Το Fallout 76 είναι η ολοκαίνουργια πρόταση της Bethesda Softworks στην αγαπημένη αυτή σειρά παιχνιδιών ανοικτού κόσμου. Όμως, το Fallout 76, αν και μοιράζεται αρκετά κοινά στοιχεία με τους προηγούμενους τίτλους της σειράς, έχει μια αρκετά μεγάλη διαφορά στο γεγονός πως όλο το παιχνίδι πρέπει να παίζεται απαραιτήτως online. Ας δούμε αν αυτή η ηχηρή απόκλιση είναι μια αλλαγή προς το καλύτερο ή το χειρότερο για το μέλλον της σειράς των Fallout.
Αρχικά, τα γραφικά στηρίζονται για ακόμη μια φορά στη πεπαλαιωμένη πλέον Creation Engine μηχανή γραφικών που τόσα χρόνια χρησιμοποιεί η Bethesda (από τη δημιουργία του Skyrim). Αν και είναι πλέον εύκολα προσβάσιμη τόσο από τους developers όσο και από τη moding κοινότητα, τα χαμηλά πλέον textures και η συνεχής προσπάθεια αναβάθμισης τόσο των lighting effects όσο και των character models τα οποία θυμίζουν περισσότερο “μπαλώματα” παρά αναβαθμίσεις, δείχνουν πως η ολική ανανέωση των γραφικών είναι πλέον απαραίτητη. Αναλογιζόμενοι τα υπεράριθμα bugs και το γεγονός πως ο Todd Howard ανακοίνωσε πως η Creation Engine θα χρησιμοποιηθεί και στα Starfield και Elder Scrolls VI, είναι εμφανές πως η Bethesda πρέπει να ξεφύγει από τη συνηθισμένη “ασφαλή ζώνη” της.
Το gameplay είναι συγχρόνως γνώριμο αλλά και διαφορετικό, με το αναγκαστικό always online στοιχείο να επιφέρει τη μεγαλύτερη διαφορετικότητα από τους προηγούμενους τίτλους. Πλέον, όχι μόνο μπορείς να εξερευνήσεις τη φημισμένη Wasteland του Fallout 76 παρέα με τους φίλους σου, αλλά οι npcs είναι κυριολεκτικά ανύπαρκτοι. Αυτό σημαίνει πως οποιοδήποτε χαρακτήρα συναντήσεις, σχεδόν σίγουρα θα είναι κάποιος παίκτης που βρίσκεται online μαζί με εσένα εκείνη τη στιγμή. Αυτό από τη μία πλευρά δίνει μια ανανέωση στο “ξύλινο λόγο” που τόσα χρόνια οι npcs μας έχουν συνηθίσει σε παιχνίδια ρόλων όπως τα Fallout, αλλά σε κάνει να αναρωτιέσαι για τη μακροβιότητα του Fallout 76. Εφόσον οι αποστολές πλέον δίνονται μέσω terminals και οποιεσδήποτε οδηγίες μέσω αληθινών παικτών, σε μια 10ετία θα είναι τα πράγματα ίδια στο Fallout 76 με σήμερα; Ας μη ξεχνάμε ότι στο πυρήνα του είναι rpg, τα οποία συνήθως έχουν υψηλό replayability.
Όσον αφορά τη μουσική, υπάρχει κι εδώ μια μικρή απόκλιση του Fallout 76 σε σύγκριση με τους προηγούμενους τίτλους. Ενώ είχαμε συνηθίσει σε ποιο χαλαρή μουσική με τζαζ και 30’s επιλογές, πλέον οι ρυθμοί κυμαίνονται από επική ορχηστική μουσική στο κυρίως θέμα σε country ρυθμούς που ταιριάζουν με το γενικότερο τοπίο της Βορείου Αμερικής που τίθεται το Fallout 76.
Τέλος, το όλο story του Fallout 76 μας τοποθετεί στη Δυτική Βιρτζίνια, όπου το έτος 2102, 25 χρόνια μετά το πυρηνικό πόλεμο που κατέστρεψε τη γη. Είμαστε ένας από τους επιζώντες της Vault 76, όπου πρέπει να βγούμε και να επιβιώσουμε στο κατεστραμμένο κόσμο της Wasteland. Το όλο story δεν είναι εκτεταμένο όπως στα προηγούμενα Fallout, εξαιτίας του online στοιχείου, γεγονός που κάνει το Fallout 76 περισσότερο survival παρά role playing παιχνίδι.
Καταλήγοντας, το Fallout 76 αποτελεί πιστεύω ασφαλή επιλογή μόνο για τους φανατικούς της σειράς των Fallout, ικανοποιώντας τους με το όλο setting και σχετικά γνώριμο gameplay. Τώρα, για τους φαν των rpg γενικότερα, ίσως το βρουν ενδιαφέρον με παρέα, για λίγο. Happy gaming…..
Πληροφορίες:
Developer(s): Bethesda Game Studios[a]
Publisher(s): Bethesda Softworks
Director(s): Todd Howard
Composer(s): Inon Zur
Engine: Creation Engine
Platform(s): Microsoft Windows, PlayStation 4, Xbox One
Απαιτήσεις συστήματος
Fallout 76 minimum specifications:
CPU: Intel Core i5 6600k 3.5 GHz / AMD Ryzen 3 1300X 3.5 GHz or equivalent
Memory: 8GB
OS: Windows 7/8/10 (64-bit OS required)
Graphics card: NVIDIA GTX 780 3GB/AMD Radeon R9 285 2GB or equivalent
Storage: 60GB of free disk space
Fallout 76 recommended specifications:
CPU: Intel Core i7-4790 3.6 GHz / AMD Ryzen 5 1500X 3.5 GHz
Memory: 8GB
OS: Windows 7/8/10 (64-bit OS required)
Graphics card: Nvidia GTX 970 4GB / AMD R9 290X 4GB
Storage: 60GB of free disk space
Τιμές αγοράς (τη στιγμή συγγραφής)
PS4: 59.99€ (PS Store), 44.88€ (Retail)
Xbox One: 59.99€ (Xbox Store), 44.90€ (Retail)
PC: 49.86€