Άσκηση χωρίς όργανα

Η Άσκηση χωρίς όργανα είναι πλέον κάτι πολύ ξεπερασμένο. Οι μεγάλες απαιτήσεις των ανθρώπων που γυμνάζονται και το σημερινό Life Style οδηγεί στην δημιουργία όλο και περισσότερων γυμναστηρίων, που είναι πλήρως εξοπλισμένα και έχουν κάθε λογής όργανα.

Ωστόσο δεν είναι και λίγοι αυτοί που προτιμούν να  κάνουν την γυμναστική τους μέσα στον δικό τους χώρο και χωρίς καθόλου όργανα. Τι ασκήσεις μπορεί να κάνει όμως κάποιος όταν δεν υπάρχουν όργανα στον χώρο? Πιο κάτω παρουσιάζεται ένα ενδεικτικό πρόγραμμα για Άσκηση χωρίς όργανα που ίσως να είναι αρκετά αποτελεσματικό όταν δεν υπάρχει άλλος τρόπος εκγύμνασης (π.χ γυμναστήριο).

Αερόβια άσκηση

Advertisements
Ad 14

Η αερόβια άσκηση αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος στους μύες, βελτιώνει την αντοχή και προετοιμάζει το καρδιοαναπνευστικό και το μυικό σύστημα για μεγαλύτερή καταπόνηση. Ακόμη η αερόβια άσκηση βοηθά στην μείωση του περιττού λίπους και στην αποθεραπεία μετά από την προπόνηση. Στην περίπτωση της Αερόβιας άσκησης μιλάμε για ήπια ένταση και μεγάλη διάρκεια.

Τροχάδην (έξω από το σπίτι, 20 λεπτά)

Τροχάδην επί τόπου (ζέσταμα) ή μικρά αλματάκια (10 λεπτά)

Άλματα (3×15)

Αναερόβια άσκηση:

Η αναερόβια άσκηση προκαλεί την κίνηση των μυών σου χωρίς να απαιτείται οξυγόνο, καίγοντας κυρίως υδατάνθρακες, ώστε να παραχθεί ενέργεια. Η αναερόβια άσκηση είναι δηλαδή κυρίως ενδυνάμωση μυών και αύξηση σωματική δύναμης. Σε αυτή την περίπτωση μιλάμε για μεγάλη ένταση σε μικρό χρονικό διάστημα.

Στήθος και κορμός: Κάμψεις (3×20)

Σανίδα (3 x 45 secs)

Ώμοι (3 x 1 λεπτό)

Διαβάστε επίσης  5 Μύθοι για την άσκηση

Πόδια:

Κάθισμα στον τοίχο (3 x 30 sec)

Βαθιά καθίσματα (3×15)

Άσκηση ενδυνάμωσης γαστροκνημίου (Πέφτει προς τα κάτω η πτέρνα και ξανά επαναφορά, 3×12 )

Ασκήσεις κορμού:

Πλάγια σανίδα (3 x 30 sec)

Κοιλιακοί

Tips:

Σε έναν ορθό πρόγραμμα άσκησης θα πρέπει να υπάρχουν ασκήσεις αερόβιας και αναερόβιας άσκησης.

-Οι ασκήσεις πρέπει να γίνονται με την σωστή τεχνική τους.

-Μικρά διαλείμματα

-Λίγο νερό

Σε ένα ορθό πρόγραμμα άσκησης θα πρέπει να υπάρχει πλήρης ισορροπία μεταξύ των ερεθισμάτων δύναμης και διάτασης;

-Ενεργητικές διατάσεις πριν την έναρξη του προγράμματος εκγύμνασης ή μετά το ζέσταμα.

-Παθητικές διατάσεις μετά το τέλος του προγράμματος.

-Σωστή διατροφή και ξεκούραση

Είμαι τελειόφοιτος στο ΤΕΙ Φυσικοθεραπείας Αθηνων.
Παράλληλα με τις σπουδές μου ανακάλυψα πολλά πράγματα που με ενδιέφεραν όπως είναι η μουσική,η ανάγνωση βιβλίων κυρίως Ψυχολογίας και Φιλοσοφίας. Ήθελα πάντα να βοηθάω κόσμο αλλά για να βοηθήσεις κάποιον πρώτα πρέπει να βοηθήσεις τον εαυτο σου.
Έτσι αγαπημένο μου απόφθεγμα είναι:
Όποιος κοιτάζει προς τα έξω ονειρεύεται.Όποιος κοιτάζει μέσα του ξυπνάει. Καρλ Γιούγκ

Αρθρα απο την ιδια κατηγορια

Φρύδια

Φρύδια: 5 tips για ένα άψογο αποτέλεσμα

Φρύδια, ή αλλιώς ο καμβάς του προσώπου μας και αυτό διότι

Космобет – Нове ліцензійне онлайн казино Cosmobet.ua

Рік заснування 2024 Мінімальний депозит 100 грн Advertisements Мінімальний вивод