Μετά από 66 χρόνια, η Chevrolet, φθάνοντας στην 8η γενιά του μοντέλου, κάνει την έκπληξη, με μετάθεση του κινητήρα στο κέντρο. Είναι γεγονός ότι το πολυαναμενόμενο αμερικάνικο supercar έχει εγκαταλείψει τη γνώριμη αρχιτεκτονική του παρελθόντος, που έχει ως βάση τη μηχανή να βρίσκεται στο εμπρόσθιο τμήμα του αμαξώματος. Μισό, περίπου, αιώνα μετά από το τελευταίο κεντρομήχανο μοντέλο του αλά παλαιά σχεδιαστή Zora Arkus-Duntov, ξεπροβάλει η νέα Chevrolet Corvette Stingray C8. Το όνομα «Stingray» πρώτη φορά δόθηκε το 1963, στο 76 Corvette. Στη συνέχεια το πήρε η προηγούμενη γενιά Corvette C7 και τώρα λανσάρεται ξανά και στην 8η γενιά.
Ρίχνοντας μια ματιά από τη «διάφανη» οροφή της νέας Chevy…
Τοποθετημένος πίσω από τη θέση των επιβατών, βρίσκεται ο νέος V8 6.2 λίτρων κινητήρας. Το small blog μοτέρ που είναι γνωστό από την προηγούμενη γενιά C7, είναι εμφανώς ανανεωμένο από την αμερικάνικη εταιρεία σε σχεδιασμό και ισχύ, και φέρει πλέον τον τίτλο LT2. Η νέα Corvette Stingray C8, ενισχυμένη από το έξτρα πακέτο Z51 Performance Package, έχει έως 500 ίππους και ροπή που αγγίζει τα 637 Nm στις 5.150 στροφές. Την ισχύ αυτή διαχειρίζεται αποτελεσματικά με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων (δίνοντας και την επιλογή των paddles στο τιμόνι), με τη κίνηση να πηγαίνει στον πίσω άξονα. Στα υπόλοιπα μέρη, ξεχωρίζει το νέο σύστημα διεύθυνσης υπό τη συνεργασία της ZF, αλλά και τα φρένα, με τη Brembo, με έξτρα σύστημα eBoost. Ακόμη, προαιρετικά με τα ενεργά αμορτισέρ Magnetic Ride Control, αλλά και τα διπλά ψαλίδια, δίνεται η ευελιξία ανύψωσης στο εμπρός μέρος κατά 40 χιλιοστά, για την αποφυγή των έντονων ανωμαλιών του εδάφους.
Αναφορικά τώρα με τις επιδόσεις, είμαστε λίγο πιο συγκρατημένοι στις ανακοινώσεις, λόγω της μη επίσημης ανακοίνωσης αυτών από την ίδια την εταιρεία. Αυτό που φημολογείται πάντως είναι, ότι τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε κάτω από 3’’. Επιπλέον, το κόστος του πολυαναμενόμενου supercar θα είναι κάτω από 60.000 δολάρια.
…αλλά και στο γενικό σύνολο
Εξωτερικά η νέα Chevrolet Corvette Stingray C8 κρατάει το σχεδιαστικό της πρότυπο των προηγούμενων μοντέλων κυρίως στο πίσω μέρος της. Αντίθετα, στο υπόλοιπο αμάξωμα έχει δεχθεί επιρροές από γνωστούς κολοσσούς παρόμοιας κατηγορίας. Τέλος, έρχεται με πολλές δυναμικές γραμμές, μεγάλους αεραγωγούς, αλλά και ένα «φρέσκο» εσωτερικό, άκρως τεχνολογικά εξοπλισμένο.
Δείτε παρακάτω ένα βίντεο από τα αποκαλυπτήρια του νέου supercar που αναμένεται στην αγορά το νέο έτος:
Πηγές: