Όσο περνάει ο καιρός τόσο πιο έντονο γίνεται το φαινόμενο των Plus Size Models σε περιοδικά, διαφημιστικές καμπάνιες και επιδείξεις μόδας. Είναι γνωστό άλλωστε, πως η βιομηχανία της μόδας κατακλύζεται από αδύνατα μοντέλα, που προβάλλουν λανθασμένα πρότυπα ομορφιάς (τις περισσότερες φορές τουλάχιστον). Ήρθε ο καιρός των αλλαγών λοιπόν, όπου η ομορφιά θα πρέπει να πάψει να μετριέται σε κιλά, καθώς όλες οι γυναίκες έχουν το δικαίωμα να αισθάνονται θελκτικές, ανεξάρτητα από το πώς είναι το σώμα τους. Τα ζουμερά μοντέλα αποτελούν ακόμα μια επανάσταση στον λαμπερό κόσμο της μόδας και αυτό φαίνεται ξεκάθαρα μέσα από τις καμπάνιες ορισμένων εταιρειών.
•Η εταιρεία της Lane Bryant δημιούργησε ρούχα και εσώρουχα, για plus size γυναίκες προτρέποντάς τες να αγαπήσουν το σώμα τους. Μεγάλη συζήτηση υπήρξε γύρω από την καμπάνια της με σύνθημα #ImNoAngel.https://www.youtube.com/watch?v=peo_mSHTIJE Η πρωτοβουλία αυτή παρουσιάζεται μέσα από ένα ασπρόμαυρο βίντεο, όπου μας μεταφέρει ένα ισχυρό μήνυμα ότι όλες οι γυναίκες είναι σέξυ! Μοντέλα: η Ashley Graham, η Marquita Pring, η Candice Huffine, η Victoria Lee, η Justine Legault και η Elly Mayday.
•Επόμενο όνομα η εταιρεία Diesel, που επιλέγει ένα διαφορετικό τρόπο διαφήμισης πέρα από τα συνηθισμένα, για τα γυναικεία πρότυπα. Η καμπάνια της με σύνθημα #DieselReboot έγινε ευρέως γνωστή μέσα από τα hashtags κορυφαίων σελίδων κοινωνικής δικτύωσης και φέρει την υπογραφή του Nicola Formichetti. Η καμπάνια στόχευε πρωταρχικά να μεταφέρει ένα βαθύτερο μήνυμα ψυχής στην κοινωνία, να τονίσει την ατομική ομορφιά κάθε ανθρώπου και στην συνέχεια να προβάλλει την μόδα.
• Η Swimsuits For All σε συνεργασία με την Ashley Graham δημιουργούν όμορφες και κομψές προτάσεις για την παραλία. Τα κομμάτια αυτά απευθύνονται σε όλους τους τύπους σώματος, με ποικιλία σχεδίων, χωρίς να τους περιορίζει το μέγεθος. Στόχος ήταν κάθε στυλ της συλλογής να προσφέρει αυτοπεποίθηση και σιγουριά, βοηθώντας ταυτόχρονα τις γυναίκες, που θα το επιλέξουν να αναδείξουν την σέξυ πλευρά τους.
•Άλλη μια καμπάνια, που βρίσκεται εδώ, για να γιορτάσει μαζί μας τις καμπύλες ακούει στο όνομα “We are curves“. http://www.simplybe.co.uk/shop/page/spring-campaign/show.action
Η εκστρατεία της Simply Be με πρωταγωνίστριες τα plus models Iskra Lawrence, Denise Bidot και Marquita Pring, εστίασε αυτή την φορά στις νέες μορφές Denim, μέσα από μια φωτογράφιση, που πραγματοποιήθηκε στην έρημο της Καλιφόρνια. Τα μοντέλα επιλέχτηκαν επειδή αισθάνονται βαθιά τη σημασία της καμπάνιας. Η κάθε μια ξεχωριστά με τον τρόπο της αποτελεί πηγή έμπνευσης και θετικής ενέργειας, καθώς το ταξίδι μέσα από το We are curves είναι μια γιορτή για εκείνες, που το μοιράζονται μαζί μας.
• Μια όχι και τόσο πρόσφατη εκστρατεία ήταν η “All Dolled Up” by Anna Scholz. Την κολεξιόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2012 αποτελούσαν κομμάτια παιχνιδιάρικα και αρκετά χαριτωμένα. Όλα τους αναδείκνυαν την γυναικεία θηλυκότητα και απευθύνονταν σε plus size κορίτσια. Όπως βλέπουμε γινόντουσαν και παλιότερα προσπάθειες να προβληθούν plus size μοντέλα, μόνο που τώρα το φαινόμενο έχει πάρει μεγαλύτερες διαστάσεις.
Η Anna μέσα από την δουλειά της υποστηρίζει ότι μια γυναίκα δεν θα πρέπει να κρύβεται μέσα στα ρούχα της. Ο καθένας θα πρέπει να νιώθει περήφανος για το σώμα του και να μην ντρέπεται για αυτό που είναι. http://www.annascholz.com/
Για ακόμα μια φορά θα αναφερθούμε στην πολυσυζητημένη Ashley Graham. Το γνωστό plus size μοντέλο, ίσως να είναι και το πιο γνωστό όνομα στην κατηγορία της αυτή την στιγμή. Η Ashley κυκλοφόρησε την πρώτη της κολεξιόν εσωρούχων με όνομα “Modern Boudoir” ,δηλώνοντας ότι ξέρει για το πόσο σέξυ είναι οι καμπύλες της, τονίζοντας πως ο κόσμος είναι έτοιμος για περισσότερες καμπύλες και μπικίνι.
•Η εκστρατεία εσωρούχων “Perfectly Fit” και το μοντέλο Myla Dalbesio, που πόζαρε με τα plus size εσώρουχα της εταιρείας Calvin Klein.Βέβαια στην περίπτωση αυτή η έννοια plus size δεν είναι τελείως ξεκάθαρη. Η εταιρεία υποστηρίζει πως ποτέ δεν χαρακτήρισε την Myla ως ένα plus size μοντέλο, αλλά την θεωρεί “κανονικό”.
«Στην βιομηχανία της μόδας δεν υπάρχει χώρος εκτός από τα μοντέλα που ανήκουν στο μέγεθος 0-4 και στα plus size μοντέλα που είναι από 12 και πάνω, ανεξαρτήτως πως θεωρούμε εμείς τον εαυτό μας. Ο οίκος Calvin Klein έκανε κάτι πρωτοποριακό και πρόσθεσε πρώτο το μέγεθος 10», αναφέρει πιο συγκεκριμένα το μοντέλο.
https://www.wonderlandmagazine.com/2013/08/23/diesel-reboot-diesel-aw13-ad-campaign/
http://people.com/style/plus-size-model-ashley-graham-launches-her-own-lingerie-line-and-is-fronting-the-sexy-campaign-ads/
Κράτα το