Dragon Age The Veilguard
Το Dragon Age The Veilguard κυκλοφόρησε στις 31 Οκτωβρίου της φετινής χρονιάς αφήνοντας ανάμεικτα συναισθήματα στο καταναλωτικό του κοινό. Ποιο συγκεκριμένα στο site του metacritic παρατηρούμε μια κολοσσιαία διαφορά ανάμεσα στο σκορ των κριτικών και το σκορ των παικτών.
Ανεξάρτητα όμως από το ποια μεριά του νομίσματος αντικατοπτρίζει τις προσωπικές μας απόψεις, είναι σημαντικό να αναγνωρίσουμε τα δυνατά στοιχεία αυτού του παιχνιδιού. Ένα από αυτά είναι το character creation και πιο συγκεκριμένα το κομμάτι της εμφάνισης του χαρακτήρα. Οι επιλογές είναι άπειρες και μπορεί να χρειαστούν ώρες για την ολοκλήρωση του χαρακτήρα μας. Στην συγκεκριμένη περίπτωση θα θεωρήσουμε ότι δημιουργούμε μια Rook.
Μια πρώτη ματιά στο character creation
Εφόσον έχουμε πατήσει New Game ξεκινάμε την δημιουργία της Rook. Αρχικά πρέπει να διαλέξουμε την καταγωγή (lineage) του χαρακτήρα μας. Οι τέσσερις διαθέσιμες κατηγορίες είναι: ξωτικό, άνθρωπος, Qunari και νάνος.
Στην συνέχεια προχωράμε στο παράθυρο της εμφάνισης (appearance) όπου επιλέγουμε τα pronouns και το φύλο. Εκεί μπορούμε να προσαρμόσουμε τις εξής κατηγορίες: το κεφάλι (κούτελο, σαγόνι, ζυγωματικά κτλ), το σώμα, τα μάτια (βλεφαρίδες, χρώμα ματιών), την μύτη, το στόμα, τα αφτιά, τα μαλλιά (φρύδια και χρώμα μαλλιών) και τέλος το μακιγιάζ, τα τατουάζ και τις ουλές.
Από το head starting present προκύπτουν 30 επιλογές στο σχήμα του κεφαλιού. Η Rook μπορεί να έχει ένα πρόσωπο με πιο άγρια ή πιο απαλά χαρακτηριστικά. Το χρώμα του δέρματος και η υφή αλλάζουν επίσης.
Το σώμα όπως και το κεφάλι προκύπτει από των συνδυασμό τριών μοντέλων και από εκεί προχωράμε στις διαστάσεις του. Αλλάζουμε το ύψος, το μέγεθος της μέσης και το πλάτος των ώμων. Τα μάτια, η μύτη, το στόμα και τα αφτιά ακολουθούν την ίδια διαδικασία.
Αξίζει να επισημάνουμε την τεράστια ποικιλία μαλλιών, καθώς έχουμε πάνω από εκατό διαφορετικά χτενίσματα. Ανάμεσα σε αυτά υπάρχουν χτενίσματα τόσο με σγουρά και ίσια μαλλιά αλλά και διαφορετικά μήκη (μακριά, κοντά και πλεξούδες). Επιπροσθέτως, συναντάμε διαφορετικά χτενίσματα στους Qunari. Τα physics τους είναι εξίσου εντυπωσιακά μέσα στο παιχνίδι θυμίζοντας πολύ τα αντίστοιχα του Baldur’s Gate 3.
Τέλος το μακιγιάζ, τα τατουάζ και οι ουλές προσφέρουν μια μοναδική εμφάνιση και είναι περισσότερα από το Inquisition.
Classes and fractions
Οι κατηγορίες (classes) παραμένουν οι ίδιες με του Inquisition και είναι οι εξής: warrior, rogue και mage. Η warrior ελέγχει καλύτερα το πεδίο της μάχης και μπορεί να κρατάει σπαθί με ασπίδα ή δύο σπαθιά. Η rogue από την άλλη βασίζεται στα γρήγορα αντανακλαστικά της. Συνήθως κρατάει δυο σπαθιά αλλά την συναντάμε και με τόξο. Τέλος η mage χρησιμοποιεί spells και μπορεί να παλέψει είτε από κοντά είτε από μακριά.
Τα fractions από την άλλη δημιουργούν ένα backstory. Σε αυτά συναντάμε τους:
- Grey Wardens
- Veil Jumpers
- Shadow Dragons
- Lords of Fortune
- Mourn Watch
- Antivian Crows
Ανάλογα με το fraction που επιλέγουμε η Rook αποκτάει το επίθετό της.
Finalizing Rook
Πριν ολοκληρώσουμε την Rook έχουμε δυο ακόμα κατηγορίες να συμπληρώσουμε.
Η πρώτη αφορά το επίπεδο δυσκολίας, το οποίο αλλάζει και μέσα στο παιχνίδι με εξαίρεση το Nightmare mode.
Η δεύτερη από την άλλη είναι η τελική οριστικοποίηση της Rook όπου επιλέγουμε την φωνή της, καθώς και τα γεγονότα από το Inquisition. Η εμφάνιση του/της Inquisitor μπορεί επίσης να αλλάξει στο συγκεκριμένο παράθυρο. Να σημειωθεί ότι η εμφάνιση της Rook μπορεί να αλλάξει και μέσα στο παιχνίδι. Χαρακτηριστικά όπως το φύλο και το fraction όμως δεν αλλάζουν.
Final thoughts
Ανεξάρτητα από τις πρώτες εντυπώσεις και τα σκορ που συναντάμε στο διαδίκτυο δεν μπορούμε να αρνηθούμε την πρόοδο που έκανε το Dragon Age The Veilguard. Η πιο αναγνωρισμένη ανάπτυξη υπήρξε στο character creation. Δεν είναι δύσκολο να καταλάβουμε την διαφορά καθώς το μόνο που χρειάζεται να κάνουμε, είναι να το συγκρίνουμε με την παρακάτω φωτογραφία.