Lost Sphear: ένα JRPG από τα 90’s

Lost Sphear

     Lost Sphear λοιπόν. Τι να πρωτοπώ για το παιχνίδι αυτό. Πως να αρχίσω να το περιγράφω. Για να δούμε. Σας άρεσαν τα Final Fantasy των ‘90s, από το 6 έως το 9; Σας άρεσε το Chrono Τrigger και το Chrono Cross: τότε θα το λατρέψετε αυτό το παιχνίδι, είναι τόσο απλά τα πράγματα. Ένα σωστό παιχνίδι πρέπει να πατάει σωστά σε τέσσερις πυλώνες: gameplay, story, μουσική, γραφικά. Ας τα δούμε λοιπόν.

     Θα ξεκινήσω με το story και θα υπάρχουν ελάχιστα SPOILERS, αλλά μόνο για την αρχή του παιχνιδιού, διότι πως αλλιώς θα μιλήσω για αυτό. Ο κεντρικός πρωταγωνιστής τον οποίο χειρίζεσαι ονομάζεται Kanata ( ναι, έτσι λέγεται, ξεπεράστε το γρήγορα), ένας αυτοδίδακτος πολεμιστής με ένα σημαντικό χάρισμα: να έχει τη δύναμη της Μνήμης (Power of Memory), μπορεί να υλοποιεί και να ελέγχει αναμνήσεις. Ξεκινώντας λοιπόν το Lost Sphear βρίσκει τον Kanata μαζί με τους φίλους του Lumina και Locke σε ένα γνώριμο περιβάλλον νηνεμίας που έχουμε δει σε πληθώρα jrpg. Περνώντας λοιπόν μια συνηθισμένη μέρα έξω από τη πόλη τους την Elgarthe επιστρέφουν για να δουν τα πάντα καλυμμένα από μια λευκή ομίχλη (White Fog). Αυτό που κάνει αυτή η λευκή ομίχλη είναι να καταστρέφει τις αναμνήσεις των ανθρώπων, με αποτέλεσμα να μην έχουν υπάρξει ποτέ. Οπότε ο Kanata μαζί με τους συντρόφους του, παλιούς και νέους που συναντά στη πορεία, και χρησιμοποιώντας την ικανότητά του να ελέγχει αναμνήσεις ξεκινάει να σώσει το κόσμο από το να μην έχει υπάρξει ποτέ.

Lost Sphear

Advertising

Advertisements
Διαβάστε επίσης  Resident Evil: Επιβεβαιώθηκε η σειρά από το Netflix
Ad 14

     Όσον αφορά το gameplay, το Lost Sphear χρησιμοποιεί το Active Time Battle System. Αυτό το είχαμε δει και στο προηγούμενο τίτλο του Tokyo RPG Factory, I Am Setsuna. Πως λειτουργεί το Active Time Battle System: κάθε χαρακτήρας την ώρα της μάχης έχει μια χρονική μπάρα η οποία πρέπει να γεμίσει για να πραγματοποιήσει την οποιαδήποτε πράξη (όπως έχουμε δει σε αρκετά παλαιότερα Final Fantasy). Όταν η χρονική μπάρα γεμίσει, μπορείς να κινήσεις το χαρακτήρα σου ελεύθερα όμως μέσα στο συγκεκριμένο χώρο της μάχης (έμενα προσωπικά μου θύμισε λίγο τη σειρά των Tales σε αυτό), και ως επακόλουθο αυτού μπορείς να τοποθετήσεις εύκολα το χαρακτήρα σου πίσω από τον αντίπαλο ή σε όποια πλεονεκτική θέση θέλεις ενόσω η δική του χρονική μπάρα φορτίζει. Είναι αρκετά γρήγορο ως σύστημα μάχης, με αρκετά εύκολη εκμάθηση, αφού ουσιαστικά συνδυάζει το γνωστό turn-based combat των jrpg αλλά χωρίς τη στατική αναμονή. Όσον αφορά το υπόλοιπο παιχνίδι, είναι αρκετά γνώριμο το όλο περιβάλλον. Υπάρχει overworld, πόλεις να αγοράσεις αντικείμενα, grinding για να πάρεις level, αλλά οι μάχες όμως δεν είναι τυχαίες, καθώς μπορείς να δεις τους αντιπάλους και αποφασίζεις αν θα σταθείς να πολεμήσεις ή όχι. Οι διάλογοι γίνονται όλοι μέσω κειμένων (πάλι θα το παρομοιάσω με το Final Fantasy 7 αλλά δε γίνεται και αλλιώς), και οι μόνες φωνές που ακούγονται είναι κατά τη διάρκεια των μαχών, και είναι εξ’ ολοκλήρου στα ιαπωνικά, χωρίς επιλογή για άλλη γλώσσα.

Lost Sphear

     Για τη μουσική τώρα, έχουμε την επιστροφή του Tomoki Miyoshi, ο οποίος είχε εργαστεί και στο προηγούμενο τίτλο του Tokyo RPG Factory, I Am Setsuna. Αυτή τη φορά το soundtrack δεν είναι σχεδόν εξ’ ολοκλήρου παιγμένο σε πιάνο, αλλά είναι καθαρά πιο ορχηστρικό, με ταιριαστές μελωδίες σε κάθε διαφορετική κατάσταση του Lost Sphear. Όση ώρα έπαιζα, άκουσα από υποτονικούς και θλιμμένους σκοπούς, μέχρι αινιγματικά αλλά και δυναμικά τραγούδια, τα οποία όσον αφορά το δικό μου αυτί ταίριαζαν υπέροχα σε ότι συνέβαινε και έβλεπα εκείνη την ώρα.

Διαβάστε επίσης  5 πανέμορφα gaming soundtracks για να ακούσετε

     Τέλος, τα γραφικά. Εδώ πιστεύω ότι είτε θα τα αγαπήσεις, είτε δε θα σου αρέσουν καθόλου, για μένα δε βλέπω μέση λύση. Και γιατί το λέω αυτό: οι χαρακτήρες παρουσιάζονται σε “chibi” κατά κάποιο τρόπο μορφή, και αυτό σημαίνει ότι είτε θα σου θυμίσει τα παλιά rpg εποχής PS1 και SNES, αλλά με αρκετά προσεγμένα textures, όμορφα lightning effects και full HD ανάλυση (4K αν έχεις PS4 Pro), και θα τα λατρέψεις, είτε έχοντας συνηθίσει στο όλο ρεαλιστικό πρότυπο των σημερινών παιχνιδιών θα σε απωθήσουν σίγουρα. Δική σου η επιλογή λοιπόν.

Advertising

     Όπως νομίζω καταλάβατε το λατρεύω το Lost Sphear και αν αρχίζει έτσι το 2018 έχω υψηλές προσδοκίες, γι’ αυτό σπεύστε άμεσα και πάρτε το. Όσοι θέλετε ακόμα physical versions των παιχνιδιών σας καλύτερα να τρέξετε γρήγορα, διότι ο αριθμός εκτύπωσής τους είναι αρκετά μικρός. Για όσους δε τους ενοχλεί, μπορούν άνετα να το κατεβάσουν από το store της πλατφόρμας προτίμησής τους. Happy gaming…..

Lost Sphear

Πληροφορίες:

Developer: Tokyo RPG Factory

Advertising

Publisher: Square Enix

Composer: Tomoki Miyoshi

Platform: Nintendo Switch, PlayStation 4, Microsoft Windows

Τιμές αγοράς (τη στιγμή συγγραφής αυτού του κειμένου):

Advertising

PS4: 49,99€ (PSN Store), 40-45 (Physical Version)

Nintendo Switch: 49,99€ (Nintendo Store), 40-45 (Physical Version)

PC: 49,99€ (Steam)

PC SYSTEM REQUIREMENTS (σύμφωνα με το Steam)

Advertising

MINIMUM:

    • 64-bit processor and operating system
    • OS: Windows 7 64bit
    • Processor: INTEL Core i3 2.4GHz
    • Memory: 4 GB RAM
    • Graphics: GeForce GTX460 / Radeon HD5750
    • DirectX: Version 11
    • Storage: 8 GB available space
    • Sound Card: DirectSound® Compatible sound card
Διαβάστε επίσης  Lost Dimension, ένα ξεχασμένο διαμάντι

RECOMMENDED:

    • 64-bit processor and operating system
    • OS: Windows 7/8/8.1/10(64bit)
    • Processor: INTEL Core i5 2.0GHz
    • Memory: 4 GB RAM
    • Graphics: GeForce GTX560Ti / Radeon HD7770
    • DirectX: Version 11
    • Storage: 8 GB available space
    • Sound Card: DirectSound® Compatible sound card

Σπούδασα Ιστορία και Φιλοσοφία της Επιστήμης μπας και καταλάβω το μυστήριο της ζωής, αλλά τελικά κατάλαβα ότι η ζωή είναι απλά μια φαντασία και τη δημιουργείς όπως εσύ θέλεις....

Αρθρα απο την ιδια κατηγορια

Ειδικές μαθησιακές διαταραχές και ΣΑΕΒΑ

Το παρόν άρθρο Συνδέονται οι ειδικές μαθησιακές διαταραχές με την

Έθνικ Γεύσεις : 6 γαστρονομικά ταξίδια στο κέντρο της Αθήνας

Ένας αγαπημένος τρόπος να έρθουμε κοντά στην κουλτούρα ενός τόπου