Υγιεινά σνακ για την παραλία

Στην παραλία είναι γνωστό πως ανοίγει η όρεξη μας. Μπορούμε να μεταφέρουμε υγιεινά σνακ για την παραλία σε ένα μίνι ψυγειάκι ή ακόμη καλύτερα μία τσάντα ψυγειάκι έτσι ώστε να φάμε σωστά αλλά και ελαφριά. Πρέπει να θυμάσαι ότι για την ασφάλεια σου δεν πρέπει να τρως βαριά όσο βρίσκεσαι στη παραλία, συν του ότι τέτοιες τροφές αυξάνουν και τη θερμοκρασία του σώματος μας, κάτι που θέλουμε να αποφύγουμε.

Φρούτα

Πάντα η πρώτη επιλογή είναι τα φρούτα. Ωστόσο κάλο είναι να επιλέγουμε φρούτα εποχής. Το καλοκαίρι ως φρούτα εποχής ορίζουμε τα ακόλουθα : καρπούζι, πεπόνι, ακτινίδιο, δαμάσκηνο, ροδάκινο, σύκο, βερίκοκο, σταφύλι, νεκταρίνι, αχλάδι, φράουλα και φυσικά τα διάφορα «τροπικά» φρούτα που έχουν μπει στη ζωή μας όπως η καρύδα, ο ανανάς κλπ. Εκτός από τις βιταμίνες που σου προσφέρουν, είναι πλούσια σε νερό αρά ιδανική επιλογή για μία ζεστή μέρα.

Επιπλέον επιλογές

  • Γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά και φρούτα ή δημητριακά.
  • Αγόρασε ένα μείγμα ξηρών καρπών με οφέλη για την υγεία όπως αμύγδαλα, goji berry, σταφίδες κλπ και πάρ’ το μαζί σου.
  • Κουλούρι είτε σκέτο είτε με κάποια υγιεινή γέμιση ( ένα κάλο παράδειγμα είναι η γέμιση με ντομάτα, ελιά και καλαμπόκι).
  • Αν υπάρχει θερμός για μεταφορά ροφημάτων επέλεξε έναν χυμό ή ακόμη κ ένα smoothie.
  • Σαντουιτσάκια από το σπίτι φτιαγμένα με προσεγμένα υλικά. Αναλυτικότερα, μπορείς σε ψωμάκια ολικής ή τορτίγιες να βάλεις λίγο στήθος κοτόπουλο ή άπαχη γαλοπούλα, ντομάτα, τυρί, ελιές, μαρούλι και ό, τι άλλο μπορείς να φανταστείς.
  • Αν μπορείς να μεταφέρεις μία μικρή σαλατούλα ( κάποια που να μοιάζει με τη χωριάτικη για να είναι ελαφριά) είναι το καλύτερο μετά τα φρούτα ως επιλογή.
  • Μπάρες δημητριακών.
  • Αν επιθυμείς να πάρεις μαζί σου φαγητό πρέπει να προσέξεις μετά από πόση ώρα θα ξαναμπείς στη θάλασσα. Η επιλογή είναι δική σου. Είναι κάλο να επιλέξεις ελαφριά γεύματα. Ενδεικτικά προτείνουμε τα γεμιστά χωρίς κιμά, ντολμαδάκια, λίγο στήθος κοτόπουλο με ρύζι, φασολάκια ή κάποια κομμάτια σπιτικής πίτσας χωρίς αλλαντικά (η χωριάτικη πίτσα είναι η ιδανική).
  • Η προσωπική μου επιλογή (μετά τα φρούτα) είναι ένα ταπεράκι με μία ποικιλία ψητών λαχανικών εποχής (μελιτζάνα, κολοκυθάκια, πιπεριά) συν το κρεμμύδι και τις πατάτες σε κόκκινη σάλτσα από ντομάτα. Είναι ένα γεύμα που τρώγεται κρύο, είναι νόστιμο, σου δίνει βιταμίνες, φυτικές ίνες και σε χορταίνει.
Διαβάστε επίσης  Ποιο αντηλιακό να επιλέξω;

Να θυμάσαι πως η ενυδάτωση σου είναι εξαιρετικά σημαντική, γι’ αυτό το νερό είναι σύμμαχος σου και στην παραλία. Απέφυγε το αλκοόλ γιατί σε «ζεσταίνει» και σε αφυδατώνει. Δώσε σημασία στη σωστή μεταφορά των σνακ σου, σε καλά κλειστές συσκευασίες και σε δροσερό περιβάλλον. Καλή απόλαυση!

 

Φοιτήτρια στο τμήμα Βαλκανικών, Σλαβικών και Ανατολικών σπουδών.
Απόφοιτη personal trainer - pilates instructor.
Μιλάει 7 γλώσσες, αγαπά τη γυμναστική, τον καλό καφέ, τα ζώα και την ποίηση.

Αρθρα απο την ιδια κατηγορια

η χώρα του τσαγιού

Το βιβλίο του τσαγιού του Οκάκουρα Κακούζο και η διάδοση της ασιατικής και ιαπωνικής κουλτούρας

Το 1906, στη Βοστώνη των αρχών του αιώνα, γράφτηκε ένα

Αφιέρωμα στην συγγραφέα Ελένη Ισπόγλου

Την συγγραφέα Ελένη Ισπόγλου την γνωρίσαμε μέσα από το νέο