Πρόσφατα, η ΕΑ έδωσε κάποιες επιπλέον πληροφορίες σχετικά με την επικείμενη κυκλοφορία του Sequel του Battlefront, Star Wars: Battlefront 2. Το game είχε ανακοινωθεί αρχικά τον Μάιο του 2016. Στον σχεδιασμό του εμπλέκονται η DICE, η Criterion και η Μotive, μοιράζοντας έτσι τον φόρτο εργασίας ανάλογα την ειδικότητα της κάθε εταιρίας.
Η ημερομηνία κυκλοφορίας τοποθετείται κοντά στα Χριστούγεννα του 2017. Μια επίσης σημαντική πληροφορία είναι ότι το game θα περιέχει και single player campaign. Κάτι που η ΕΑ παρέλειψε να κάνει στην κυκλοφορία του πρώτου τίτλου το 2015, εστιάζοντας αποκλειστικά στο multiplayer.
Το game θα συμπεριλαμβάνει περισσότερους χαρακτήρες από το προηγούμενο, και χρονικά θα καλύπτει πολλαπλές περιόδους του έπους. Επίσης οι τοποθεσίες θα είναι αρκετά περισσότερες. Ένα ακόμη παράπονο που, από ό,τι φαίνεται, θα καλυφθεί είναι ο ρηχός σχεδιασμός των στατιστικών στο multiplayer. Ο νέος τίτλος θα έχει περισσότερα και πιο αναλυτικά στατιστικά.
Κατά την κυκλοφορία του, ο πρώτος τίτλος ήταν σε πολλά σημεία απογοητευτικός. Αν και πρόκειται για ένα καλοσχεδιασμένο game, η υπόσχεση της DICE για κάτι πρωτοποριακό, έπεσε στο κενό. Αναλώθηκε στο Multiplayer που όσο και να το αγαπάει μια μερίδα των gamers, σίγουρα έκανε το παιχνίδι να μοιάζει μισό. Η στροφή και προς το Single Player είναι σίγουρα μια σωστή απόφαση.
Μαθαίνοντας από τα λάθη της, η ΕΑ έκανε την σωστή κίνηση, προσθέτοντας όχι μόνο το Single Player αλλά μια ολοκληρωμένη, σύμφωνα πάντα με τις ανακοινώσεις, Campaign ιστορία. Σε γενικές γραμμές φαίνεται να κερδίζει τις εντυπώσεις ως προς την αντιμετώπιση των παραπόνων, στοιχείο σημαντικό για να κερδίσει την εμπιστοσύνη των gamers που δεν ικανοποιήθηκαν την πρώτη φορά.
Το άνοιγμα σε τρία στούντιο, δείχνει ότι το game μάλλον θα είναι τεράστιο. Για παράδειγμα η Criterion θα μπορούσε να αναλάβει τον σχεδιασμό των οχημάτων, μιας και είναι η δημιουργός του Burnout. Από την άλλη η Motive Studios δεν έχει εργαστεί σε κάποιον άλλο game, όμως αποτελείται από πρώην μέλη της Ubisoft, που έχουν εργαστεί επάνω στα Assassin’s Creed. Ίσως αναλάβουν τον σχεδιασμό των χαρακτήρων και των τοπίων. Όπως και να χει, η ανάπτυξη ενός τίτλου από 3 στούντιο προιδεάζει για κάτι μεγάλο.
H “παγίδα”
Βέβαια θα πρέπει να τονίσουμε την απληστία της εταιρίας, κάτι που δεν θα έπρεπε να περνάει στα ψιλά. Η ποικιλία που έχει διαφημιστεί, θα μπορούσε να αποτελεί έναν κυκεώνα από πληρωμένα DLC. Τακτική πολύ συνήθης από την EA, κάτι που έγινε και στο Battlefield 1. Αυτό θα αποκόψει πολλούς gamers να ασχοληθούν σοβαρά με τον τίτλο αν, σε ενδεικτική τιμή των 70€ βασικού πακέτου προσθέσουμε και τα έξτρα για τα DLC, ξεπερνώντας κατά πολύ τα 100 ευρώ για μια ολοκληρωμένη εμπειρία.
Αυτό που μένει είναι να περιμένουμε μέχρι τα Χριστούγεννα για να το μάθουμε.