Ελληνική Μυθολογία, πηγή εμπνευσης για εταιρείες

Η Μέδουσα όπως περιγράφεται στην Ελληνική Μυθολογία. Πηγή εικόνας:el.wikipedia.org

Η Ελληνική Μυθολογία, από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα έχει αποτελέσει πηγή έμπνευσης για την τέχνη, την μόδα αλλά και για διάφορες εταιρείες . Εταιρείες που είναι πασίγνωστες, που τις χρησιμοποιείς ή και τις φοράς καθημερινά, εμπνεύστηκαν τα λογότυπά τους από την Ελληνική Μυθολογία.

1. Μέδουσα ή Versace

Η Μέδουσα, το τέρας με τα μαλλιά από φίδια  αρχικά ήταν μια πανέμορφη κοπέλα ιέρεια της Αθηνάς με πλούσιες μπούκλες. Ο Ποσειδώνας την βίασε μέσα στο ναό της Αθηνάς και η Αθηνά την τιμώρησε μεταμορφώνοντάς την σε τέρας με φίδια αντί για μαλλιά, που θα μεταμόρφωνε σε πέτρα όποιον την κοίταζε στα μάτια. Η Μέδουσα αργότερα αποκεφαλίστηκε από τον ήρωα Περσέα στον επίλογο της τραγικής ιστορίας της. Η εταιρεία Versace, χρησιμοποιεί εδώ και 42 χρόνια την Μέδουσα, το μυθικό τέρας της ελληνικής μυθολογίας, σαν λογότυπο της εταιρείας. Ο ιδρυτής της εταιρείας, Gianni Versace, διάλεξε τη Μέδουσα καθώς ήθελε η εταιρεία του να δίνει στους ανθρώπους το ίδιο αποτέλεσμα με το κοίταγμα της Μέδουσας.

Advertising

Advertisements
Ad 14

2. Οι Σειρήνες στα Starbucks

Οι Σειρήνες στην Ελληνική Μυθολογία ήταν θαλάσσιοι δαίμονες με γυναικείο κεφάλι και σώμα πουλιού. Το τραγούδι των Σειρήνων τρέλαινε τους ναυτικούς με αποτέλεσμα είτε να ξεχνάνε τον προορισμό τους είτε να κατασπαράζονται από αυτές. Τις συναντάμε στην Ιλιάδα στο ταξίδι της επιστροφής του Οδυσσέα για την Ιθάκη. Ο Οδυσσέας διέταξε τους άντρες του να βάλουν κερί στα αυτιά τους για να μην μαγευτούν αλλά ο ίδιος ήθελε να ακούσει το τραγούδι των Σειρήνων και έτσι τους έβαλε να τον δέσουν στο κατάρτι. Το  λογότυπο της εταιρείας Starbucks είναι μια Σειρήνα, η οποία “μαγεύει” τον κόσμο που μπαίνει στα Starbucks και πληρώνει πολύ ακριβά τον καφέ του.

Διαβάστε επίσης  Τρόποι παρέμβασης σε προβλήματα πειθαρχίας

3. Ένα ΑΖΑΞ για τον Αίαντα

Εκτός από τα τέρατα της Ελληνικής Μυθολογίας, πηγή έμπνευσης έχουν και οι ήρωες! Το ΆΖΑΞ, το απορρυπαντικό που όλοι χρησιμοποιούμε έχει πάρει το όνομά του από τον Αίαντα, το θαρραλέο ήρωα της Ελληνικής Μυθολογίας. Ο Αίαντας πολέμησε στον Τρωικό Πόλεμο και μάλιστα ήταν πάρα πολύ δυνατός και ικανός. Οι δημιουργοί του Άζαξ, εμπνεύστηκαν από τον Αίαντα αφού ήθελαν ένα όνομα τόσο δυνατό όσο και το προϊον τους .

Advertising

4. Η ράβδος του Ερμή στην Ιατρική

Ένα ακόμη πράγμα που βλέπουμε όλοι μας καθημερινά και δεν ξέρουμε ότι προέρχεται από την Ελληνική Μυθολογία είναι το σύμβολο της ιατρικής και πολλών φαρμακείων, η ράβδος και το φίδι! Τα δύο φίδια δεν είναι η ράβδος του Ασκληπιού, αλλά το κηρύκειο του θεού Ερμή! Το κηρύκειο ήταν μια ξύλινη ράβδος γύρω από την οποία συναντώνται αντικριστά δυο φίδια. Ήταν σύμβολο της ομόνοιας γιατί λέγεται ότι με αυτή τη ράβδο ο Ερμής χώρισε δυο φίδια που τσακώνονταν.

5. Η Νίκη της Nike

Η παγκοσμίως γνωστή εταιρεία αθλητικής ένδυσης Nike έχει πάρει το όνομά της από μια αρχαία Ελληνική θεότητα! Την Νική, τη θεά…της Νίκης. Η θεά Νίκη στην Ελληνική Μυθολογία ήταν φτερωτή γιατί πετούσε από πόλη σε πόλη και και προσωποποιούσε το γεγονός της Νίκης είτε στον πόλεμο είτε στους αθλητικούς αγώνες και λατρευόταν πάρα πολύ!

Advertising


Πηγές που χρησιμοποιήθηκαν για το άρθρο:

  • Αρχαία Ελληνική Μυθολογία, ανακτήθηκε από el.wikipedia.org
  • Πλάσματα της Μυθολογίας στην Αρχαία Ελλάδα, ανακτήθηκε από maxmag.gr
Διαβάστε επίσης  Ο Μύθος των Αμαζόνων και οι σύχρονες γυναίκες

 

Αρθρα απο την ιδια κατηγορια

Αγίου Βαλεντίνου: 4+1 ξεχωριστές προτάσεις

Η γιορτή των ερωτευμένων ήρθε και μας βρίσκει να αναζητάμε

Η ιστορία της βιομηχανίας στη Θεσσαλονίκη

Η ιστορία της βιομηχανίας στη Θεσσαλονίκη είναι μια περίοδος ανάπτυξης