Επιχειρηματική Καινοτομία

kain1

Η επιχειρηματική καινοτομία λαμβάνει σπουδαίο και σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη μίας εταιρείας. Οι περισσότερες επιχειρήσεις έχοντας ως στόχο να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα των προϊόντων τους, με αποτέλεσμα το κέρδος, επιτρέπουν στους εργαζομένους τους να διεισδύουν σε ένα περιβάλλον πειραματισμού ιδεών. Στις επιχειρήσεις είναι πολύ θετικό να δίνουν προτεραιότητα σε τέτοιου είδους ενέργειες και να τις υποστηρίζουν με κάθε δυνατό μέσο.

Το περιβάλλον πειραματισμού ιδεών έχει ως στόχο να δημιουργήσει ένα πρόγραμμα επιχειρηματικής καινοτομίας. Με κύριο στόχο την επιτυχία, όμως κανείς δεν την έχει σίγουρη και κανείς δεν την εγγυάται.

Η ομάδα εργαζομένων που λαμβάνει την ευθύνη να πειραματιστεί με νέες ιδέες και προκλήσεις, αρχικά ξεκινάει με την διαδικασία της έρευνας. Πραγματοποιεί μία μεγάλη και χρονοβόρα έρευνα σε πολλούς τομείς και σε άλλες επιχειρήσεις. Με πρώτη σκέψη πάντα πως το καινοτόμο προϊόν να φτάσει ψηλά. Πως το καινοτόμο προϊόν θα αποκτήσει αναγνωρισιμότητα και θα κερδίσει θετική φήμη. Πως το καινοτόμο προϊόν θα φέρει μεγάλο κέρδος. Και πως το καινοτόμο προϊόν θα ανταγωνιστεί όλα τα υπόλοιπα που βρίσκονται στην εμπορική αγορά.

Advertisements
Ad 14

Έτσι, χωρίς φόβο, αλλά με τόλμη και ρίσκο ακολουθούν την στρατηγική του προγράμματος επιχειρηματικής καινοτομίας, που έχουν σχεδιάσει με μοναδικό στόχο τα θετικά αποτελέσματα. Βέβαια, επειδή τίποτα δεν είναι σίγουρο και δεδομένο για το αν επιτύχει ή αποτύχει το πρόγραμμα επιχειρηματικής καινοτομίας, είναι έτοιμοι να αποδεχτούν και τις δύο εκδοχές. Έχοντας πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού τους πως πίσω από μία αποτυχία κρύβεται το κλειδί της επιτυχίας.

Διαβάστε επίσης  "Κουμπάκι": ένα ιδιαίτερο concept store στο κέντρο της Αθήνας

kain3

Η ομάδα που ασχολείται σοβαρά με την πρακτική του προγράμματος της επιχειρηματικής καινοτομίας ενστερνίζεται το πρόβλημα που προέκυψε και απέτυχε και εστιάζει στο σχεδιασμό λύσεων του. Έχοντας στην διάθεση το ολοκληρωμένο πρόγραμμα αναζητά τι πήγε λάθος και που έσφαλε.

Έπειτα, αφού διεισδύσει σε αυτή την διαδικασία, επόμενος στόχος της είναι να χρησιμοποιήσει όλα τα εργαλεία της, ώστε να επιτύχει τον σκοπό της. Σκοπός της είναι: το καινοτόμο προϊόν να βγει στην αγορά και να ανταγωνιστεί παρουσιάζοντας θετικά αποτελέσματα. Βέβαια, για να επιτευχθεί όλη αυτή η διαδικασία σημαντικό ρόλο λαμβάνει το τμήμα δημοσίων σχέσεων της επιχείρησης. Πιο συγκεκριμένα, δηλαδή πως τα στελέχη των δημοσίων σχέσεων θα μπορέσουν να αναδείξουν το καινοτόμο προϊόν και πως θα αποκτήσει αναγνωρισιμότητα από το κοινό που στοχεύει.

Γι’ αυτό στην επιχειρηματική καινοτομία δεν λαμβάνουν σημαντικό ρόλο μόνο οι ιδέες, αλλά σημαντικό ρόλο λαμβάνει και η επικοινωνία. Διότι, αν δεν μπορέσεις να επικοινωνήσεις την ενέργεια σου και το κατόρθωμα σου, δυστυχώς δεν πέτυχες τίποτα!!!

Τελειόφοιτη του Τμήματος Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας του ΤΕΙ Καστοριάς. Αγαπά τις δημόσιες σχέσεις και μελετά την εξέλιξη τους.

Αρθρα απο την ιδια κατηγορια

L.A. Confidential

L.A. Confidential: Μια αψεγάδιστη noir ταινία

Το L.A. Confidential είναι μία νέο-νουαρ ταινία μυστηρίου του 1997,
all or nothing

All or Nothing: Το ακίβδηλο οικογενειακό δράμα του Mike Leigh

Το «All or Nothing» (ελληνιστί «Όλα ή Τίποτα») είναι ένα