Όλα ξεκινούν τον Ιούνιο του 2022.
Ο γνωστός οίκος μόδας Jacquemus, με ιδρυτή τον Simon Porte Jacquemus, συνεργάστηκε για πρώτη φορά με τη γνωστή πολυεθνική εταιρία Nike ήδη από το καλοκαίρι του 2022. Ο γαλλικός οίκος αποφάσισε να ενώσει τις δυνάμεις του με την αθλητική Nike φέρνοντας στα αθλητικά ρούχα μια μίνιμαλ και μοδάτη εκδοχή. Έτσι γεννιέται η συνεργασία Jacquemus x Nike.
Συγκεκριμένα ο Simon, είχε δηλώσει πως πάντα τον «ενέπνεαν τα vintage κομμάτια της ACG και οι καμπάνιες της Nike της δεκαετίας του ’90». Προχώρησε, έτσι, στη «δημιουργία γυναικείων αθλητικών ρούχων με αισθησιακές λεπτομέρειες και ουδέτερα χρώματα». Επιθυμώντας, ακόμα, τα ρούχα να είναι διαθέσιμα για όλους τους σωματότυπους και να συνδυάζουν το στυλ και το περιεχόμενο και των δύο brand, βασίστηκε πίσω από μια κεντρική ιδέα. Αυτή είναι η σημασία της έκφρασης και της ανάδειξης της μοναδικότητας μέσω της μόδας. Το μοναδικό που εκκρεμούσε ήταν μια ανακοίνωση στο κοινό. Σε μια δημοσίευση του Instagram δόθηκε στους ακολούθους του σχεδιαστή μια μικρή «γεύση» για ό,τι ακολουθεί. Τα προϊόντα αυτού του εναλλακτικού παντρέματος είναι unisex παπούτσια και γυναικεία αθλητικά ρούχα, με τιμές να κυμαίνονται από 40€-175€. Και αυτά ήταν μόνο η αρχή.
Ανοιξιάτικη συλλογή 2024
Η «Le Swoosh» και η Sha’Carri Richardson
Προχωρώντας σε ένα πιο πρόσφατο γεγονός, στις 26 Φεβρουαρίου αυτού του έτους έλαβε χώρα το λανσάρισμα της φετινής ανοιξιάτικης collection των Jacquemus x Nike, στην ιστοσελίδα του οίκου μόδας. Πλέον στα ήδη υπάρχοντα κομμάτια έρχονται να προστεθούν το ανανεωμένο αθλητικό ζευγάρι παπούτσια «J Force 1» και η ολοκαίνουργια και πρωτότυπη τσάντα «Le Swoosh». Η τελευταία, μάλιστα, αποτελεί την πρώτη τσάντα χειρός της Nike, ενώ παράλληλα υπήρξε στο«teaser» της καμπάνιας. Και τι καλύτερο από το να είναι, αυτή η πρώτη, το δημιούργημα μιας πολυτελούς και υψηλής ποιότητας μάρκας;
Η τσάντα «Le Swoosh» συνδυάζει απόλυτα, πάνω της, τα logos του Jacquemus και της Nike, με το logo της τελευταίας να είναι όπως το ερμήνευσε ο σχεδιαστής, με γνώμονα τον μινιμαλισμό. Δε χρειάζεται περίτεχνα σχέδια, χρώματα και υφές. Έχει το ιδιαίτερο σχήμα της και αυτό είναι αρκετό! Είναι αυτό που λέμε, έχει «προσωπικότητα».
Στο «teaser» την εμφάνισή του κάνει και ένα χέρι. Ακόλουθοι του Jacquemus στο Instagram έσπευσαν να αναγνωρίσουν ότι ανήκει στην παγκόσμια πρωταθλήτρια στίβου, Sha’Carri Richardson. Με τον τίτλο της «πιο γρήγορης γυναίκας στον κόσμο» η Sha’Carri είναι το βασικό πρόσωπο της καμπάνιας. Με τα χαρακτηριστικά ακρυλικά νύχια της και με τη μοναδική παρουσία της στον αθλητισμό, ο σχεδιαστής ταυτίστηκε με την κεντρική ιδέα της αθλήτριας για αυτοέκφραση. Αφού τον εντυπωσίασε, και τα δύο πρόσωπα επέλεξαν να συνεργαστούν. Σε αυτό το σημείο η μόδα και ο αθλητισμός δένουν αρμονικά.
Λεπτομέρειες της Collection: Τι εντυπωσίασε
Δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στα κομμάτια της ανοιξιάτικης συλλογής, ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσαν τα μοτίβα «swoosh»από κοψίματα λέιζερ. Πάνω σε βαμβακερά φούτερ, κοντομάνικα μπλουζάκια και φόρμες, τα μοτίβα μαρτυρούν και πάλι το στοιχείο στο οποίο εστίασε ο σχεδιαστής. Ακόμα, δε θα μπορούσε να μη γίνει αναφορά στα κομμάτια ντραπέ, με τα χαρακτηριστικά «δεσίματα» σε μπούστο ή χέρια, για τα tops, όπως στο «Le Haut Drapé» και«La Robe Drapée» και σε λεκάνη, για τα shorts, όπως στο «Le Short Drapé». Στα κομμάτια, ωστόσο, παρατηρείται εναλλαγή μεταξύ ζωηρών και πιο «μαλακών»χρωμάτων. Συνεπώς, προκύπτει το συμπέρασμα ότι ο αγοραστής επιλέγει χωρίς περιορισμούς, βάση γούστου και προσωπικότητας.
Πηγή εικόνας: stockx.com
Γενικά, η συνεργασία Jacquemus x Nike δείχνει να έχει κερδίσει την προσοχή και την αγάπη των fans και των δύο μαρκών. Και αυτό επειδή αναδεικνύει τέλεια την μοδάτη πλευρά του αθλητισμού. Εξάλλου, η μόδα υπάρχει παντού, ακόμα και στο γυμναστήριο!