Johnny Depp: οι κορυφαίες μεταμορφώσεις του ηθοποιού

Η τέχνη θέλει θυσίες και όλοι οι καλλιτέχνες έχουν κάνει. Ο ηθοποιός Johnny Depp, όμως, έχει κάνει το αδύνατο, δυνατό. Ο Τζoν Κρίστοφερ Ντεπ αμερικανός ηθοποιός, παραγωγός μουσικός και κάτοχος Χρυσής Σφαίρας, έχει μεταμορφωθεί άπειρες φορές για ρόλους. Ωστόσο, οι μεταμφιέσεις του δεν είναι επιτυχημένες μόνο ως προς την εμφάνιση. Ο Johnny Depp έχει το ταλέντο να προσαρμόζεται άψογα στους ρόλους που του ανατίθενται και να τους ερμηνεύει άριστα. Πρόκειται πραγματικά για χαμαιλέοντα του κινηματογράφου.

Edward Scissorhands

Πηγή εικόνας: flix.gr

Ο Ψαλιδοχέρης είναι αμερικανική αισθηματική, δραματική κομεντί φαντασίας παραγωγής 1990 σε σκηνοθεσία Τιμ Μπάρτον με πρωταγωνιστή τον Τζόνι Ντεπ. Η ιδέα για τον Ψαλιδοχέρη ξεκίνησε από μια ζωγραφιά που είχε κάνει ο Μπάρτον όταν ήταν έφηβος, μέσω της οποίας εξέφραζε τη μοναξιά και την αντικοινωνικότητα του. Το 1988, όταν ο σκηνοθέτης ετοίμαζε την ταινία «Σκαθαροζούμης» προσέλαβε την Κάρολιν Τόμσον για να γράψει το σενάριο της επόμενης ταινίας του. Τον «Ψαλιδοχέρη».

Ο Μπάρτον αρχικά οραματίστηκε τον Ψαλιδοχέρη ως μιούζικαλ που θα γυριζόταν κατά το μεγαλύτερό τμήμα του σε στούντιο, αλλά μετά την επιλογή των ηθοποιών άλλαξε γνώμη. Έτσι χρειαζόταν μια γειτονιά, όπου θα βρισκόταν το σπίτι της οικογένειας, που «υιοθετεί» τον Ψαλιδοχέρη. Για τον ρόλο του Έντουαρντ υπήρχαν άλλοι υποψήφιοι με καλύτερες πιθανότητες να πάρουν τη θέση του πρωταγωνιστή. Οι παραγωγοί ήθελαν τον Τομ Κρουζ, αλλά ήταν αρκετά παρεμβατικός στο σενάριο και απορρίφθηκε. Η επόμενη επιλογή, που ήταν και η επικρατέστερη μέχρι να εμφανιστεί ο Ντεπ, ήταν ο Μάικλ Τζάκσον, ενώ είχαν προταθεί και οι Τζιμ Κάρεϊ και Ρόμπετ Ντάουνι Τζούνιορ.
Η ταινία ήταν υποψήφια για Όσκαρ και Χρυσή Σφαίρα.

Advertising

Advertisements
Διαβάστε επίσης  Sophia Loren: Η Μεγάλη Ιταλίδα Θεά
Ad 14

Captain Jack Sparrow

Πηγή εικόνας: alphanews.live

Οι Πειρατές της Καραϊβικής: Η Κατάρα του Μαύρου Μαργαριταριού είναι αμερικανική περιπετειώδης ταινία φαντασίας παραγωγής 2003. Διαδραματίζεται στην Καραϊβική στις αρχές του 18ου αιώνα και διηγείται την ιστορία του σιδηρουργού Γουίλ Τέρνερ και του πειρατή Τζακ Σπάροου στην προσπάθειά τους να σώσουν την Ελίζαμπεθ Σουάν από το καταραμένο πλήρωμα του Μάυρου Μαργαριταριού και του καπετάνιου του, Χέκτορ Μπαρμπόσα.

Την ταινία σκηνοθέτησε ο Γκορ Βερμπίνσκι και την παραγωγή ανέλαβε ο Τζέρι Μπρουκχάιμερ. Όπως αποκαλύπτουν ανώνυμες πηγές από το περιβάλλον της παραγωγής, ο εκκεντρικός ηθοποιός προκαλούσε διαρκώς προβλήματα, καθώς είτε εμφανιζόταν μεθυσμένος είτε με πολύωρη καθυστέρηση στα γυρίσματα με αποτέλεσμα οι εκατοντάδες κομπάρσοι της παραγωγής να μένουν για ώρες στο πλατό, περιμένοντάς τον να ετοιμαστεί.

Για τον λόγο αυτό η παραγωγή ανέθεσε σε κάποιον το καθήκον να παραφυλάει έξω από τη βίλα που νοίκιαζε ο Ντεπ με την τότε σύζυγό του Αμπερ Χερντ στο Κουίνσλαντ.

 James “Whitey” Bulger

Πηγή εικόνας: screeneye.gr

Έχοντας πραγματοποιήσει την παγκόσμια πρεμιέρα της – εκτός συναγωνισμού – στο 72ο Διεθνές Κινηματογραφικό Φεστιβάλ Βενετίας, η «Ανίερη Συμμαχία» (Black Mass) του Σκοτ Κούπερ διαθέτει τον Τζόνι Ντεπ στον ρόλο του  Ιρλανδού μαφιόζου Τζέιμς «Γουάιτι» Μπάλτζερ, ενός εγκληματία που έγινε πληροφοριοδότης της αστυνομίας. Η δραματική αυτή ταινία διηγείται την αληθινή ιστορία μιας ανίερης συμμαχίας, η οποία ξέφυγε κάθε ελέγχου, επιτρέποντας στον Γουάιτι να διεισδύσει στους κύκλους της έννομης τάξης, να αποκτήσει έλεγχο, και να γίνει ένας από τους πιο αδίστακτους και διαβόητους γκάνγκστερ στην ιστορία της Βοστόνης.

Advertising

“Με κατέπληξε η σκηνοθετική ικανότητα του Σκοτ, το όραμά του,” λέει ο Τζόνι Ντεπ, σε μια σπάνια παρασκηνιακή στιγμή όπου μοιάζει όντως με τον Τζόνι Ντεπ.

Γιατί στο φακό της ταινίας “Ανίερη Συμμαχία” (“Black Mass”) μοιάζει διαφορετικός. Για άλλη μια φορά, ο Ντεπ «κρύβεται» πίσω από μία μεταμφίεση, δίνοντας, όμως, αυτή τη φορά μία διαπεραστική ερμηνεία Ο δημοφιλής ηθοποιός δήλωσε ότι αισθάνθηκε πίεση για το γεγονός ότι οι άνθρωποι της ιστορίας ζουν ακόμα, χαρακτηρίζοντας, πάντως, το εγχείρημα ως μία πρόκληση από αυτές που διασκεδάζει να αναλαμβάνει.

Διαβάστε επίσης  Jack Nicholson: ο κορυφαίος "τρελός" του Hollywood

Barnabas Collins

Πηγή εικόνας: rollingstone.com

Το Dark Shadows είναι αμερικανική δραματική θρίλερ-κωμωδία φαντασίας παραγωγής 2012, σε σκηνοθεσία Τιμ Μπάρτον. Η ταινία είναι βασισμένη στη γοτθική ομότιτλη σαπουνόπερα που προβλήθηκε στην αμερικανική τηλεόραση από το 1966 μέχρι το 1971. Οι λεπτομέρειες, ωστόσο, κάθε άλλο παρά δηλώνουν ένα ερασιτέχνη: ο Ντεπ χρησιμοποιεί τα νύχια του ως προπομπό ενός πλάσματος που σκανάρει διά της αφής αντικείμενα και ανθρώπους πριν πλησιάσει πραγματικά, και το εμβρόντητο βλέμμα του, ένα κράμα αηδίας και περιέργειας, συντονίζει το πάντρεμα του 1770, όπου ανήκει, και του 1970, όπου αναγκάστηκε να ξυπνήσει από τον επώδυνο εξοστρακισμό του. Τα σκηνικά είναι παραμυθένια, η λογική τηλεοπτική, το πνεύμα ρομαντικό και η αίσθηση πλακατζίδικη, όπως μπορούμε να διαπιστώσουμε από τις ατάκες ανάμεσα στον Ντεπ και στην Κλόι Μορέτζ,

The Mad Hatter

Πηγή εικόνας: flix.gr

Η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων είναι μια αμερικάνικη ταινία φαντασίας του 2010 που σκηνοθετήθηκε από τον Τιμ Μπάρτον και γράφτηκε από την Λίντα Γούλβερτον. Η ταινία αποτελεί την έβδομη συνεργασία ανάμεσα στον Τιμ Μπάρτον και τον Τζόνι Ντεπ, που επιλέχθηκε για το ρόλο του Τρελο-Καπελά. «Δουλεύοντας με τον Τιμ εδώ και 20 χρόνια, είχα την ευκαιρία να παρακολουθήσω την εξέλιξή του. Είναι τόσο μοναδικός, τόσο ιδιοφυής ως σκηνοθέτης: ό,τι κι αν μου ζητήσει να κάνω είναι μεγάλη μου τιμή» λέει ο Ντεπ, που μέσα από το ρόλο του Τρελο-Καπελά δημιούργησε άλλον έναν εξαιρετικό κινηματογραφικό χαρακτήρα. «Ήθελα να βρω κάτι ξεχωριστό στον ήρωα. Σκεφτήκαμε με τον Τιμ ότι είναι τόσο αγνός που μπορεί κανείς αυτόματα να καταλάβει τα αισθήματά του: αντικατοπτρίζονται στα ρούχα του, στο δέρμα του, ακόμη και στα μαλλιά του». Καθώς ο Ντεπ μελετούσε το χαρακτήρα, ανακάλυψε ότι οι καπελάδες εκείνης της περιόδου πάθαιναν δηλητηρίαση από υδράργυρο: «Η κόλλα που χρησιμοποιούσαν για τα καπέλα ήταν υψηλής περιεκτικότητας σε υδράργυρο και καθώς έμενε στα χέρια τους, σιγά-σιγά τους τρέλαινε» εξηγεί ο ηθοποιός, που ενσωμάτωσε αυτήν την τρέλα σε όλη την εμφάνιση του Τρελο-Καπελά.

Διαβάστε επίσης  Possession: Μια δαιμονισμένη σχέση από έναν δαιμόνιο σκηνοθέτη
Advertising

O Τζόνι Ντεπ πρόσφατα δήλωσε πως τα Όσκαρ δεν τον ενδιαφέρουν, πως δε θεωρεί πως διαγωνίζεται απέναντι σε κάποιον όταν ερμηνεύει, και πως δεν επιθυμεί να κερδίσει ποτέ του κάποιο. Αυτή είναι μια οπτική που επιβεβαιώνει την καλλιτεχνική φύση του ηθοποιού. Βέβαια δεν θα μας έκανε καμία εντύπωση εάν κέρδιζε βραβείο Όσκαρ.


ΠΗΓΕΣ: 

https://m.myfilm.gr/article5266.html

https://www.lifo.gr/guide/cinema/1961

Advertising

https://www.oneman.gr/keimena/diaskedash/watchlist/skhnothetwntas-th-metamorfwsh-toy-johnny-depp.3718842.html

https://www.enikos.gr/lifestyle/515055/xaos-prokalouse-o-tzoni-ntep-sta-gyrismata-ton-peiraton-tis-karai

Αρθρα απο την ιδια κατηγορια

Θηλασμός και χρήση αντικαταθλιπτικών/αγχολυτικών

Το παρόν άρθρο Η Μείζονα Καταθλιπτική Διαταραχή (ΜΚΔ) είναι μία

Dream Productions: Μια νέα προσθήκη στον κόσμο του “Τα Μυαλά που Κουβαλάς”

Η Pixar Animation Studios επιστρέφει με μια μοναδική μίνι σειρά