Είναι η κατάλληλη ώρα να αρχίσεις γυμναστήριο;

Πολλές φορές έχεις αναρωτηθεί πότε είναι η  κατάλληλη ώρα να αρχίσεις γυμναστήριο κυρίως σχετικά με το καλοκαίρι και την εμφάνιση σου στις παραλίες.

Σίγουρα η απάντηση δεν είναι μία. Εξαρτάται από την παρούσα κατάσταση του ατόμου και τους στόχους που αυτό έχει. Η ρεαλιστικότητα αυτών των στόχων για την ακρίβεια είναι που αλλάζουν την απάντηση.

Η κατάλληλη ώρα

Advertisements
Ad 14

Πάντα είναι η κατάλληλη ώρα να αρχίσεις να αφιερώνεις λίγο χρόνο στον εαυτό σου. Λίγο χρόνο για να τον γυμνάζεις και λίγες παραπάνω σκέψεις σχετικά με την επιλογή των σωστών γευμάτων με στόχο όχι την απώλεια βάρους ή το χτίσιμο μυών, αλλά με στόχο τη μακροχρόνια υγιή σου κατάσταση.

Τι σημαίνει αυτό; Πρέπει να τρέφεσαι υγιεινά και όχι μετρώντας θερμίδες ( π.χ. ένα smoothie έχει  περισσότερες θερμίδες σε σχέση με ένα light αναψυκτικό ωστόσο είναι 100% πιο υγιεινό και θρεπτικό). Πρέπει να εντάξεις στη ζωή σου το μέτρο, μια σωστή διατροφή υπολογίζεται ότι περιέχει 70-80 % υγιεινές τροφές και 20-30 % ατασθαλίες που σε κάνουν να ισορροπείς χωρίς να χαλάς την προσπάθεια που κάνεις στο γυμναστήριο. 

Δεν νομίζω πως υπάρχει απάντηση σχετικά με το πότε είναι η κατάλληλη ώρα  για να αποφασίσεις ότι 20 λεπτά μέσα στη μέρα αξίζουν να τα αφιερώσεις στην εκγύμναση του σώματος σου. Έχοντας ως στόχο όχι μονό τα εξωτερικά αποτελέσματα αλλά κυρίως τα εσωτερικά. Δηλαδή, τη χαρά που σου χαρίζει η τεστοστερόνη που απελευθερώνεται, την αποτοξίνωση, την ψυχική σου ηρεμία και τη χαλάρωση από το καθημερινό στρες.

Διαβάστε επίσης  Σκολίωση στα παιδιά: Μύθοι και αλήθειες

Έρευνες δείχνουν ότι οι άνθρωποι που αποφασίζουν να ξεκινήσουν να ασχοληθούν με το σώμα τους μονό και μονό με στόχο τις παραλίες κατάφεραν να χάσουν κιλά που μετά ξανά έβαλαν και να κτίσουν μυς που μετά έχασαν.

Το σώμα σου είναι το μονό μέρος που έχεις για να ζεις και μπορείς να επιλέξεις πώς θες να είναι. Αυτό απαιτεί καθημερινή ενασχόληση. Όχι μονό απαραίτητα στο γυμναστήριο αλλά και με έναν περίπατο, με χορό, με άπλες διατάσεις στις φορτωμένες μέρες. Το σώμα σου θα σε ανταμείψει για το πώς το μεταχειρίζεσαι. Οι εξαντλητικές δίαιτες λίγο καιρό πριν βγεις στη παράλια και οι ατέλειωτες επαναλήψεις στα βάρη καίγοντας καθημερινά τους ίδιους μυς ίσως έχουν και τα ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα.

Θέσε στόχους ρεαλιστικούς. Για παράδειγμα η υγιής απώλεια κιλών υπολογίζεται στα 4-6 κιλά τον μήνα (αναλόγως το φύλο, την ηλικία, το βάρος και τη διατροφή), ενώ η σωστή εκγύμναση μυών συνήθως χρειάζεται από 8 ως 12 εβδομάδες ώστε το αποτέλεσμα να είναι εμφανές. Καμία δίαιτα express ή κάποιο χάπι αδυνατίσματος δεν θα σου προσφέρει γρήγορα αποτελέσματα με απόλυτη ασφάλεια. Ούτε φυσικά η υπέρ – προπόνηση είναι καλή για το σώμα σου.

Συμπερασματικά

Φρόντισε τον οργανισμό σου και τα αποτελέσματα θα έρθουν στην κατάλληλη ώρα. Αγάπα το σώμα σου και προσπάθησε να το βελτιώσεις ώστε να είσαι η καλύτερη εκδοχή του εαυτού σου. Μονό όταν αγαπήσεις αυτό που θες να αλλάξεις θα βρεις τον σωστότερο τρόπο για να το κάνεις.

Φοιτήτρια στο τμήμα Βαλκανικών, Σλαβικών και Ανατολικών σπουδών.
Απόφοιτη personal trainer - pilates instructor.
Μιλάει 7 γλώσσες, αγαπά τη γυμναστική, τον καλό καφέ, τα ζώα και την ποίηση.

Αρθρα απο την ιδια κατηγορια

Βρεφικά προιόντα Ελλάδα

Η ακρίβεια στα βρεφικά προιόντα, Γονείς και Παιδιά

Η ακρίβεια και η ασφάλεια των βρεφικών προϊόντων αποτελούν ζωτικά

Η βασίλισσα του τίποτα: Το κλείσιμο που αξίζουμε

Η Βασίλισσα του Τίποτα, το τρίτο και τελευταίο μέρος της