερα διεύρυνε το εμπορικό της πεδίο στις αποσκευές, τα αξεσουάρ και εν τέλει στη μόδα. Επομένως, τα άλογα έχουν ιδιαίτερη σημασία για την ιστορία του οίκου κάνοντας την επανεμφάνισή τους όχι τυχαία, στην καμπάνια της Gucci SS20.
Τα άλογα του Γιώργου Λάνθιμου
Πολλοί έχουν σπεύσει να βρουν μία σύνδεση και με την ταινία “The Lobster”, που έκανε τον Έλληνα σκηνοθέτη διάσημο στο Hollywood. Σε αυτή την ταινία, ο Γ. Λάνθιμος τονίζει τις κοινωνικές πιέσεις μέσα από μια φανταστική κοινωνία που μετατρέπει σε ζώα, όσους αποτύχουν να βρουν σύντροφο. Στην καμπάνια Gucci SS20 βέβαια, η θέση των αλόγων σε ρόλο ανθρώπων, έχει ένα μάλλον απευλευθερωτικό, παρά καταπιεστικό χαρακτήρα.
Τα άλογα της Gucci SS20
Τα άλογα ήταν ανέκαθεν σύμβολα της ελευθερίας. Σκοπός της συγκεκριμένης καμπάνιας είναι να σπάσει τους κανόνες της μόδας και να “απελευθερώσει” το προσωπικό στυλ του καθενός. Η προσέγγιση του Γ. Λάνθιμου ακολουθεί τη γραμμή που χάραξε ο Alessandro Michele αφότου ανέλαβε την καλλιτεχνική διεύθυνση του οίκου. Αναγάγει τη μόδα σε τέχνη, όπου αφήνει ελεύθερο το μάτι του θεατή να αποδώσει την καλλιτεχνική ερμηνεία. Η Gucci SS20 λοιπόν, μας προτρέπει να προσεγγίσουμε το δικό μας προσωπικό στυλ μακριά από κανόνες και trends, όπως μας αφήνει ελεύθερους να νιώσουμε και να καταλάβουμε το οτιδήποτε σχετικά με αυτή.
Ακολουθείστε αυτόν τον σύνδεσμο για την καμπάνια της Gucci SS20 σε σκηνοθεσία Γιώργου Λάνθιμου, για να δείτε ένα σουρεαλιστικό LA με πολλή μόδα και πολλά άλογα.