Μπέμπα Μπλανς: Μια γυναίκα θρύλος

Μπέμπα Μπλανς: μια γυναίκα που άφησε ιστορίες και θρύλους στο πέρασμα της από το καλλιτεχνικό στερέωμα της Ελλάδας. Ένα μαγκάκι με βελούδινη φωνή, που την ερωτεύτηκαν άνδρες και γυναίκες. Μια τραγουδίστρια που έβαζε φωτιές στις πίστες με αυτά που φορούσε. Μια ξανθιά Καρυάτιδα με πραγματικό τσαμπουκά!

Μπέμπα Μπλανς, Πηγή: https://www.in.gr/

Πρώτα χρόνια

Το μόνο που ξέρουμε για τα πρώτα της χρόνια, είναι ότι γεννήθηκε στην Αθήνα το 1944 στις 21 του Ιουνίου, με το όνομα Αντέλα Κωνσταντοπούλου. Γνωρίζουμε ότι γεννήθηκε στην Πλάκα και ο πατέρας της ήταν Ιταλός. Τη μεγάλωσε μια αυστηρή νταντά γιατί όπως είχε πει η ίδια σε συνέντευξη της το 2007, μάλλον η μητέρα της έπρεπε να δουλέψει. Όλοι όμως την γνώρισαν σαν Μπέμπα Μπλανς. Ένα όνομα που του είχε επιλέξει η ίδια και το κράτησε μέχρι τέλους.

Ξεκίνησε να τραγουδάει ξένα τραγούδια, ιταλικά, και να χορεύει μισόγυμνη, σύμφωνα με τα ίδια της τα λόγια, πάνω στα τραπέζια. Η πρώτη της εμφάνιση στο σινεμά ήταν στη ταινία «Το χαμίνι» το 1960.


Μπέμπα Μπλανς και Ζαμπέτας

«Έλα εδώ Μπεμπέκα»,  έτσι της έλεγε συνέχεια ο Ζαμπέτας.

Την άκουσε πρώτη φορά να τραγουδάει στην ταβέρνα του Βλάχου, στην Ιερά Οδό.

Την βοήθησε πολύ ο Ζαμπέτας στο να γίνει γνωστή, με το να της εμπιστευτεί πολλά από τραγούδια του. Το πρώτο ήταν το «Καλώς όρισες βρε Γιώργη» το 1964. Με τα δύο επόμενα τραγούδια του, το «Μιας πεντάρας νιάτα», το 1966 και «Το καράβι» καθιερώθηκε πλέον σαν τραγουδίστρια. «Μπεμπέκα βελούδο» την αποκαλούσε ο Ζαμπέτας και της είχε αδυναμία, αλλά αυτή σπάνια τον άκουγε. Δεν άκουγε κανέναν και έκανε πάντα ότι γούσταρε. Φορούσε πολύ προκλητικά ρούχα, σε σχέση με τις άλλες τραγουδίστριες και όπως ήταν φυσικό δεν τη χώνευε καμία.

Διαβάστε επίσης  Μαρία Φαραντούρη: Η ιέρεια του Μίκη Θεοδωράκη

Η ατίθαση αμαζόνα Μπέμπα Μπλανς

Μπέμπα Μπλανς, Πηγή: naftemporiki.gr/

Δαντέλλες χωρίς εσώρουχα, μαγιώ, σούπερ μίνι και πολλά άλλα ακραία για κάποιους, έκαναν τους άντρες να λιγώνουν και τις γυναίκες να τη ζηλεύουν και να τη μισούν. Η Μπέμπα Μπλανς έζησε μια ζωή μοιραία. Κυκλοφορούσε κάποτε με μια λευκή Πόντιακ και παρέλυε η Αθήνα στο πέρασμα της. Πάντα δημιουργούσε σκάνδαλα χωρίς να το θέλει. Αποτυχημένη επέμβαση αυξητικής στήθους στα 27 της και θέλησε να δείξει το αποτέλεσμα στον πρόεδρο του δικαστηρίου. Βούιξαν πάλι οι εφημερίδες!

Η Μπέμπα αν και την ερωτεύτηκαν πολλοί, άνδρες, γυναίκες και ο φακός, δεν ερωτεύτηκε κανέναν. Έκανε τρεις γάμους πλούσιους και μόνο από τον τελευταίο, που όπως είπε και η ίδια, ήταν ο μόνος που ίσως ερωτεύτηκε, απόκτησε την μοναχοκόρη της, Μαργαρίτα. Θα έκανα κι άλλους λέει, αλλά δεν προλάβαινα. Άφηνε θύματα παντού.

Παντρεύτηκε στην Αμερική τον βασιλιά των τζουκ μποξ. Εκεί τραγουδούσε και γινόταν χαμός από τους ερωτευμένους άντρες που σφάζονταν στα πόδια της. Ήταν μελαχρινή και κολασμένα σέξι! Την ήθελε και ο Τέλης Σαβάλας αλλά δεν προέκυψε τίποτε άλλο πέρα από ένα φαγητό. Τον παράτησε και γύρισε στην Ελλάδα.

«Δε νομίζω ότι αγαπήθηκε άλλη γυναίκα όσο εγώ»


Μπέμπα Μπλου, μια μάγκισσα με υπέροχα μάτια

Μπέμπα Μπλανς, Πηγή: https://www.fosonline.gr/

Δεν είχε φίλες. Δεν προσπαθούσε να αρέσει, απλά συνέβαινε. Ήταν μια ανεξάρτητη γυναίκα που ήξερε να προκαλεί, αλλά δεν την ένοιαζε η γνώμη των άλλων. Πρότυπο της η Ρίτα Χέιγουρθ και ήταν μια πραγματικά μοιραία γυναίκα. Γι’ αυτό και αποσύρθηκε ενώ ακόμη την αποθέωναν. Έβγαλε πολλά λεφτά αλλά δεν είχε το μυαλό ίσως να τα κρατήσει. Τρελή και ατίθαση την έλεγαν όλοι. Ο χρόνος εχθρός. Χάθηκε η ιδιαίτερη ομορφιά και τα χρήματα σε κακές ίσως επενδύσεις. Έκανε μια εταιρία δίσκων, ένα ινστιτούτο καλλονής, τίποτε δεν πήγε καλά. Έχασε πολλά λεφτά και στο χρηματιστήριο. Κατέληξε να ζει σε ένα μικρό σπίτι στην Κυψέλη, με ενοίκιο. Μαζί με τα σκυλιά της που αγαπούσε πολύ. Μάλλον δεν αγάπησε ποτέ ούτε τον εαυτό της.

Διαβάστε επίσης  Η μάχη στα Βασιλικά Φθιώτιδας (26 Αυγούστου 1821)

Η Μπέμπα και τα σκάνδαλα

Μπέμπα Μπλανς, Πηγή:https://www.pontosnews.gr/

Ίσως η μόνη τραγουδίστρια που τραβούσε τα σκάνδαλα όσο καμία άλλη. Σκάνδαλα στη δουλειά, στα δικαστήρια, πολιτικά, ερωτικά, στιλιστικά. Σκάνδαλα όλη της η ζωή. Η Σωτηρία Μπέλλου την καψουρεύτηκε πολύ και κόντεψε να κάνει φονικό για πάρτη της. Με το τραγούδι «Αποφασίζω και διατάζω» το 1974 έγινε σάλος. Της επιβλήθηκε κατ’ οίκον περιορισμός από την κυβέρνηση Ιωαννίδη. Έμπλεξε και με τον πολύ γνωστό Σαλονικιό, έναν κούκλο νταβατζή με μεγάλη ιστορία και ζήτησε την προστασία της αστυνομίας γιατί φοβόταν για τη ζωή της. Οι γυναίκες την θεωρούσαν πάντα απειλή και τη ζήλευαν. Η Μπέμπα δεν καταλάβαινε τίποτε και έκανε πάντα τα δικά της.


Γιατί η Μπέμπα Μπλανς δεν έγινε μεγάλη καλλιτέχνιδα;

 Οι απόψεις πολλές. Άλλοι λένε για τις στιλιστικές της επιλογές. Μια κυρία της πίστας δεν μπορεί να φωτογραφίζετε και να φαίνεται το κιλοτάκι της είπε κάποτε μια πολύ γνωστή τραγουδίστρια που την ήξερε καλά. Τραγουδούσε πάντα σε μαγαζιά Β’ κατηγορίας. Αν και τραγούδησε τραγούδια πολλών μεγάλων συνθετών δεν μπόρεσε να γίνει μεγάλη τραγουδίστρια. Η Μπέμπα Μπλου με την μυστήρια φωνή από βελούδο, ήταν σίφουνας, τα σάρωνε όλα. Αγύριστο κεφάλι. Έφυγε ευχαριστημένη όμως από τη ζωή που έζησε. Το μόνο της παράπονο ήταν που δεν είχε φίλους.


 Κάποια μεγάλα τραγούδια που ερμήνευσε η Μπέμπα Μπλανς

 Το Καράβι

Έναν αητό αγάπησα

Μιας πεντάρας νιάτα

Χωρίσαμε ένα δειλινό

Λίγο λίγο θα με συνηθίσεις

Μου ‘φαγες τα δαχτυλίδια

Σερσέ λα φαμ

Η αγάπη χρόνια δεν κοιτά

Όταν θα λάβεις αυτό το γράμμα

Διαβάτης

Ζαίρα

Αραπίνες

Εγώ είμαι το μπεγλέρι σου

Διαβάστε επίσης  Τζόαν Τζετ: To σκληρό κορίτσι της Rock

Τα τελευταία της χρόνια

Μπέμπα Μπλανς, Πηγή: https://apotis4stis5.com/vintage/

 

Το 2003 ο καρκίνος της χτύπησε την πόρτα. Τον πολέμησε όμως και πίστεψε ότι τον νίκησε. Το 2007 σχεδόν καθαρή την καλεί ο μεγάλος σκηνοθέτης Μιχάλης Μαρμαρινός να συμμετάσχει στην παράσταση «Πεθαίνω σαν Χώρα», που παρουσιάστηκε το 2013 στο Φεστιβάλ Αθηνών. Χάρηκε πολύ με αυτή την υπέροχη δουλειά η Μπέμπα. Ήταν η τελευταία της. Ο καρκίνος επέστρεψε και την τσάκισε.

 Η Μπέμπα Μπλανς έφυγε μετά από μια μεγάλη μάχη με τον καρκίνο το 2017 στα 73 της χρόνια. Στις 7 Σεπτεμβρίου. Δίπλα της, εκτός από την κόρη της, δύο γυναίκες που την επισκέπτονταν το τελευταίο διάστημα στην κλινική της Αγίας Ελένης που νοσηλεύονταν, η Ξανθή Περράκη και η Γιώτα Γιάννα. Η ξανθιά Καρυάτιδα έφυγε στην ουσία μόνη, απογοητευμένη και ψιλοξεχασμένη.

Εμείς όμως θα τη θυμόμαστε όπως ήταν πραγματικά. Μια αγέρωχη ξανθιά αμαζόνα!


Ας ακούσουμε για άλλη μια φορά το υπέροχο κομμάτι “Το καράβι” από την βελούδινη φωνή της


Πηγές που χρησιμοποιήθηκαν για το άρθρο:

-Μπέμπα Μπλανς. Ανακτήθηκε από pontosnews.gr (τελευταία πρόσβαση 5/9/2022)

-Μπέμπα Μπλανς. Ανακτήθηκε από in.gr (τελευταία πρόσβαση 4/9/2022)

-Μπέμπα Μπλανς. Ανακτήθηκε από fosonline.gr (τελευταία πρόσβαση 5/9/2022)

 

 

Είμαι η Κυβέλη και δηλώνω απόλυτα διαταραγμένη ακόμη ευτυχώς! Λάτρης όλων των Τεχνών, καλών και κακών, φλερτάρω με την ποίηση τη συγγραφή και τη ζωγραφική μπας και μου κάτσει κάποια από τις τρεις. Μοναδικός μου στόχος η επιβίωση από το πόλεμο μου μαίνεται στο μυαλό μου. Είδωμεν…

Αρθρα απο την ιδια κατηγορια

Το Ατίθασο Ρομπότ: Όταν η Τεχνολογία Συναντά τη Φύση

Η DreamWorks Animation καταφέρνει ξανά να μας εντυπωσιάσει με την
«Μπάουμγκαρτνερ», Paul Auster

«Μπαουμγκάρτνερ»: Το κύκνειο άσμα ενός μεγάλου λογοτέχνη

Το «Μπαουμγκάρτνερ» του Paul Auster, που μόλις κυκλοφόρησε από τις