Κύμα θλίψης έχει προκαλέσει ο ξαφνικός θάνατος του Patrick Louis Vuitton, στο χώρο της μόδας. Στα μόλις 68 του χρόνια ο απόγονος πέμπτης γενεάς της οικογένειας Vuitton, άφησε την τελευταία του πνοή στο Παρίσι, στις 6 Νοεμβρίου 2019. Η επίσημη ιστοσελίδα της Louis Vuitton και συγκεκριμένα ο διευθύνων σύμβουλος του οίκου, Michael Burke, έκανε γνωστή την είδηση μέσα από ανάρτηση- αφιέρωση στα social media. “ Με μεγάλη μας θλίψη μοιραζόμαστε τα νέα του θανάτου του Patrick Louis Vuitton. Οι σκέψεις μας είναι με τους ιούς του Pierre-Louis και Benoit-Louis που δουλεύουν μαζί μας, καθώς και στα εγγόνια του. ”
Ποιος όμως είναι στην πραγματικότητα ο Patrick Louis Vuitton; Το 1973 και μετά από συνεχόμενες πιέσεις της οικογένειας αλλά και της συζύγου του Gaston Louis, εργάστηκε και στην οικογενειακή επιχείρηση ως τεχνίτης ξυλουργός. Σύμφωνα με τον ίδιο η ενασχόληση με την οικογενειακή επιχείρηση του brand Vuitton δεν αποτελούσε ποτέ όνειρο για τον ίδιο, που επιθυμούσε να γίνει κτηνίατρος.
Παρόλο τις αντιδράσεις και τις βλέψεις του ίδιου, κατάφερε να εξελιχθεί πολύ γρήγορα στην εταιρία επιβλέποντας πλέον και τις 300 ειδικές παραγγελίες που είχε να φέρει εις πέρας ο οίκος μόδας. Ειδικότερα,η Louis Vuitton συνιστά την πιο γνωστή γαλλική μάρκα unisex αξεσουάρ και prêt a porter ρούχα που μετρά πάνω από 160 χρόνια εμπειρίας (ιδρύθηκε 1854). Συγκεκριμένα, η μάρκα έγινε ευρέως γνωστή κι εξαιτίας των ειδικών βαλιτσών “ταξιδιού” όπως ονομάζονται που φέρουν και το χαρακτηριστικό λογότυπο της επιχείρησης.
Ακόμα, έχει γράψει χαρακτηριστική πορεία στον χώρο της μόδας αφού κατάφερε να μείνει διαχρονική και να ντύσει με τα ρούχα και τα αξεσουάρ της γενναίες διάσημων οικογενειών πολιτικών, ηθοποιών κι άλλων κοσμικών. Βέβαια, αυτό που την καθιστά τόσο σημαντική ακόμα και σήμερα είναι η ποιότητα που “βάζει” με σεβασμό και ενδιαφέρον στα προϊόντα της καθώς και η όρεξη που υπάρχει στον χώρο της για δημιουργία και συνεχόμενη εξέλιξη. Χαρακτηριστικό παράδειγμα των παραπάνω αποτελεί η πρόσφατη συνεργασία του οίκου με την street style μάρκα Supreme, πιάνοντας με αυτόν τον τρόπο και πελάτες της Gen Z.