«In a Heartbeat»: Το μικρού μήκους animation που συγκίνησε το διαδίκτυο

In a Heartbeat

Μόλις από την περασμένη Δευτέρα, το « In a Heartbeat » άγγιξε περισσότερους από  21 εκατομμύρια θεατές και συνεχίζει δυναμικά. H μικρού μήκους ταινία κινουμένων σχεδίων κατάφερε να φτάσει στην κορυφή των τάσεων του YouTube, με μια απλή, αλλά τόσο όμορφα δοσμένη ιστορία αγάπης.

Ένα ντροπαλό αγόρι, ο Sherwin είναι ερωτευμένος με το γοητευτικό συμμαθητή του, Jonathan. Η αμηχανία και ο φόβος τον εμποδίζουν απ’ το να του εκφράσει τα συναισθήματά του. Όμως, η ατίθαση και τολμηρή καρδούλα του θα βγει από το στήθος του για να αναλάβει δράση.

Με χιούμορ, ρομαντισμό και τρυφερότητα συντίθεται μια ιστορία, με την οποία μπορούν να ταυτιστούν οι περισσότεροι από όσους έχουν υπάρξει ερωτευμένοι. Η αμηχανία του πρώτου έρωτα, η αντίδραση του κοινωνικού συνόλου και η επίδρασή της στην ψυχολογία των άμεσα ενδιαφερόμενων είναι μερικά από τα θέματα που καταφέρνουν να θιχτούν στα 4 λεπτά της ταινίας.

Advertising

Advertisements
Ad 14

Το φιλμάκι ξεκίνησε ως πτυχιακή εργασία δύο φοιτητών της Σχολής Τέχνης και Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Ringling. Η Beth David και ο Esteban Bravo είχαν σκοπό να κυμανθούν σε μια ιστορία αγάπης, μεταξύ ενός ντροπαλού αγοριού και ενός κοριτσιού. Κάπου στην πορεία, υιοθέτησαν την ιδέα ενός εφηβικού έρωτα μεταξύ δύο αγοριών. Έχοντας αναπτύξει ένα συναισθηματικό δέσιμο με τη συγκεκριμένη δουλειά, οι δύο σκηνοθέτες αποφάσισαν να ξεκινήσουν μια καμπάνια συγκέντρωσης χρημάτων, ώστε το τελικό αποτέλεσμα να μοιάζει πιο επαγγελματικό. Με τη βοήθεια του κόσμου κατάφεραν να συγκεντρώσουν το πενταπλάσιο ποσό από αυτό που είχαν ως αρχικό στόχο. Με το επιθυμητό ποσό να είναι τα $3.000 κατάφεραν να συγκεντρωθούν $14.000.

Η διαδικασία παραγωγής της ταινίας αποτέλεσε μια ομαδική δουλειά, όπως δηλώνουν οι δύο απόφοιτοι σε συνέντευξή τους στο MTV News. Καθένας ασχολήθηκε με την επιμέλεια ενός από τους χαρακτήρες. Η Beth επέλεξε το Sherwin και ο Esteban ανέλαβε τον Jonathan. Ακόμη, η έλλειψη διαλόγου προσέφερε την ευκαιρία στη μουσική και στις εκφράσεις των ηρώων να δημιουργήσουν όλο το συναίσθημα.

Η άμεση ανταπόκριση στην καμπάνια των παραγωγών καθώς και η μεγάλη απήχηση της ταινίας στο κοινό φανερώνουν πολλά. Τελικά, υπάρχει ακόμη διάθεση επένδυσης στην τέχνη, στήριξης νέων καλλιτεχνών και ανάγκη να θιχτούν περισσότερα, τέτοιου είδους κοινωνικά θέματα.

Advertising

Περισσότερα από τη στήλη: Κινηματογράφος

Κινηματογράφος

Ο Julian McMahon έφυγε από τη ζωή!

Ο Αυστραλό–Αμερικανός ηθοποιός Julian McMahon έφυγε από τη ζωή την 2 Ιουλίου 2025 στην Clearwater της…

Κινηματογράφος

Ο Ένοχος – Ένα καθηλωτικό ψυχολογικό θρίλερ στο Netflix

Αν αναζητάς μια ταινία που κρατά τον παλμό σου στα ύψη χωρίς να βασίζεται σε…

Κινηματογράφος

Το Project Hail Mary με τον Ryan Gosling έρχεται!

Πριν λίγες μέρες κυκλοφόρησε το πρώτο επίσημο trailer του Project Hail Mary – μια ταινία…

Κινηματογράφος

Αμαρτωλοί: Μια ωδή στη μαγεία της μουσικής

Νύχτα. Μπλουζ. Αίμα. Παρακολουθώντας κανείς τους Αμαρτωλούς (Sinners) του Ράιαν Κούγκλερ, θα μπορούσε εκ πρώτης…

Κινηματογράφος

Τι να δεις στα θερινά: Κλασικές ταινίες που δεν πρέπει να χάσεις

Όλοι μας απολαμβάνουμε μια καλή έξοδο σε έναν θερινό κινηματογράφο. Πολλοί, μάλιστα, λένε ότι καλοκαίρι…

Κινηματογράφος

«Dead Man»: Το υπαρξιακό (άντι)γουέστερν

Ο γνωστός χίπστερ του ανεξάρτητου αμερικανικού σινεμά, Jim Jarmusch, αποφάσισε το 1995 να δοκιμάσει τις…

Κινηματογράφος

Πειρατές της Καραϊβικής: Γιατί η πρώτη ταινία θεωρείται κλασική;

Η ταινία «Πειρατές της Καραϊβικής: Η Κατάρα του Μαύρου Μαργαριταριού», που κυκλοφόρησε το 2003, ήταν…