Τι είναι το Everywhere;

29 Ιανουαρίου 2017

Πριν μερικές εβδομάδες υπήρχαν φήμες ότι ο Leslie Benzeis, πρώην παραγωγός του Grand Theft Auto, ξεκινάει να σχεδιάζει ένα νέο, δικό του game. Ο τίτλος του, Everywhere. Η αλήθεια είναι ότι δεν περίμεναμε να ακούσουμε νέα γι αυτό το project μέσα στους επόμενους μήνες. Κι όμως ήδη υπάρχουν ενδιαφέροντα νέα.

O Benzeis ίδρυσε μια εταιρία με δυο επίσης πρώην μέλη της Rockstar, τον Matthew Smith, προϊστάμενο στον τομέα του ήχου, και τον Colin Entwistle, προϊστάμενο στον φωτογραφικό τομέα. Και οι τρεις αποχώρησαν από την Rockstar το 2015, ιδρύοντας την εταιρία Square Peg Game. Τελικά, όπως φαίνεται, όλο αυτόν τον καιρό δούλευαν επάνω στο Everywhere.

“Ο τίτλος του νέου game είναι “Everywhere” και το όραμα πίσω από αυτό είναι μακροπρόθεσμο, με προοπτική να εξελίσσεται και να μεγαλώνει συνεχώς”, αναφέρει ο Benzeis στο δελτίο τύπου. “Στόχος μας είναι η δημιουργία μιας πλατφόρμας όπου οι παίκτες θα διασκεδάζουν, και ταυτόχρονα θα γίνονται μέσο διασκέδασης για άλλους, θολώνοντας τα όρια μεταξύ πραγματικότητας και προσομείωσης.”

Advertisements
Ad 14

Από την περιγραφή μοιάζει να είναι περισσότερο μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, παρά ένα απλό game, αλλά ο Benzeis έχει αναφέρει πολλές φορές ότι πρόκειται για ένα game. Όπως ακριβώς αναφέρεται και στο επίσημο website. Άρα μπορούμε να υποθέσουμε ότι κινείται στην ίδια φιλοσοφία με το Grand Theft Auto Online, χωρίς απαραίτητα να το αντιγράφει.

Βέβαια, η χρήση του Amazon Lumberyard, μιας 3D μηχανής γραφικών, βασισμένη στην CryEngine, μας λέει ότι μάλλον θα υπάρχει ενσωμάτωση του Twitch (ιδιοκτησίας Αmazon) και οι servers του θα υποστηρίζονται από την Amazon Gamelift. Αυτό ξεκαθαρίζει ίσως και την σημασία της “διασκέδασης για άλλους” που αναφέρει ο Benzeis στο δελτίο τύπου, δηλαδή το Streaming.

Διαβάστε επίσης  Οι Sam & Max επιστρέφουν!

“Οι τεχνολογίες που προσφέρει η Amazon και οι υπηρεσίες cloud μας προσφέρουν την δύναμη και την ευελιξία να δημιουργήσουμε κάτι καινούριο σαν είδος gaming, αδύνατο μέχρι στιγμής για ένα μεγάλο κομμάτι της gaming κοινότητας. Το Lumberyard και το cloud μας απελευθερώνουν ώστε να επικεντρωθούμε στις καινοτομίες και δημιουργικές λεπτομέρειες του game μας”, καταλήγει ο Βenzeis.

Αρθρα απο την ιδια κατηγορια

Snatch

Snatch: Η αυθεντικότητα της cult

To Snatch είναι μία αστυνομική κωμωδία του 2000, σε σενάριο

Οδηγός για Αυθεντικό Fashion Tourism

Mε τον όρο «τουρισμός μόδας» (fashion tourism) γίνεται αναφορά σε