Το «Αγκάθι της Ακακίας» συνεχίζει για 3ο χρόνο

Αγκάθι της Ακακίας
Πηγή εικόνας: Επίσημο Δελτίο Τύπου

Αγκάθι της Ακακίας

Μια παράσταση-καταγγελία εμπνευσμένη από αληθινές ιστορίες κλειτοριδεκτομής |Πρεμιέρα 4/4 στο θέατρο Άβατον

 

Κάθε 11 δευτερόλεπτα κάπου στον κόσμο ένα κορίτσι ηλικίας 3-12 χρόνων κινδυνεύει να ακρωτηριαστεί.

Κάθε 11 δευτερόλεπτα κάπου στον κόσμο θα ακουστεί η κραυγή ενός παιδιού.

Μια ομάδα νέων καλλιτεχνών-τρεις ηθοποιοί και ένας μουσικός έστρεψαν «ευήκοον ους» στην κραυγή αυτή.

Advertising

Advertisements
Ad 14

Εσύ;

 

«Το Αγκάθι της Ακακίας» του Φίλιππου Ζαρφειάδη, το έργο που τολμά να φέρει στο φως τις πραγματικές ιστορίες γυναικών, οι οποίες έχουν υποστεί την πρακτική της κλειτοριδεκτομής, αφού ταξίδεψε στη Θεσσαλονίκη, την Λάρισα και την Πάτρα, επιστρέφει για τρίτο κύκλο παραστάσεων στο θέατρο Άβατον από την Πέμπτη 4 Απριλίου.

 

«Τρεις φορές πονάει η αγάπη: μία όταν σε κόβουν, μία όταν παντρεύεσαι και μία όταν γεννάς».

Αγκάθι της Ακακίας
Πηγή εικόνας: Επίσημο Δελτίο Τύπου

Λίγα λόγια…

Advertising

… για την παράσταση
Ο Ακρωτηριασμός των Γυναικείων Γεννητικών Οργάνων (Α.Γ.Γ.Ο.), η επίσημη ονομασία που καθιέρωσε ο Ο.Η.Ε., είναι μια παράδοση που καταστρατηγεί τα ανθρώπινα δικαιώματα του παιδιού και της γυναίκας. Αυτό το έθιμο «κατάρα» της γυναικείας σεξουαλικότητας είναι το έναυσμα για «Το Αγκάθι της Ακακίας».
Τρεις νέοι ηθοποιοί: ο Φίλιππος Ζαρφειάδης (υπογράφει και το κείμενο), η Μαρίνα Παντελάκη και η Μαριλένα Δήμα, καθώς και ένας μουσικός, ο Θωμάς Αντωνόπουλος δραματοποιούν ιστορίες γυναικών, βασισμένες και εμπνευσμένες από μαρτυρίες και ντοκουμέντα. Στόχος τους, να φωτίσουν πτυχές που μας είναι άγνωστες ακόμη και σήμερα.
Μέσα από ένα μωσαϊκό εικόνων, λόγου και αφρικανικών κρουστών, το κοινό θα μάθει όλα όσα συνέβησαν στη Σεμπίγια, την Αμίνα και την Ζανάχ, αλλά και τι  σημαίνει μια γυναίκα να πηγαίνει ενάντια στην υποτιθέμενη «αναπόδραστη» νομιμότητα…

Διαβάστε επίσης  Αντιγόνη του Σοφοκλή: Ανακοίνωση περιοδείας από την θεατρική ομάδα Σημείο Μηδέν

«Μπορεί κανείς να ξεχάσει και να καταπνίξει πολλές από τις αναμνήσεις του. Δεν μπορεί όμως να σβήσει ποτέ από τη μνήμη του τις εμπειρίες της παιδικής του ηλικίας».

 

… για τον σκηνοθέτη

Advertising

Ο Φίλιππος Ζαρφειάδης είναι απόφοιτος του Τμήματος Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και της Δραματικής Σχολής «Κεντρική Σκηνή», με μεταπτυχιακές σπουδές στο Ηνωμένο Βασίλειο. Έχει συνεργαστεί με σημαντικούς ανθρώπους του χώρου και έχει εργαστεί ως ηθοποιός στις παραστάσεις «Η Πηνελόπη Δέλτα συναντάει τον μάγκα» και «Σμύρνη μου αγαπημένη» στον Ελληνικό Κόσμο και στην παράσταση «Καθρέφτες» στο Βασιλικό Θέατρο Θεσσαλονίκης. Το τελευταίο διάστημα ασχολείται επαγγελματικά και με το Εκπαιδευτικό Θέατρο.

 

Αγκάθι της Ακακίας
Πηγή εικόνας: Επίσημο Δελτίο Τύπου

 

Ταυτότητα παράστασης:

Κείμενο-Σκηνοθεσία: Φίλιππος Ζαρφειάδης

Advertising

Ερμηνεία: Φίλιππος Ζαρφειάδης, Μαρίνα Παντελάκη, Μαριλένα Δήμα

Κρουστά: Θωμάς Αντωνόπουλος

Φώτα: Γιώργος Ψυχράμης

Φωτογραφίες και Βίντεο: Βαγγέλης Γουβέλης, Παναγιώτης Δομούζης, Έφη Γελέ

Advertising

Αφίσα: Κυριακή Γεωργοπούλου

Σύνθεση-Στίχοι πρωτότυπου τραγουδιού: Γιώργος Τριανταφύλλου

Χορηγοί της παράστασης: Beer time και On tap Athens

Παραγωγή: Ουρανός με αστέρια

Advertising

Προβολή/Επικοινωνία: Βάσω Σωτηρίου – We Will

Το ραδιοφωνικό σποτ της παράστασης ηχογραφήθηκε στα studio ζεύξις

 

Πού: Θέατρο Άβατον, Ευπατριδών 3, Γκάζι
Πότε: Από 4 Απριλίου και κάθε Πέμπτη και Κυριακή στις 21:15

Διάρκεια:  80’ (χωρίς διάλειμμα)
Εισιτήρια: 10 € (κανονικό), 8 € (φοιτητικό, πολυτέκνων, ανέργων, ατέλειες, εκπαιδευτικό), 7 € (για ομαδικά των 7 ατόμων και πάνω)

Διαβάστε επίσης  Παράταση παραστάσεων για Το Αγκάθι της Ακακίας
Advertising

Προπώληση: Στα ταμεία του θεάτρου

Τηλ. Κρατήσεων: 6946225169 και 210 3412689

 

Αρθρα απο την ιδια κατηγορια

Προσχολική ψυχοκινητική ανάπτυξη: Διαφορές φύλου

Το παρόν άρθρο Υπάρχουν διαφορές μεταξύ αγοριών και κοριτσιών στην

Το πρώτο ψέμα κερδίζει: μία γυναίκα, πολλές προσωπικότητες

«Συναντάς μία άγνωστη γυναίκα σε ένα πάρτι… Σου μοιάζει.. και