Γούνα, ναι ή όχι; Ένα ζήτημα αμφιλεγόμενο που έχει απασχολήσει πολλές φορές και συνεχίζει να απασχολεί όσους σχετίζονται με τη βιομηχανία της μόδας. Η πρόσφατη ανακοίνωση του οίκου Gucci ότι θα πάψει να διαθέτει προϊόντα από γούνες βιζόν, κογιότ, ρακούν, αλεπού, κουνέλι και karakul, καθώς και από οποιοδήποτε άλλο είδος εκτρέφεται ή παγιδεύεται έφερε το θέμα ξανά στο προσκήνιο και άνοιξε πολλά πηγαδάκια στους χώρους της μόδας, όπου τα debate έχουν ήδη ξεκινήσει.
Από το 2015 ο οίκος Gucci βρίσκεται σε μια διαδικασία ανανέωσης και ανασχεδιασμού. Στα πλαίσια αυτά, λοιπόν, ήρθε και αυτή η ανατρεπτική απόφαση, που προκάλεσε ιδιαίτερη αίσθηση στο ευρύτερο κοινό. Μέσα από αυτή του την κίνηση, ο πολυτελής οίκος επιθυμεί να εμπνεύσει και να ευαισθητοποιήσει τη βιομηχανία της μόδας και μάλιστα να επιτύχει μια στροφή των luxury brands προς πιο eco-friendly επιλογές. Στην γενικότερη αυτή αλλαγή πριν τον Gucci έχει υπάρξει πρωτοπόρος η Stella McCartney, η οποία καθιέρωσε το ομώνυμο brand ως το πρώτο τόσο διάσημο fur-free brand πολυτελείας.
Βεβαίως, δεν λείπουν οι επικριτές αυτής της απόφασης του οίκου Gucci, που κατηγορούν τον οίκο ισχυριζόμενοι ότι η απόφαση δεν πηγάζει από την επιθυμία για παρεμπόδιση της σκληρότητας προς τα ζώα, αλλά υποκινείται από την γενικότερη προσπάθεια εκσυγχρονισμού της εταιρείας και στοχεύει στη δημιουργία εντυπώσεων. Ωστόσο, όποια και αν είναι τα κίνητρα το αποτέλεσμα μετράει, έτσι δεν είναι;
Ποια είναι η δική σας άποψη; Λέμε ναι ή όχι στη γούνα;
Αφήστε μας την άποψή σας στα σχόλια από κάτω!