Θεατρικά Εργαστήρια με την ηθοποιό Γεωργία Τσαγκαράκη στην Κρήτη

 Γεωργία Τσαγκαράκη

Η ηθοποιός Γεωργία Τσαγκαράκη θα αποτελέσει εισηγήτρια δύο σεμιναρίων σχετικά με το θέατρο στο Ρέθυμνο και στο Ηράκλειο από τις 20 έως και τις 23 Απριλίου.

Λίγα λόγια για την ηθοποιό Γεωργία Τσαγκαράκη…

Αριστούχος απόφοιτος του Εθνικού θεάτρου με Masters Degree στην υποκριτική  στο  Arts Educational London Schools όπου φοίτησε για έναν χρόνο με υποτροφία από το ίδρυμα Λίλιαν Βουδούρη. Από το 1996 συμμετέχει σε παραστάσεις του Εθνικού και του Ελεύθερου θεάτρου, έχοντας συνεργαστεί με αναγνωρισμένους σκηνοθέτες στην Ελλάδα και το εξωτερικό (Λυδία Κονιόρδου, Σωτήρης Χατζάκης,Ianthe Dimos,Iannis Kokkos κ.ά). Έχει στο ενεργητικό της πολλές συμμετοχές σε τηλεοπτικές σειρές(Σκερτσάκια, Σφηνάκια κ.ά) και κινηματογραφικές ταινίες(τελευταία συμμετοχή η γερμανική παραγωγή της Paramount pictures –Highway to Hellas). Σκηνοθετεί και γράφει θεατρικά έργα (Αισθηματικές νουβέλες Δρχ 100Mary and JohnΤα 5 λεπτά )  Τα τελευταία 5 χρόνια  διδάσκει υποψήφιους και φοιτητές δραματικών σχολών, ενώ διατηρεί μόνιμη συνεργασία με την One Year Lease Company που έχει έδρα στην Νέα Υόρκη και οργανώνει  εκπαιδευτικό σχολείο για Αμερικανούς ηθοποιούς τα καλοκαίρια στο Πάπιγκο.

Advertising

Advertisements
Ad 14

Γεωργία Τσαγκαράκη

 ΡΕΘΥΜΝΟ, 20 με 21 Απριλίου 

 Γεωργία Τσαγκαράκη

Η θεατρική ομάδα Αντίβαρο, έπειτα από το πέρας των πολύ επιτυχημένων  θεατρικών παραστάσεων στα πλαίσια του ομώνυμου φεστιβάλ, διοργανώνει θεατρικό εργαστήριο με τίτλο Εγώ. Εσύ. Εμείς. Αυτοί. «Ανήκω ενεργητικά στο σύνολο, βρίσκω τον εαυτό μου».  Μια μελέτη πάνω στις δυνατότητες της ομαδικής εργασίας με όχημα την ποίηση του Γιώργου Σεφέρη Ένα  εντατικό διήμερο εργαστήριο με πολλή σωματική δράση και ασκησιολογία στοχευμένη στην ενδυνάμωση της ομάδας, στην ατομική αφύπνιση, στην προσωπική εξέλιξη αλλά και τη συνείδηση του  Όλου. Ποια είναι η ανάγκη να ξεχωρίσει ένα άτομο από ένα σύνολο, και πώς προκύπτει αυτή η ανάγκη; Πόση δεξιοτεχνία χρειάζεται ένας ηθοποιός για να ανήκει σε μια ενεργητική ομάδα και παράλληλα να αποκτάει  τα εργαλεία να ξεχωρίζει από αυτήν; Το υλικό εργασίας θα είναι  ένα απόσπασμα από την μικρή ποιητική συλλογή  «Σημειώσεις για μια ‘εβδομάδα’ » του Γιώργου Σεφέρη.

Διαβάστε επίσης  ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΜΑΣΚΑΣ : Εργαστηριακός κύκλος θεάτρου μάσκας 6 συναντήσεων, με τον Αλέξανδρο Μιχαήλ

 

ΗΡΑΚΛΕΙΟ, 22 με 23 Απριλίου

Το θέατρο ΟΜΜΑ studio, που είναι επίσημος  συνδιοργανωτής για την Ελλάδα, του Ευρωπαϊκού Προγράμματος με τίτλο: “Caravan Next” (Καραβάνι η συνέχεια :http://www.caravanext.eu/), σε συνεργασία με το θεατρικό Εργαστήρι του Συλλόγου Αλατσατιανών Ν. Ηρακλείου διοργανώνει διήμερο θεατρικό εργαστήριο πάνω  στη λειτουργία της  Αρχαίας  Ελληνικής Τραγωδίας με την ηθοποιό Γεωργία Τσαγκαράκη. Το  εργαστήριο θα γίνει το Σάββατο 22 και την Κυριακή 23 Απριλίου από τις 5 μ.μ έως και τις 9 μ.μ   στο χώρο του Συλλόγου των Αλατσατιανών (Γ. Μαστρακούλη 13, Πλατεία Νέα  Αλάτσατα)

Advertising

Κόστος εργαστηρίου: 40 ευρώ

Τηλ. για συμμετοχές  2810263659 και 6945898204.)

Τίτλος του εργαστηρίου:

«Η Διονυσιακή Βακχεία ως πρακτική για την σκηνική δράση»

Advertising

Ένα διήμερο εργαστήριο που εξερευνά τις δυνατότητες της ομαδικής εργασίας  και την διαδικασία της σκηνικής εξατομίκευσης με όχημα τον χορό της αρχαίας τραγωδίας. Πως διαβάζουμε τις Βάκχες του Ευριπίδη και τι σημαίνει Βακχεία? Πως μπορούμε να δημιουργήσουμε μια κατάσταση ιερής μανίας και να την χρησιμοποιήσουμε στην σκηνική μας δράση? Πως το έθιμο της πυροβασίας μπορεί να λειτουργήσει σαν κλειδί για την προσέγγιση μιας τελετουργικής συνθήκης στο θεατρικό δρώμενο; Με παρτιτούρα τα χορικά των Βακχών του Ευριπίδη,  εργαζόμαστε πάνω στην δημιουργία ενός κώδικα επικοινωνίας, εντελώς πρωτότυπου, στηριγμένου στην εκάστοτε ομάδα, με απώτερο σκοπό να «συναντηθούμε» κάτω από την συνθήκη του αρχαίου δράματος.

Οι σύνθετες  και πολυεπίπεδες έννοιες  που περικλείουν αυτά τα κείμενα και η αντοχή κάποιου να τις ενσωματώσει, έχουν τη  βάση τους  στο ΣΩΜΑ. Εκπαιδεύοντας ένα έτοιμο σώμα, εκπαιδεύεις παράλληλα και ένα ανήσυχο πνεύμα. Οι συμμετέχοντες μετατρέπονται σε πολεμιστές και προπονούνται ώστε να «αντέξουν» την συνθήκη της τραγωδίας. Συγκέντρωση, γυμνασμένο σώμα, αφυπνισμένο πνεύμα , οξυδερκής νους, απόλυτη αίσθηση του συνόλου και του ατόμου, θάρρος, σεμνότητα και ήθος.

Διαβάστε επίσης  Αναδρομή στην διαχρονικότητα του «θεάτρου εν θεάτρω»

 Γεωργία Τσαγκαράκη

Το εργαστήριο αποτελείται από τρία μέρη.

Advertising

1ο μέρος : εκγύμναση ,προπόνηση ,  δημιουργία ενός δυνατού ικανού σώματος. Οι ασκήσεις εδώ ποικίλουν . Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην  επικοινωνία των μελών, στην δημιουργία  ισχυρής ομάδας και  την δυνατότητα υποστήριξης του συνόλου και των αναγκών μιας κοινοτικής σκηνικής συνύπαρξης. Περιλαμβάνονται πολλές ασκήσεις φωνής και σώματος με σκοπό το χτίσιμο της τεχνικής του ανοιχτού θεάτρου.

2ο μέρος : Ανάλυση του 2ου στάσιμο των Βακχών. Αυτοσχεδιασμοί πάνω στο κείμενο και συνθέσεις σκηνικού υλικού.  Σκοπός εδώ, η εκπαίδευση στο καθαρά υποκριτικό κομμάτι που ενδυναμώνει τον κάθε μαθητή ξεχωριστά και βοηθάει στην πρακτική κατανόηση αυτών των κειμένων. Σε αυτήν την φάση , η ανακάλυψη της ιδιαιτερότητας του κάθε μέλους και η ανάδειξη της ιδιομορφίας του,  είναι ζητούμενο.

3ο μέρος:  Χρόνος για  ενδοσκόπηση  της εργασίας. Σε αυτήν την φάση παροτρύνονται  οι συμμετέχοντες να συνδέσουν προσωπικές τους εμπειρίες με την θεματολογία που αναδύεται από το υλικό του έργου.

Ένα βιωματικό σεμινάριο  σκηνικής ενηλικίωσης με οδηγό το παλαιότερο είδος θεατρικής πράξης.

Advertising

 

 

Έχω μια γάτα, αδιάβαστα (πολλά) βιβλία και στα λευκώματα του Δημοτικού σχολίαζα ως όνειρό μου να γίνω συγγραφές και ποιήτρια. Σπουδάζω Αρχαιολογία και Ιστορία της Τέχνης, χορεύω, περπατάω στα στενά και εξερευνώ μουσεία ενώ τα τελευταία χρόνια μοιράζομαι ανάμεσα σε δύο νησιά και μια πόλη, τα οποία ανακαλύπτω όλο και περισσότερο.

Αρθρα απο την ιδια κατηγορια

horror remakes

Τέσσερα «horror remakes» που «άγγιξαν» τη σπουδαιότητα των αυθεντικών τους

Η συνήθης ανησυχία των πιστών και αμετάκλητων φαν του κλασικού

Κοινωνικο-οικονομικό επίπεδο και ανατομία εγκεφάλου

Tο παρόν άρθρο Γνωρίζουμε ότι οι γνωστικές ικανότητες και οι