‘Ενα μπουκάλι λάδι πετυχαίνει με την απλότητα του

Πώς να κερδίσετε τους καταναλωτές με την απλότητα στο ντιζάιν

Μετρούν 12 χρόνια από την ίδρυση της εταιρείας Speiron και ο Γιώργος Κολιόπουλος εξακολουθεί να βρίσκεται στην κορυφή με την απλότητα και την ποιότητα που διακρίνει την εταιρεία του.

Το Λαμδα είναι το πρώτο λάδι που προωθείται στην αγορά ως προϊόν πολυτελείας 12 χρόνια πριν και σημειώνει τεράστια επιτυχία από τα ράφια του Harrods και όχι μόνο. Η εταιρεία πρεσβεύει την ποιότητα, την προσοχή στην λεπτομέρεια, την απλότητα στο ντιζάιν.

Με μια πρώτη ματιά ξεχώριζε γιατί ο ιδρυτής της εταιρείας είχε πολύ στοχευμένη αγορά. Ήθελε ένα προϊόν ελληνικό που χρόνια φημίζεται για την ποιότητα του να φτάσει την κατηγορία extra premium και δούλεψε με μεράκι, προσοχή στην λεπτομέρεια και με επαγγελματισμό για να τα καταφέρει.

Tα 4 σημεία που υπερτερεί το «λ» σχεδιαστικά είναι τα εξής:

  1. Το λαδί χρώμα προέρχεται από το ίδιο το προϊόν. Το μπουκάλι είναι διάφανο και σε προϊδεάζει για την καθαρότητά του προϊόντος.
  2. Το σύμβολο λ έχει ιδιαίτερη γραμματοσειρά αλλά είναι παράλληλα απλό. Είναι μαύρο σε λευκό φόντο που το κάνει κλασικό, μοντέρνο και εύκολο στην απομνημόνευση.
  3. Το λευκό πώμα, ο μεγάλος λευκός κύκλος, και ο μικρός λευκός κύκλος έχουν επαναλαμβανόμενο χρώμα σε διάφορα μεγέθη που όμως βρίσκονται στην ίδια γραμμή οπότε το μάτι το ξεχωρίζει κατευθείαν στο ράφι.
  4. Η φωνολογική επεξήγηση του λάμδα παραπέμπει σε λεξικό. Δηλώνει την προσπάθεια της εταιρείας να φέρει όχι μόνο ενα extra premium προϊόν αλλά και ένα κομμάτι πολιτισμού σε μια εκλεπτυσμένη αγορά.

Σε μια ελεύθερη μεταφορά των παραπάνω στοιχείων Το λάδι «λ» μπορεί να μας δώσει τα δικά του μαθήματα πάνω στο branding:

  1. Μια σωστά μελετημένη και εύκολα απομνημονεύσιμη επωνυμία μπορεί να κερδίσει ευκολότερα τον καταναλωτή. Δεν χρειάζεται πάντα ένας βαρύγδουπος τίτλος.
  2. Όταν σχεδιάζει κανείς το λογότυπο θα πρέπει να δει όλες τις εκφάνσεις του. Π.χ. πώς θα δείχνει στην συσκευασία, στο διαδίκτυο.
  3. Απλότητα, σημαίνει μελέτη και όχι προχειρότητα. Το χρώμα, τα σχήματα, η συσκευασία στο προϊόν οφείλουν να βρίσκονται σε αρμονία με την όλη αισθητική και τα πιστεύω της επιχείρησης. Έτσι δημιουργείται μια αίσθηση εμπιστοσύνης στον καταναλωτή γιατί βλέπει μια εταιρεία που ακολουθεί τις αρχές της παντού.
  4. Η απλότητα είναι κλασική έννοια γιατί έχει σταθερή αξία. Αν σκεφτούμε και άλλα φημισμένα λογότυπα όπως της Σανέλ, της Τιφανυ, της Παπαδοπούλου, θα δούμε ότι με απλές αλλά στοχευμένες γραμμές η εκάστοτε επωνυμία δεν χρειάστηκε να αλλάξει το λογότυπό της που παραμένει φρέσκο και μοντέρνο παρά την μακρά πορεία της επιχείρησης.
  5. Η φλυαρία στο λογότυπο μπερδεύει τον καταναλωτή. Μέχρι δύο σημεία είναι αρκετά για να φέρουν στο προσκήνιο την μοναδική πρόταση πώλησης της εταιρείας.
Διαβάστε επίσης  6 αρχιτεκτονικά διαμάντια προς πώληση στο Παρίσι

Αν σκέφτεστε να φτιάξετε την εταιρεία σας, αξίζει να δείτε τα παραπάνω σημεία. Αν πάλι έχετε ήδη δημιουργήσει το λογότυπό σας αξίζει να το επανεξετάσετε. Αν σκεφτείτε μακροπρόθεσμα, καλύτερα είναι μια σταθερή και μελετημένη αξία, από μια εντυπωσιακή αρχή που θα φθείρει στο χρόνο.

 

Πηγές:

http://www.speironcompany.com/vision.html

https://impossible.works/new-works/new-identity/giorgos-koliopoulos-gnorisame-ton-perfectionist-piso-apo-to-akrivotero-eleolado-tou-kosmou

http://www.thedieline.com/blog/2010/10/29/bespoke-lambda-handcrafted-olive-oil.html

Μέσα από το προσωπικό μου ταξίδι συνέλεξα διαφορετικού είδους εμπειρίες. Εχω εργαστεί και ως υπάλληλος και στην δική μου επιχείρηση. Πάντα όμως με ακολουθούσε το πάθος για το πως χτίζεται η προσωπική και επαγγελματική ευρωστία. Στόχος μέσα από τα άρθρα μου είναι να πάρετε το έναυσμα για να συνεχίσετε να εξελίσεστε. Γιατί κάθε επιχείρηση αναπτύσσεται όταν αναπτύσσονται και οι άνθρωποί της.

Αρθρα απο την ιδια κατηγορια

Ανδόρρα

Ανδόρρα: Το Πανύψηλο Ευρωπαϊκό Πριγκηπάτο

Προορισμός μας για σήμερα είναι η Ανδόρρα, μία από τις

Αναρχική σημαία: ιστορία και συμβολισμός

Η αναρχική σημαία έχει τη δική της ιστορία και τον