Ubisoft και Riot: zero harm in Comms project

6 Δεκεμβρίου 2022

Ubisoft και Riot

Στις 16 Νοεμβρίου οι Ubisoft και Riot ανακοίνωσαν μέσω των ιστοσελίδων τους ότι ενώνουν τις δυνάμεις τους για να καταφέρουν να κάνουν τον χώρο των videogame ασφαλέστερο. Το project που έχουν αναλάβει περιλαμβάνει την απομάκρυνση των κακόβουλών περιεχομένων στα chat τους. Το project έχει το κωδικό όνομα Zero Harm in Comms.

Στόχος τον εταιρειών είναι να δημιουργήσουν μία βάση δεδομένων που θα μπορεί να ανιχνεύει κακόβουλο περιεχόμενο μέσα από τα συστήματα της Ubisoft και της Riot.  Η βάση δεδομένων θα μαζεύει τα δεδομένα αυτά κατά την διάρκεια του παιχνιδιού. Την ιδέα είχαν οι Jacquier και Wesley Kerr, οι οποίοι δουλεύουν πάνω στις τεχνολογικές πρωτοπορίες στο τομέα του AI (artificial intelligence).  Κατάλαβαν πως το πρόβλημα του κακόβουλου περιεχομένου είναι πολύ μεγάλο και  χρειάζεται άμεση λύση για την αντιμετώπιση του. Σκοπός των δύο εταιριών είναι να δημιουργήσουν ένα φιλικό περιβάλλον για τους παίχτες και να κάνουν τις online communities πιο δεκτικές και φιλικές προς όλους τους παίχτες.

Πώς  λειτουργεί;

Τα δεδομένα συλλέγονται μέσω των ήδη αποθηκευμένων δεδομένων από τα chat της Ubisoft και της Riot, διαγράφουν τα προσωπικά δεδομένα και μετά τα κωδικοποιούν σύμφωνα με την συμπεριφορά για να μπορέσουν να προγραμματίσουν τα αυτόματα συστήματα ώστε να τα αναγνωρίζουν. Ο Jacquier τονίζει πως αυτό το εγχείρημα θέλει πολλή προσοχή διότι ανάλογα τον τύπο του παιχνιδιού οι φράσεις και οι λέξεις μπορεί να μην έχουν στόχο να βλάψουν κάποιον.

Advertisements
Ad 14
Διαβάστε επίσης  Nintendo Switch Pro: μύθος ή πραγματικότητα;
Yves Jacquier, πηγή: Uisoft
Wesley Kerr, πηγή: Riot

Χτίζοντας μια καλύτερη βιομηχανία

Ο Kerr είναι αισιόδοξος και πιστεύει ότι η δική τους αρχή προς την βελτίωση της κοινότητας θα ενθαρρύνει και άλλους παίχτες και θα κάνει περισσότερο κόσμο να ενδιαφερθεί για τον κόσμο του gaming. Ο Jacquier και Wesley Kerr δουλεύουν πάνω στο πρόγραμμα αυτό περίπου για έξι μήνες τώρα και θέλουν να μοιραστούν ότι έχουν μάθει αλλά και την γνώση και εμπειρία τους με τις άλλες εταιρίες ώστε να είναι όλοι ασφαλείς σε όλα τα παιχνίδια, σε όλες τις πλατφόρμες

 

Χαρακτηριστικά είπαν:

«είναι 2022, όλος ο κόσμος είναι συνδεδεμένος στο διαδίκτυο και όλοι πρέπει να νιώθουν ασφαλείς. Τέλος.» – Jacquier

«είναι ένα σημαντικό πρώτο βήμα και ένα τεράστιο εγχείρημα, δεν θέλουμε να το κάνουμε μόνοι μας» – Kerr

 

“It’s 2022,” says Jacquier. “Everyone is online, and everyone should feel safe, period.”

“This is a great first step and a very large task,” says Kerr. “We don’t want to go at it alone.”

Ο κόσμος του online gaming είναι σκληρός, γεμάτος με κακία και διακρίσεις. Ας ελπίσουμε ότι αυτή η πρωτοβουλία θα ωθήσει και τις άλλες εταιρίες για να βελτιώσουν την εμπειρία του παιχνιδιού για όλους.  Κυρίως για τα άτομα που νιώθουν ασφάλεια στον κόσμο αυτό και τον θεωρούν σπίτι τους και έναν τρόπο να ξεφύγουν από την καθημερινότητα τους.

πηγές:

https://news.ubisoft.com/en-us/article/6iCgVJQEZ00S2drMdPpmNB/ubisoft-and-riot-games-join-forces-to-tackle-harmful-content-in-game-chats?_gl=1*67h7bm*_ga*MzA3Nzg5NjU0LjE2Njg3MDA3MTY.*_ga_C4N5020N2R*MTY2ODcwMDcxNi4xLjAuMTY2ODcwMDcxNi42MC4wLjA.

https://www.riotgames.com/en/news/riot-games-ubisoft-tackling-toxicity-in-games-with-new-project

 

 

Αρθρα απο την ιδια κατηγορια

Ice Cube

Ice Cube: Πρώτα ράπερ, μετά ηθοποιός

Ο Ice Cube είναι Αμερικανός ράπερ, τραγουδοποιός, ηθοποιός και παραγωγός

Παλαιοευρωπαϊκές γλώσσες

Οι Παλαιοευρωπαϊκές γλώσσες είναι ένα σύνολο γλωσσών που χρησιμοποιούνταν στην