Greece Now: Ένα ελληνικό περιοδικό στα Εμιράτα

Το Greece Now αποτελεί ένα ένθετο περιοδικό που κυκλοφορεί στα Αραβικά Εμιράτα και στόχο έχει να παρουσιάσει την Ελλάδα του σήμερα στο εξωτερικό. Το δυναμικό του, μία μικρή ομάδα με άτομα που εργάζονται και μένουν στην Ελλάδα. Οι απαιτητικοί αναγνώστες με τον καιρό αυξήθηκαν και είναι και αυτοί που περιμένουν με ανυπομονησία την κυκλοφορία του. Επιπλέον, το Greece Now κυκλοφορεί ως ένθετο τόσο στο Harper’s Bazaar όσο και στο Conde Nast Traveller.

Επιμέλεια συνέντευξης: Χριστίνα Γκουτή

Θέλοντας να δείξουν την σύγχρονη Ελλάδα στον κόσμο, αλλά και την ανάπτυξή της, το όνομα Greece Now ήταν το πιο κατάλληλο. Στόχος τους τώρα η επέκταση της θεματολογίας του περιοδικού, αλλά και η δημιουργία ιστοσελίδας με διαδραστικό περιεχόμενο, web TV και web radio. Σαν μακροπρόθεσμο στόχο έχουν την δημιουργία και άλλων τέτοιων περιοδικών για διάφορες χώρες με σκοπό την κυκλοφορία τόσο στα Εμιράτα όσο και στον υπόλοιπο κόσμο.

Advertising

Advertisements
Ad 14

 

Σας ευχαριστούμε πολύ για την συνέντευξη που μας παραχωρείτε. Πείτε μας λίγα λόγια για το περιοδικό σας.

Θέλω να σας ευχαριστήσω με τη σειρά μου για την φιλοξενία στο περιοδικό σας. Το Greece Now είναι μία ετήσια έκδοση με έμφαση στην υψηλή ποιότητα που μπορεί η Ελλάδα να παρέχει σε τομείς όπως είναι η μόδα, η φιλοξενία, η γαστρονομία και κάθε μορφής εξειδικευμένη υπηρεσία. Το περιοδικό περιλαμβάνει luxury θεματολογία όπου σκοπό έχει να προσελκύσει απαιτητικούς ταξιδιώτες που θέλουν να γνωρίσουν τις ομορφιές της Ελλάδος.

 

Πώς πήρατε την απόφαση να δημιουργήσετε στα Αραβικά Εμιράτα ένα περιοδικό που να προωθεί την Ελλάδα;

Τα Αραβικά Εμιράτα και κυρίως το Ντουμπάι θα μπορούσα να το ονομάσω τη Νέα Υόρκη της Ανατολής μιας και διαφορετικοί πληθυσμοί και κουλτούρες ζουν, εργάζονται και διασκεδάζουν στην ίδια πόλη. Αυτή η πόλυ-πολιτισμικότητα έχει δώσει τη δυνατότητα σε αρκετές κοινότητες να δημιουργήσουν και να εκδίδουν τα δικά τους περιοδικά. Εμπνεόμενος από αυτές τις δράσεις των υπολοίπων κοινοτήτων, μιας και ελληνική κοινότητα δεν είναι τόσο πολύ ενεργή, αποφασίσαμε μαζί με τη συνεργάτιδά μου Βιβή Ανδρίτσου να δημιουργήσουμε ένα περιοδικό το οποίο θα συνοδεύει ένα μεγάλο τίτλο όπως είναι το Harper’s Bazaar Arabia.

Διαβάστε επίσης  Παναγιώτης Ζαφείρης: «Το θέατρο είναι ο κόσμος μου!»
Advertising

Βέβαια εξελίξαμε αυτή τη σκέψη βάση μιας συνεργασίας με ένα luxury περιοδικό της Σαουδικής Αραβίας. Και έτσι ξεκίνησε αυτό το όμορφο ταξίδι που κλείνει τέσσερα χρόνια.

Greece Now: Πώς προέκυψε ο τίτλος αυτός για το περιοδικό;

Ο τίτλος του περιοδικού προέκυψε έχοντας ως στόχο να παρουσιάσουμε την Ελλάδα του σήμερα στο εξωτερικό. Να γνωρίσουν οι αναγνώστες μας στην σύγχρονη Ελλάδα, την Ελλάδα του σήμερα. Να δουν ότι η Ελλάδα δεν είναι μόνο η ιστορία που έμαθαν στο σχολείο αλλά μια χώρα που αναπτύσσεται σε όλους τους τομείς.

Advertising

 

Γιατί επιλέξατε τα Εμιράτα; Δεν θα ήταν κάτι πιο εύκολο να φτιάξετε το ίδιο περιοδικό σε μία άλλη χώρα, όπως πχ Γερμανία;

Έχοντας στο μυαλό μας ένα περιοδικό για πολύ απαιτητικούς αναγνώστες δεν θα μπορούσε να είναι άλλη χώρα πέραν μία χώρα του αραβικού κόσμου. Η πλειοψηφία των αραβικών χωρών έχουν δυνατές οικονομίες και η αγοραστική δύναμη απαιτεί υψηλή ποιότητα προϊόντων. Έτσι και πήραμε την απόφαση να βγει το περιοδικό στον αραβικό κόσμο. Βέβαια υπάρχει και μία σκέψη για κάτι αντίστοιχο για κάποιες χώρες της Ευρώπης.

 

Πόσα άτομα χρειάζονται περίπου για ένα τέτοιο περιοδικό; Όσο εργάζονται κατοικούν αποκλειστικά στα Εμιράτα ή έχετε άτομα να εργάζονται από διάφορα μέρη του κόσμου;

Θα έλεγα είμαστε μία μικρή ομάδα και τα άτομα που εργάζονται μένουν στην Ελλάδα. Η πλειοψηφία προέρχονται από τον χώρο των Ελληνικών περιοδικών. Μία δημοσιογράφος και εγώ προερχόμαστε από τον χώρο των media του εξωτερικού και δεν γνωρίζουμε πολλά πράγματα για το χώρο αυτό στην Ελλάδα. Βέβαια ο σκοπός μας είναι η ομάδα να μεγαλώσει μιας και το περιοδικό θ’ αλλάξει θεματολογία αν προσέγγιση και άλλες αγορές του εξωτερικού, οπότε εκεί θα χρειαστούμε άτομα που θα δουλεύουν στην αντίστοιχη χώρα που θα πάει το περιοδικό.

Διαβάστε επίσης  APOLIA: "ΚΟΡΑ"από το ελληνόφωνο ροκ γκρουπ
Advertising

Ποια είναι η απήχηση που έχουν στον κόσμο εκεί;

Στην αρχή όλη η ομάδα ήταν διστακτική για την απήχηση που θα είχε το περιοδικό στον αραβικό κόσμο. Όμως η επιτυχία ήταν σίγουρη μιας και θα συνόδευε ένα μεγάλο τίτλο. Βέβαια η ποιότητα της δουλειάς μας ήταν το εισιτήριο για μόνιμη συνεργασία. Αυτά τα τέσσερα χρόνια το περιοδικό έγινε συνήθεια στους απαιτητικούς αναγνώστες που περιμένουν κάθε φορά τις προτάσεις του περιοδικού.

 

Το περιοδικό σας αποτελεί ένθετο τόσο στο Harper’s Bazaar όσο και στο Conde Nast Traveller. Πώς προέκυψε αυτό;

Advertising

Ζώντας στα Εμιράτα και δουλεύοντας εκεί ως δημοσιογράφος γνώρισα συναδέλφους οι οποίοι δούλευαν στον όμιλο όπου ανήκει το Harper’s Bazaar Arabia. Στην πορεία οι υπεύθυνοι του ομίλου παρακολουθώντας τη δουλειά μου με κάλεσαν να συζητήσουμε την πρόταση που είχα κάνει σε ένα φίλο δημοσιογράφο σχετικά με τη δημιουργία ενός περιοδικού που θα παρουσιάζει την Ελλάδα στο εξωτερικό. Τους άρεσε ιδέα και η συνεργασία ξεκίνησε. Με σύστησαν και σ’ άλλα μεγάλης κυκλοφορίας περιοδικά στο εξωτερικό και μέσω του ομίλου μου προτάθηκε αν θέλουμε το περιοδικό μας να μπήκε στο Conde Nast Traveller την άνοιξη του 2023.

 

Πιστεύετε ότι έχει αυξηθεί ο κόσμος που θα ήθελε να κάνει ένα ταξίδι από τα Εμιράτα προς την Ευρώπη;

Στους άραβες πάντα άρεσε η Ελλάδα και τα ελληνικά νησιά. Η φιλοξενία μας είναι κοντά στο δικό του τρόπο ζωής καθώς πολλά από τα φαγητά τους είναι παρόμοια με τα δικά μας. Γενικά οι άραβες ταξιδεύουν πολύ στην Ευρώπη και θα έλεγα ότι ως βάση τους έχουν το Λονδίνο.

Διαβάστε επίσης  Cave Hotels: Όταν η πολυτέλεια συνάντησε τις σπηλιές!

Advertising

Υπάρχει ελληνικός πληθυσμός στα Εμιράτα; Αν ναι, πόσος περίπου είναι;

Η Ελληνική κοινότητα στα Εμιράτα έχει σημαντική παρουσία στη χώρα. Ακριβοί στατιστικά δεν γνωρίζω, αλλά μιλώντας με άλλους Έλληνες, αυτή τη στιγμή πρέπει να βρίσκονται γύρω στις 10.000.

 

Έχετε σκεφτεί να γίνει το περιοδικό αυτόνομο κάποια στιγμή; Δηλαδή να κυκλοφορεί μόνο του χωρίς να αποτελεί ένθετο άλλου περιοδικού;

Έχουμε σκεφτεί αυτό το περιοδικό να γίνει αυτόνομο γιατί έχουμε όλες τις προδιαγραφές και την καλύτερη συνεργασία που θα μπορούσαμε να είχαμε στον αραβικό κόσμο με τον όμιλο που αντιπροσωπεύει μεγάλες κυκλοφορίες περιοδικά. Αλλά το θέμα είναι καθαρά εμπορικό μιας και η ελληνική αγορά δεν μπορεί να ανταπεξέλθει οικονομικά στις απαιτήσεις ενός τέτοιου περιοδικού. Δεν υπάρχει στήριξη από κανέναν φορέα είτε κρατικό είτε ιδιωτικό. Γι’ αυτό και παραμένουμε σε ετήσια έκδοση.

Advertising

 

Ποιοι είναι οι μελλοντικοί σας στόχοι; Πόσο ψηλά θα θέλατε να φτάσει το περιοδικό αλλά και το site;

Σαν ομάδα θα θέλαμε να εμπλουτίσουμε την θεματολογία του περιοδικού όσον αφορά τομείς της υγείας και της εκπαίδευσης. Θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα site που να είναι καθαρά διαδραστικό, με web TV και web radio. Βέβαια ένας από τους πιο υψηλούς μας στόχους είναι η δημιουργία παρόμοιων περιοδικών για άλλες χώρες, όπου θα κυκλοφορήσουν στον αραβικό κόσμο και γιατί όχι στην Ευρώπη και την Αμερική.

Το Greece Now θα το βρείτε και στα social media στους παρακάτω συνδέσμους:

Advertising

Facebook: https://www.facebook.com/GreeceNowMagazine/

Instagram: https://www.instagram.com/greecenowmagazine/

 

Advertising

Αρθρα απο την ιδια κατηγορια

«Φαντάσματα», ο Αόρατος Κόσμος του ελληνικού σινεμά!

Το αφιέρωμα «Φαντάσματα: ο Αόρατος Κόσμος του Ελληνικού Κινηματογράφου»

Η Ελλάδα πέρα από τα κλασικά: πώς η χώρα ανοίγει νέους τουριστικούς ορίζοντες

Η Ελλάδα είναι μια χώρα της οποίας το όνομα έχει