Kingdom Come: Deliverance, ένα μεσαιωνικό ταξίδι (Review)

 

 Το Kingdom Come: Deliverance είναι ένα ιστορικό παιχνίδι ρόλων, πρώτου προσώπου. Δημιουργήθηκε από την Warhorse Studios και κυκλοφόρησε από τη Deep Silver στις 13 Φεβρουαρίου του 2018 για PS4, Xbox One και PC. Το παιχνίδι βασίζεται σε αληθινά ιστορικά γεγονότα μεταξύ βασιλιάδων και κληρονόμων, σε ένα βασίλειο γεμάτο πολιορκούμενα κάστρα και αιματηρές μάχες. Το έτος είναι 1403, η περιοχή της Βοημίας, στην καρδιά της Ευρώπης, ήταν πλούσια σε πολιτισμό, ασήμι και κάστρα. Ο βασιλιάς είναι νεκρός και ο μεγαλύτερος γιος του, Βεντσεσλάβος ο Δ’, γίνεται ο νέος βασιλιάς της Βοημίας. Εξοργισμένος ο ετεροθαλής αδελφός του, Σιγισμόνδος, φυλακίζει τον Βεγκέσλαος και εισβάλλει στη χώρα με τον ισχυρό μισθοφορικό του στρατό. Δυστυχώς, εν μέσω αυτού του χάους, ο χαρακτήρας μας Henry, ένας απλός γιός σιδερά, υποφέρει. Ο στρατός καταστρέφει το σπίτι του και σκοτώνει την οικογένειά του αφήνοντάς τον ως το μοναδικό επιζών της μάχης. Εδώ ξεκινάει ο δρόμος για τη λύτρωση του.

 Το παιχνίδι κατάφερε να ζωντανέψει τη κεντρική Ευρώπη του 15ου αιώνα άριστα. Από τους χωρικούς, με τις καθημερινές τους δουλιές, τους λόρδους στα φρούριά τους έως και τη πανίδα και χλωρίδα στα δάση, ο ψηφιακός αυτός κόσμος μοιάζει ολοζώντανος. Αυτό το χαρακτηριστικό του ενισχύετε επιπλέον από τη προσθήκη ενος κύκλου μέρας-νύχτας, την υποχρεωτική κάλυψη αναγκών του χαρακτήρα, όπως τροφή και ύπνο, αλλά και άλλες πολλές καθημερινές ανάγκες. Στολίδι αποτελεί επίσης και η πληθώρα δεξιοτήτων που μπορεί να μάθει ο παίκτης. Η αλχημεία, η μεταλλουργεία αλλά και η ανάγνωση( αφού ο χαρακτήρας είναι χωρικός) είναι λίγες από τις δεξιοτητες τις οποίες για να τις τελειοποιήσει κανείς θα χρειαστεί χρόνο αλλά και χρήμα στη μεσαιωνική Βοημία. Οι εκπλήξεις όμως συνεχίζουν διότι το kingdom Come: Deliverance διαθέτει ένα από τα πιο περίτεχνα και δύσκολα συστήματα μάχης που είχα την τύχη να βιώσω. Δομείτε από πέντε κατευθύνσεις στις οποίες στρέφεις το όπλο, τόσο για να χτυπήσεις τα απροστάτευτα σήμεια του αντιπάλου όσο και για να προστατευτείς ο ίδιος από εκείνον. Αυτό, σε συνδιασμό με τη συνεχή στρατηγική κίνηση παίκτη και εχθρού, αποτελεί μια εμπειρία η οποία μοιάζει με θρίαμβο όταν επιτευχθεί.

Διαβάστε επίσης  Narcosis: Η παράνοια στον βυθό του ωκεανού
Kingdom Come: Deliverance
Kingdom Come: Deliverance

 Η πλοκή αποτελεί ένα γκρίζο κομμάτι του τίτλου. Στα κρίσιμα σημεία της είναι ελκυστική και μηστυριώδεις ενώ στη πορεία μέχρι αυτα είναι βαρετή και απλοηκή. Απαιτεί υπομονή και προσήλωση για την ολοκλήρωσή της. Ευτυχώς που υπάρχουν αρκέτα side quests να διώξουν την ανιαρότητα του main questline μέχρι να ξανά ανάψει η περιέργεια μέσα μας, αλλά ακόμα και σε αυτά θα πρέπει να ψάξει κάποιος αρκετά για να βρει ένα που δεν αποτελεί αγκαρία

Advertising

Advertisements
Ad 14

Όσον αφορά τα αρνητικά τώρα, το Kingdom Come: Deliverance την ημέρα κυκλοφορίας του και για αρκετό καιρο μέτα υπέφερε απο bugs και glitches εκ των οποίων μερικά έκαναν το παιχνίδι unplayable. Με τη πάροδο του χρόνου όμως οι developers επιλυσαν πολλά από αυτά, ωστόσο όμως κάποια υπάρχουν ακόμα και σήμερα τα οποία μπορεί να σας αναγκάσουν να ξεκινήσετε από προηγούμενο save file. Αυτό δε θα ήταν μεγάλο πρόβλημα αν τα saves μπορούσαν να γίνουν τακτικά, κατί που δε συμβαίνει εδώ. Στο Kingdom Come: Deliverance μπορείς να κανεις save μόνο αφότου κοίμηθεις σε κρεβάτι της ιδιοκτησίας σου ή πιείς ένα συγκεκριμένο πότο που, ανα δε γνωρίζεις αλχημεία για τη παρασκευή του, κοστίζει αρκετά χρήματα. Δεν ήταν λίγες οι φορές που πέθανα ή χρειάστηκε να κάνω restart, λόγω κάποιου bug, και έπρεπε να ξεκινήσω σε save file πριν μίας ώρας.

Διαβάστε επίσης  Skull & Bones - Μετά το Μάρτη θα σαλπάρουμε

 Συμπερασματικά λοιπόν, το Kingdom Come: Deliverance δεν ανοίκει για μένα τόσο στη κατηγορία παιχνιδιού αλλά σε αυτή της προσομοίωσης, καθώς εχεί αρκετά στοιχεία που στερούν τη διασκέδαση εις βάρος του ρεαλισμού. Προσωπικά δε με πείραξε γιατί με ανάγκαζε να σκεφτώ πριν απαντήσω απότομα σε κάποιο μονάρχη ή πριν ξεκινήσω μία μαχή ενάντια πολλαπλών εχθρών. Δεν είναι ένα κλασσικό hack n’ slash μεσαιωνικό παραμυθάκι, ούτε ένα υπερδύσκολο horror adventure. Είναι η πραγματικότητα του 15ου αιώνα. Δεν παίρνουμε το ρόλο ενός παντοδύναμου ήρωα, αλλά ενός ανθρωπάκου σε ένα βίαιο κόσμο που πρέπει να χρησιμοποιήσει το μυαλό και τη πανουργιά του για να επιβιώσει. Η δυσκολία του Kingdom Come: Deliverance ήρθε για να τεστάρει τους gamers που το επέλεξαν σκεπτόμενοι ότι μπορούν να κατακτήσουν το κόσμο του με άμυαλη βία.

 

Τόσα χρόνια παίζοντας games, βλέποντας ταινίες και διαβάζοντας βιβλία, κατάλαβα ένα πράγμα. Ότι το gaming είναι μία μορφή διαδραστικής αφήγησης. Προσφέρει εμπειρίες και ερεθίσματα που κανένα άλλο μέσο ψυχαγωγίας δε μπορεί. Είναι το μέλλον της ψυχαγωγίας και ήρθε για να μείνει για όλες τις ηλικίες. Δεν ήρθε για να αντικαταστήσει τα προγενέστερα μέσα αλλά για να βαδίσει πλάι τους.

Αρθρα απο την ιδια κατηγορια

πόλη στην Ιταλία

Βερτσέλλι: Η ευρωπαϊκή πρωτεύουσα ρυζιού στην Ιταλία

Η Βερτσέλλι είναι ένα από τα πιο αρχαία μέρη σε

Το Συγκινητικό Μήνυμα του “Memoir of a Snail”

Η ταινία “Memoir of a Snail“, σε σκηνοθεσία του Adam