Με ένα καινούργιο trailer η Rockstar παρουσίασε τα πρώτα gameplay πλάνα του Red Dead Redemption 2.
Στην συνηθισμένη και δοκιμασμένη της συνταγή έμεινε η Rockstar, καθώς με ένα εξάλεπτο βίντεο του αναμενόμενου παιχνιδιού της, μας έδειξε λίγο εκτενέστερα τον κόσμο του. Δυο μήνες και κάτι έμειναν για το Red Dead Redemption 2 και μετράμε κι επισήμως πλέον αντίστροφα.
Για να ακριβολογήσουμε βέβαια, το Red Dead Redemption 2 δεν είναι το αναμενόμενο παιχνίδι μόνο της Rockstar αλλά ολόκληρου του gaming κόσμου.
Red Dead Redemption 2 – Gameplay
Αποκαλύφθηκαν αρκετά ως προς το gameplay του Redemption.
Από την αρχή βλέπουμε την μάχη με γροθιές, fist fight του 1800, την οποία μπορείς να ανοίξεις με οποιονδήποτε τυχαίνει να σε κοιτάξει. Υπήρχε στο πρώτο παιχνίδι αλλά εξελίχτηκε αρκετά.
Βλέπουμε τον μεγάλο άσσο στο μανίκι του παιχνιδιού, την εικόνα. Βλέπουμε τα τοπία με την καθαρότητα που χρειάζεται, με την φωτεινότητα που πρέπει, με την φωτογραφία και την σκηνοθεσία της Rockstar και λέμε ναι, σε αυτό το παιχνίδι θα κάνω ότι και στο πρώτο: απλά θα κυνηγάω στα βουνά και θα κοιτάζω ηλιοβασιλέματα.
Πέρα από τα αστεία, το open-world του παιχνιδιού εκτός από πανέμορφο φαίνεται και λέγεται ότι είναι αχανές.
Οι παράπλευρες δραστηριότητες όπως κυνήγι, ψάρεμα (ναι υπάρχει), χαρτιά, σαλούν υπάρχουν και στο νέο Redemption.
Επίσης μαθαίνουμε πως όποτε η συμμορία του Dutch κάνει κάποια παρανομία ή θέλει να ξεφύγει από το οτιδήποτε την κυνηγάει, μετακινείται. Βλέπουμε μια μετακίνηση της και βλέπουμε και τον κάθε χαρακτήρα της. Υπάρχουν επιλογές μέσα στο camp της συμμορίας, που στήνεται σε κάθε καινούργιο τόπο που ταξιδεύει, όπου μπορούν να οδηγήσουν σε άλλες αποστολές. Υπάρχουν οι σχέσεις με τα υπόλοιπα μέλη της που μπορούν, εάν γίνουν αρκετά στενές, να φανερώσουν κάτι από το παρελθόν του καθενός. Και ίσως κάτι από το μέλλον ; Θα το δούμε.
Βλέπουμε μια διαδραστικότητα, βλέπουμε πως υπάρχει ξανά η επιλογή της “επιλογής”. Όταν συναντάς έναν άνθρωπο σε έναν γκρεμό και επιλέγεις ή να τον τραβήξεις ή να τον σπρώξεις, καταλαβαίνουμε πως θα υπάρχει το αντίστοιχο hero ή desperado θέμα και σε αυτό το Redemption.
Υπάρχουν οι περαστικοί που μπορείς να σώσεις από ληστές ή να τους αφήσεις στην μαύρη μοίρα τους. Υπάρχουν οι επιλογές να αποφύγεις έναν σερίφη απλά με το στόμα, να τρομοκρατήσεις έναν μάρτυρα εγκλήματος ώστε να ξεχάσει το πρόσωπο σου. Στις πολλές περιπλανήσεις μπορείς να κάνεις και καινούργιους φίλους που στο μέλλον του παιχνιδιού θα σου φανούν χρήσιμοι.
Το βασικό μέσο μεταφοράς είναι το άλογο, προφανώς. Το δέσιμο αναβάτη και αλόγου είναι εντονότερο αυτή την φορά. Αν το ζώο έχει εμπιστοσύνη στον Morgan τότε θα τον υπακούει ευκολότερα σε καταστάσεις κυνηγητών, πυροβολισμών, επιβίωσης. Η συμπεριφορά του παίκτη θα καθορίσει και την συμπεριφορά του ζώου.
Ο χειρισμός των όπλων είναι κάτι που επίσης έχει εξελιχθεί, τα όπλα είναι πολλά για να πειραματιστεί ο καθένας.
Η βελτίωση στην μάχη με όπλα είναι εμφανής, όταν το dead eye meter δεν έχει αυτήν την καθυστέρηση που είχε. Μικρό το κακό, αλλά το dead eye έπρεπε να βελτιωθεί και βελτιώθηκε.
Σύνοψη:
Για την ιστορία του Red Dead Redemption 2 έχουν γραφεί πολλά κείμενα, δεν χρειάζεται ένα ακόμη. Αλλά ως ανακεφαλαίωση της ημέρας μας ας εξετάσουμε κάποιες ερωτήσεις που έχουμε στο κεφάλι μας:
Θα είναι καλό παιχνίδι; Σίγουρα θα είναι, φαίνεται από το πρώτο λεπτό όλων των παρουσιάσεων του. Θα είναι αντάξιο του πρώτου; Ναι, πατάει στο ίδιο περιβάλλον και στην ίδια σχετικά χρονολογία, στο τέλος της Άγριας Δύσης και στο πέρασμα της τότε κοινωνίας στο μέλλον. Θα μας συναρπάσει – ενθουσιάσει – συγκινήσει – επηρεάσει όπως η ιστορία του John Marston; Ίσως, αν και αυτό είναι το πιο δύσκολο κομμάτι για το συγκεκριμένο. Όταν υπάρχει η ιστορία του πρώτου Redemption, η σύγκριση είναι αναμενόμενη αλλά και “επικίνδυνη”.
Ο Οκτώβρης είναι κοντά και το μεγαλύτερο παιχνίδι του 2018 ‘έρχεται κατά πάνω μας. To Red Dead Redemption 2 θα κυκλοφορήσει στις 26 Οκτωβρίου του 2018 για PlayStation 4 και Xbox One.