Εγκύκλιο με την οποία εξασφαλίζεται η εξυπηρέτηση όλων των πολιτών από τις μονάδες του ΠΕΔΥ και τα κέντρα υγείας, με ή χωρίς ραντεβού, απέστειλε ο αναπληρωτής γενικός γραμματέας για την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας, Σταμάτης Βαρδαρός. Σύμφωνα με την εγκύκλιο, οι γιατροί του ΠΕΔΥ είναι υποχρεωμένοι να εξυπηρετούν κατά προτεραιότητα τα προγραμματισμένα ραντεβού τους κατά τη διάρκεια της εφτάωρης εργασίας τους.
Σε περίπτωση, όμως, που ο γιατρός κάποιας ειδικότητας δεν εξυπηρετεί κάποιο ραντεβού υποχρεούται να δέχεται ασθενείς που έρχονται στη Μονάδα Υγείας. Ταυτόχρονα, στην εγκύκλιο υπογραμμίζεται ότι υπεύθυνος για την απρόσκοπτη εξυπηρέτηση όλων των ληπτών των υπηρεσιών υγείας, είτε με προγραμματισμένο ραντεβού είτε χωρίς, είναι ο Διευθυντής της εκάστοτε Μονάδας, ο οποίος οφείλει να ενημερώσει τους γιατρούς της Μονάδας για τη σχετική εγκύκλιο.
Ηλεκτρονικές καταγγελίες
Σε περίπτωση που οι πολίτες διαπιστώσουν πως δεν εξυπηρετούνται από τους γιατρούς του ΠΕΔΥ, μπορούν να υποβάλλουν τα παράπονά τους και τις καταγγελίες τους ηλεκτρονικά στο depsecgen@moh.gov.gr.
Επίσης, σε περίπτωση που οι πολίτες έχουν μερική ή και καθόλου εξοικείωση με το ηλεκτρονικό περιβάλλον, η καταγγελία γίνεται με τη βοήθεια του Διευθυντή της αρμόδιας Μονάδας.
Πηγή: http://www.moh.gov.gr/articles/ministry/grafeio-typoy/press-releases/4345-egkyklios-gia-thn-ypoxrewtikh-paroxh-yphresiwn-ygeias-stoys-polites-se-pedy-kai-kentra-ygeias-me-h-xwris-ranteboy