Οι λάτρεις της Apple είναι σίγουρο ότι θα το αγαπήσουν για το κομψό σχεδιασμό του. Ο λόγος για το HomePod, το οποίο η Apple έχει λανσάρει στις αγορές της Αμερικής και της Ευρώπης ήδη από τις αρχές Φεβρουαρίου. Αν και καθυστέρησε να βγει στην αγορά (προοριζόταν για τις διακοπές των Χριστουγέννων) οι ίδιοι οι ιθύνοντες της Apple θεωρούν ότι δεν έχουν μείνει πίσω στη κούρσα για τη κυριαρχία στον τομέα των «έξυπνων» ηχείων αν και η Amazon και η Google με τα προϊόντα τους προσπαθούν να υπερισχύσουν έναντι της Apple.
Τι είναι το HomePod και ποιες οι λειτουργίες του
Το HomePod είναι ένα «έξυπνο» ηχείο 17.8 εκατοστών που κρύβει μέσα του τη SIRI, η οποία αποτελεί τον ψηφιακό βοηθό για να επικοινωνήσει κάποιος μέσω του ηχείου. Τη SIRI τη γνωρίζουμε ήδη ως προσωπικό βοηθό στα τελευταία μοντέλα των IPhone. Διαθέτει επτά συστοιχίες tweeter στο κατώτατο σημείο και ένα woofer 4 ιντσών με auto bass EQ. Κάθε tweeter έρχεται ειδικά διαμορφωμένο με ακουστική ακριβείας. Η συσκευή είναι «spatially aware», που σημαίνει ότι προσπαθεί να εντοπίσει τα χαρακτηριστικά του δωματίου για να βελτιώσει τον ήχο ασχέτως σε ποιο σημείο θα ενεργοποιηθεί το ηχείο. Επίσης μέσω των μουσικών κομματιών προσπαθεί να κατευθύνει τον ήχο προς το μέρος του ακροατή.
Εκτός βέβαια από τις ηχητικές λειτουργίες του μπορεί να δώσει συμβουλές στον χρήστη για τη μουσική που θέλει να ακούσει ή στοιχεία για αυτήν, να ενημερώσει για τη θερμοκρασία και τον καιρό, να στείλει μηνύματα σε άλλους χρήστες και τέλος να χρησιμοποιηθεί σαν συμβατικό ηχείο για τα IPhone (μόνο για συσκευές με iOS 11.2.5 ή νεότερο λειτουργικό).
Κυκλοφορεί σε δύο χρώματα, λευκό και γκρι (space gray όπως το αναφέρουν οι ίδιοι οι κατασκευαστές) και η τιμή του είναι 350 δολάρια. Πρέπει να τονίσουμε επίσης ότι η συσκευή λειτουργεί μόνο στο χρήστη που θα συνδεθεί μέσω του λογαριασμού του και σε κανέναν άλλο πέρα από αυτόν αν και η SIRI μπορεί να αναγνωρίσει άλλους ήχους στον ίδιο χώρο αλλά θα δεχτεί μόνο μια εντολή. Η τιμή του είναι υψηλή σε σχέση με τους ανταγωνιστές (Amazon Echo και Google Home) καθώς η Apple προσπαθεί να αυξήσει τους συνδρομητές της πλατφόρμας Apple Music και να περιορίσει τη χρήση του Spotify καθώς η συγκεκριμένη υπηρεσία δεν αναγνωρίζεται από το HomePod.
Με τη Microsoft να ετοιμάζει τη Cortana και η Samsung τη Bixby το μόνο σίγουρο είναι ότι η αγορά των «έξυπνων» ηχείων θα αυξηθεί κατακόρυφα μέσα στη χρονιά και η συγκεκριμένη τεχνολογία σε λίγο καιρό θα αποτελέσει μέρος της καθημερινότητάς μας.