Δεσποινίς Τζούλια στο Φεστιβάλ Αντίβαρο

Το 3ο Φεστιβάλ Αντίβαρο, περιδιαβαίνοντας ολόκληρο τον Μάρτιο με πολύ μεγάλη επιτυχία στις μέχρι τώρα φετινές παραστάσεις που έχει φιλοξενήσει από την χειμωνιάτικη θεατρική σκηνή, καλωσορίζει το έργο “Δεσποινίς Τζούλια” από το “Από Μηχανής Θέατρο” στην πόλη του Ρεθύμνου, στις 17 με 18 Μαρτίου.

Λίγα λόγια για το έργο…

Δεσποινίς Τζούλια στο Φεστιβάλ Αντίβαρο

 κοίταξε με! αν με είχες κοιτάξει θα με είχες αγαπήσει… ( Αγία Εταίρα, Σαλώμη Oscar Wilde)

Παραμονή της εορτής του Ιωάννη του Βαπτιστή και ο κόσμος στους δρόμους ανταγωνίζεται, σύμφωνα με το έθιμο, ποιός θα ανάψει τη μεγαλύτερη φωτιά. Αντίστοιχα, μέσα στο σπίτι, η Τζούλια με τον Ζαν ανάβουν τη δική τους φωτιά, κι ύστερα τρέμουν να περάσουν από μέσα της. Δύο άνθρωποι παλεύουν να σωθούν, παθιάζονται, ξεσκίζουν ο ένας τις σάρκες του άλλου, ικετεύουν να αγαπηθούν χωρίς πρώτα οι ίδιοι να έχουν αγαπήσει ούτε καν τον εαυτό τους. Σύντομα τα όρια μεταξύ τους λιώνουν και φτάνουν, έστω και στιγμιαία, στην εξίσωση. Εναλλάσσονται ανάμεσα στη Κάθαρση και την Ύβρη. Παρακολουθώντας τους περιμένουμε πως η Τζούλια ως μία άλλη Σαλώμη θα ζητήσει την κεφαλή του Ζαν επί πίνακι, αντ΄αυτού παραδίδει το δικό της κεφάλι στα πόδια του δικού της Ιωάννη που τελικά λυτρώνει μέσα από την θυσία της για να λυτρωθεί και η ίδια. Ταπεινώνεται για να υψωθεί, αρνούμενη να υποταχθεί στις επιταγές μίας κοινωνίας όπου γνωρίζει πως δεν ανήκει.

 Και είπε, όποιος υψώνει τον εαυτό του θα ταπεινωθεί. Και αυτός που ταπεινώνει τον εαυτό του θα υψωθεί (Κατά Λουκάν Ευαγγέλιο)

Η Κριστίν, το τρίτο πρόσωπο του έργου, αποτελεί τη σταθερά, εκπροσωπώντας απόλυτα την μικροαστική τάξη του τότε και του τώρα.
Τρεις άνθρωποι, πρωταγωνιστές της δικής τους «Τραγωδίας» ,ορίζουν τον τρόπο ζωής τους μέσα από αυστηρούς κανόνες και καθορισμένες συμπεριφορές πάντα σε συνάρτηση με την τάξη και το φύλο τους. Οι κοινωνικές συνθήκες και οι προκαταλήψεις, που ακόμα και σήμερα μας εγκλωβίζουν.

Διαβάστε επίσης  Η Πρόταση της εβδομάδας 31/7- 6/8 : "Σχεδόν σαράντα" στην Αθήνα και "Cineλθετε" στη Θεσσαλονίκη

«πάμε μακριά, σε μιαν άλλη χώρα, εκεί που υπάρχει πραγματική δημοκρατία, εκεί που θα σκύβουν μπροστά μου ακόμα και με τη στολή του υπηρέτη» (Δεσποινίς Τζούλια, Αugust Strindberg)

 

Αποσπάσματα από την “Αγία Εταίρα , Σαλώμη” του Oscar Wilde και τα Ευαγγέλια της Βίβλου συναντιούνται με το κείμενο του Strindberg και αναδεικνύουν την “ασφυξία” του ατόμου ως μια διαχρονική και οικουμενική κατάσταση.

 

Συντελεστές Παράστασης…

Μετάφραση – Σκηνοθεσία: Ανδρονίκη Αβδελιώτη

Βοηθός Σκηνοθέτη: Ελεάννα Παναγουλέα

Σκηνικά – Κοστούμια: Νικόλαος Μαρμαροτούρης -Ανδρονίκη Αβδελιώτη

Μουσική: Σίσσυ Βλαχογιάννη

Έπαιξαν οι μουσικοί: Μυρσίνη Βεστάκη, Βαρβάρα Τσότρα, Σίσσυ Βλαχογιάννη

Φωτογραφίες – Αφίσα – Τρέιλερ : Ναταλία Β.

Παίζουν:

Ανδρονίκη Αβδελιώτη

Λάζαρος Βαρτάνης

Ελεάννα Παναγουλέα

 

Πληροφορίες

Φεστιβάλ Αντίβαρο, Κέντρο Κρητικής Λαϊκής Τέχνης

Κριτοβουλίδου 17, τηλέφωνο κρατήσεων 6988399325

Σάββατο 17 Μαρτίου στις 9 μ.μ Κυριακή 18 Μαρτίου στις 7 και 9 μ.μ

Εισιτήρια 8 και 10 ευρώ

 

 

Έχω μια γάτα, αδιάβαστα (πολλά) βιβλία και στα λευκώματα του Δημοτικού σχολίαζα ως όνειρό μου να γίνω συγγραφές και ποιήτρια. Σπουδάζω Αρχαιολογία και Ιστορία της Τέχνης, χορεύω, περπατάω στα στενά και εξερευνώ μουσεία ενώ τα τελευταία χρόνια μοιράζομαι ανάμεσα σε δύο νησιά και μια πόλη, τα οποία ανακαλύπτω όλο και περισσότερο.

Αρθρα απο την ιδια κατηγορια

QR κωδικοί: Η εξέλιξη από τον Κώδικα Μορς στην καθημερινή ζωή

Οι QR κωδικοί έχουν γίνει ένα αναπόσπαστο κομμάτι της σύγχρονης

Γαλότσες Νούμερο 44: Ιστορίες πλούσιες από συγκίνηση και ρεαλισμό

«Γαλότσες Νούμερο 44», ένα βιβλίο γραμμένο από την Χριστίνα Μιχαηλίδου