Η Meta είναι η μητρική εταιρεία, γνωστή σε όλους μας ως πρώην Facebook Inc. Τη μετονομασία της ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος Μαρκ Ζούκερμπεργκ στις 28 Οκτωβρίου του 2021. Ο Μαρκ ανακοίνωσε στο κοινό και έναν από τους νέους στόχους της εταιρείας, αυτόν της μετάβασης στο metaverse. Μια νέα έννοια που ακούσαμε και μπήκαμε σε πειρασμό να ερευνήσουμε. Το νέο όνομα της εταιρείας φανερώνει και τον σκοπό αλλά και την εξέλιξη της εταιρείας από μια εταιρεία που παρέχει social media εφαρμογές σε μια εταιρεία τεχνολογίας που επενδύει σε μια νέα εποχή.
Το metaverse συνδυάζει πολλαπλά στοιχεία τεχνολογίας, όπως ή εικονική πραγματικότητα, ένα τρισδιάστατο σύμπαν με πολλούς διαφορετικούς εικονικούς χώρους. Επίσης, σκοπεύει να επιτρέπει στους χρήστες να εργαστούν, να παίζουν και να παραμένουν συνδεδεμένοι με φίλους μέσα από τα πάντα, από συναυλίες και συνέδρια μέχρι εικονικά ταξίδια σε όλο τον κόσμο.
Οι εκτιμήσεις δείχνουν πως θα χρειαστεί από 5 έως 10 χρόνια προτού το metaverse γίνει ευρέως προσβάσιμο και διαδεδομένο. Ωστόσο, ορισμένες πλατφόρμες περιέχουν στοιχεία που μοιάζουν με το metaverse. Όπως, παραδείγματος χάρη, τα βιντεοπαιχνίδια με τα ακουστικά εικονικής πραγματικότητας που παρέχουν επί του παρόντος την πλησιέστερη εμπειρία metaverse.
Οι ανακοινώσεις του Μαρκ θα επηρεάσουν άμεσα το μέλλον και τον τρόπο που διαχειριζόμαστε την τεχνολογία και όπως όλα δείχνουν η Meta ή αλλιώς πρώην Facebook θα ξανά πρωταγωνιστήσει στη ζωή μας με σημαντικές αναβαθμίσεις.
Πηγές άρθρου:
https://about.facebook.com/meta/
https://humble.gr/blog/digital-marketing/facebook-kai-metaverse/