Πολλοί άνθρωποι χρησιμοποιούν κυρίως τα social media για να δικτυώνονται και να κρατούν επαφή με την οικογένεια και τους φίλους. Μελέτες δείχνουν ότι περίπου 3 εκατομμύρια άνθρωποι είναι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε όλο τον κόσμο και ένα σε κάθε τρία άτομα δραστηριοποιούνται ενεργά στο Facebook.
Με αυτό καταλαβαίνουμε πως η διαχείριση των social media μιας επιχείρησης, θα πρέπει να είναι γεγονός. Επίσης κάθε επιχείρηση οφείλει να έχει τουλάχιστον μια παρουσία σε όλες τις δημοφιλείς πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης ως μέσο προώθησης της επιχείρησής. Πάμε λοιπόν να δούμε πως να χρησιμοποιήσετε τα social media για την προώθηση της επιχείρησής σας σωστά.
- Προσελκύστε το κοινό σας με παιχνίδια και δώρα
Κατά την ανάπτυξη ποιοτικού περιεχομένου για τις πλατφόρμες των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, συμπεριλάβετε ερωτήσεις και παιχνίδια για να γίνεται πιο ελκυστικό σαν brand, να τραβήξετε την προσοχή και να αποκτήσετε followers. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε και ένα σύστημα ανταμοιβής όπως μια δωρεάν αποστολή, έκπτωση στην επόμενη αγορά, δωρεάν δοκιμές για να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες κα.
- Διατηρείτε έναν τακτικό ρυθμό δημοσιεύσεων
Το κοινό σας θα περιμένει με ανυπομονησία τις αναρτήσεις σας, αν είναι μοναδικές και ενδιαφέρουσες. Ακόμα και αν είστε ένας υδραυλικός στο Μαρούσι θα πρέπει να βρείτε έναν τρόπο για να έχετε ενδιαφέρουσες δημοσιεύσεις. Μπορείτε να δημιουργείτε αναρτήσεις σε τακτά χρονικά διαστήματα, όπως δύο φορές την ημέρα, πέντε φορές εβδομαδιαίως και ούτω καθεξής.
Μπορείτε να προγραμματίσετε τις δημοσιεύσεις σας χρησιμοποιώντας εργαλεία αυτοματοποίησης για να εξοικονομήσετε περισσότερο χρόνο και να κάνετε τις δημοσιεύσεις σας να εμφανίζονται τακτικά. Ως εκ τούτου, ένας τακτικός ρυθμός απόσπασης μεταξύ των δημοσιεύσεων θα δώσει στο κοινό σας έναν λόγο να συνδεθεί μαζί σας και όταν χρειαστεί τις υπηρεσίες σας να ανατρέξει σε εσάς.
- Χρησιμοποιήστε τις συχνές ερωτήσεις που σας κάνουν οι πελάτες στα social media
Οι συχνές ερωτήσεις (FAQs) μπορούν να βοηθήσουν το κοινό, τους πελάτες κτλ να επιλύσουν ζητήματα που τους απασχολούν. Μια συχνή ερώτηση που κάνουν οι πελάτες, μας λέει η ομάδα του 4Tec Security είναι μια προσφορά συναγερμού κτλ. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις ερωτήσεις σχετικά με παράπονα που έχετε επιλύσει στο παρελθόν ή να απαντήσετε άλλες που ενδέχεται να σας κάνει το κοινό σας. Το κοινό σας θα αφιερώνει πάντα περισσότερο χρόνο στα social media σας, όταν χρησιμοποιείτε αυτές τις ερωτήσεις για να απαντήσετε απορίες σχετικά με την επιχείρησή σας.
- Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενο για κάθε πλατφόρμα κοινωνικών μέσων
Η κάθε πλατφόρμα κοινωνικών μέσων είναι εντελώς διαφορετική η μια από την άλλη, γι ‘αυτό πρέπει να βελτιστοποιήσετε τις αναρτήσεις σας για να ικανοποιήσετε όλες τις απαιτήσεις των κοινωνικών μέσων. Χρησιμοποιήστε διαφορετικές αναρτήσεις σε κάθε πλατφόρμα για να μοιραστείτε το ίδιο μήνυμα. Χρησιμοποιήστε εικόνες και βίντεο για το Instagram, σύντομα κείμενα με όχι περισσότερους από 150 χαρακτήρες για το Twitter και βίντεο για το Facebook και μάθετε τι λειτουργεί καλύτερα με κάθε πλατφόρμα κοινωνικών μέσων.
Αν έχετε ήδη μια ιδέα που λειτουργεί καλά και προσελκύει περισσότερο κοινό τότε τηρίστε την. Η στρατηγική, ο προγραμματισμός και η προσαρμογή στις εξελισσόμενες τάσεις των κοινωνικών μέσων θα σας βοηθήσουν να συγκεντρώσετε και να διατηρήσετε περισσότερους οπαδούς στο δίκτυο κοινωνικών μέσων ενημέρωσης.