Η νέα καμπάνια της Gucci ενάντια στον γάμο ανήλικων κοριτσιών

Βρισκόμαστε μία ανάσα από την δεύτερη δεκαετία αυτού του αιώνα κι όμως τεράστια κοινωνικά ζητήματα βρίσκονται σε έξαρση. Είναι απογοητευτικό το πόσο συχνά οφείλουμε να υπενθυμίζουμε στον κόσμο τα θετικά πρότυπα και το γεγονός πως όλοι οι άνθρωποι έχουν ίσα δικαιώματα ανεξάρτητα από το φύλο τους. Συγκεκριμένα, σε χώρες του τρίτου κόσμου εντοπίζονται συμπεριφορές και θεσμοί που φαντάζουν απάνθρωποι όπως είναι οι γάμοι ανήλικων κοριτσιών προκειμένου να συμφωνηθεί κάποια κατάσταση δύο ή περισσοτέρων οικογενειών. Θέλοντας να βάλει ένα γερό τέλος στο παραπάνω ζήτημα και να επηρεάσει θετικά όλο και περισσότερο κόσμο σχετικά με αυτό, ο οίκος μόδας Gucci σε συνεργασία  με τους οργανισμούς Equality Now και Girls Not Bride και Chime For Change δημιουργούν την καμπάνια “Let Girls Dream”.

Ειδικότερα, η Chime For Change συνεργάζεται με tτην βραβευμένη με δύο όσκαρ σκηνοθέτη και πακιστανή ακτιβίστρια Sharmeen Obaid Chinoy και δημιουργεί την ταινία κινουμένων σχεδίων “Sitara”. Η ταινία Sitara πρόκειται για ένα μικρό κορίτσι που ονομάζεται Pari και ονειρεύεται να γίνει μία λαμπρή πιλότος. Λίγο αργότερα, τα όνειρα και τα σχέδια της ματαιώνονται εξαιτίας του αναγκαστικού γάμου της με έναν αρκετά μεγαλύτερο άνδρα. Η παραπάνω ιστορία δεν πρόκειται για ένα τυχαίο σενάριο αλλά για ένα σενάριο ζωής περίπου 12 εκατομμυρίων κοριτσιών που αναγκάζονται να παντρευτούν κάθε χρόνο.

Gucci x Chime
vogue.com

Η παραπάνω καμπάνια της Gucci και του  Chime For Change πρωτοεμφανίστηκε στην παγκόσμια ημέρα κοριτσιού και έκτοτε συγκεντρώνει χρήματα για την αντιμετώπιση του ζητήματος μέσω αλλαγής κρατικών νόμων και κανόνων. Ακόμα έχει δημιουργηθεί ειδική ιστοσελίδα LetGirlsDream.org και το hashtag #Letgirlsdream όπου διάφοροι χρήστες του διαδικτύου από όλο τον κόσμο μπορούν να ανταλλάξουν απόψεις σχετικά με το θέμα του γάμου των ανήλικων κοριτσιών, να μιλήσουν για δικές τους ιστορίες κι εμπειρίες ακόμα και να γράψουν τα δικά τους όνειρα στην ηλεκτρονική πλατφόρμα. Το έργο αυτό της Gucci και Chime For Change έχει συγκεντρώσει εκατομμύρια ανθρώπους ανάμεσα τους και διάσημους όπως οι  Elle Fanning, Angelica Hicks, Katja Iversen, Bethann Hardison, Leymah Gbowee, Alison Wonderland και Alessandro Michele.

Διαβάστε επίσης  Biker shorts: Πώς να φορέσεις το απόλυτο trend της άνοιξης
Advertising

Advertisements
Ad 14

Συγκεκριμένα, ο Alessandro Michele έγραψε το δικό του “όνειρο” αναφέροντας χαρακτηριστικά πως “το να ονειρεύεσαι είναι κάτι που ανήκει στους ανθρώπους […] το πιο όμορφο πράγμα είναι να ακούμε τα όνειρα μας”. Επίσης η ίδια η σκηνοθέτης μίλησε για την συμβολή της ταινίας Sitara στην προσπάθεια εξάλειψης του προβλήματος με τα εξής λόγια “Νεαρά κορίτσια παντού εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν σημαντικά εμπόδια στην επίτευξη των ονείρων τους. Η Σιτάρα ενσαρκώνει αυτόν τον αγώνα. Για μένα, είναι κάτι περισσότερο από μια ταινία, είναι ένα κίνημα που θέλουμε να ξεκινήσουμε σε όλο τον κόσμο, που ενθαρρύνει τους γονείς να επενδύσουν στα όνειρα των κοριτσιών τους, απελευθερώνοντας τις κόρες τους από τα βάρη του πρώιμου γάμου ».

Alessandro Michele for Gucci
Thefallmag.com

Βέβαια, η εκστρατεία αυτή συνέπεσε και με την κυκλοφορία του δεύτερου τεύχους του CHIME zine το οποίο αυτήν την φορά επικεντρώθηκε στον παιδικό αναγκαστικό γάμο των τριτοκοσμικών χωρών και συμβούλεψε τους απλούς ανθρώπους στο πως να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση του προβλήματος. Τα τεύχη αυτά διανέμονται από το Gucci Garden της Φλωρεντίας, το βιβλιοπωλείο Gucci Wooster στη Νέα Υόρκη και σε επιλεγμένα βιβλιοπωλεία σε όλο τον κόσμο, ενώ μία ηλεκτρονική έκδοση του τεύχους υπάρχει στο chime.gucci.com/zine.

 

Αρθρα απο την ιδια κατηγορια

Πλασματική διαταραχή: Ορισμός και διαγνωστικά κριτήρια

Το παρόν άρθρο Το παρόν άρθρο, με τίτλο Πλασματική διαταραχή:
Vanity Fair

Vanity Fair και 3 μύθοι για τη θηλυκότητα

Την Becky Sharp την αγαπάς και τη μισείς ταυτόχρονα Becky