Το πολύ- αναμενόμενο Final Fantasy VII Rebirth κυκλοφόρησε στις 29 Φεβρουαρίου και έχει ανατρέψει τον κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών. Το FFVII Rebirth είναι μια καινούρια έκδοση του αγαπημένου Final Fantasy VII. Συγκεκριμένα, το FFVII Rebirth είναι μέρος του Final Fantasy VII Remake project της Square Enix. Είναι το δεύτερο παιχνίδι της τριλογίας που έχει αποφασίσει η εταιρία να υλοποιήσει.
Ο πρώτος τίτλος, το Final Fantasy VII Remake, λέει ξανά την ιστορία του Midgar sequence. Ο κόσμος του Cloud Strife μένει όπως τον ξέραμε αλλά με ένα μικρό twist. Το δεύτερο, το FFVII Rebirth, είναι συνέχεια του πρώτου παιχνιδιού. Ο τρίτος και τελευταίος τίτλος του project δεν έχει όνομα ακόμη και θα αποτελεί το τέλος του Remake project.
Final Fantasy VII Rebirth
Το παιχνίδι ακολουθεί το Final Fantasy VII Remake. Το σκηνικό ξεδιπλώνει τα γεγονότα αφού η ομάδα φύγει από το Midgar και η ομάδα βρίσκεται τώρα στην Gaia. Ειδικότερα, ο χάρτης θα είναι μεγαλύτερος με καινούριες περιοχές, μάχες, θησαυρούς αλλά και mini games.
Φήμες λένε ότι η τελική τοποθεσία του παιχνιδιού θα είναι το Forgotten Capital. Η τοποθεσία αυτή όπου χάνει την ζωή του ο Aerith θα είναι και η τελευταία που θα δουν οι παίχτες πριν το τρίτο παιχνίδι.
Ήδη πριν την κυκλοφορία του, το παιχνίδι είχε μεγάλη απήχηση. Οι παίχτες περίμεναν με ανυπομονησία να παίξουν και ήδη έχουν ανακοινώσει τα πρώτα feedback. Αυτό που απασχολεί τους παίχτες ιδιαίτερα είναι πόσες ώρες χρειάζονται για να τερματίσουν ολόκληρο το παιχνίδι. Αν κάποιος θέλει να παίξει μόνο το main route χρειάζεται περίπου 40 ώρες παιχνιδιού αλλά αν εξερευνήσει όλον τον χάρτη τότε θα χρειαστεί πάνω από 130 ώρες. Αυτό δείχνει πόσο δούλεψε η ομάδα της Square Enix για να ολοκληρώσει αυτό το αριστούργημα.
Ο battle director, Teruki Endo, σε δημοσίευση του μας έδωσε μια ματιά του κόσμου του ως developer: Αποκαλεί την διαδικασία “μακρύ ταξίδι” και πως δεν ήταν σίγουρος ότι θα κατάφερναν να το ολοκληρώσουν στην ώρα του. Ειδικότερα αναφέρει: ” από την αρχή μέχρι το τέλος, η διαδικασία ήταν ένα μεγάλο ταξίδι και όλοι έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους. Το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα μεγάλο παιχνίδι του οποίου κάθε gmaeplay aspect έχει δημιουργηθεί με λεπτομέρεια.”
Ο Teruki Endo αναφέρει πως είχε αγχωθεί ιδιαίτερα για αν θα προλάβουν το release deadline. Συγκεκριμένα, για το κομμάτι των μαχών αναφέρει πως είχαν πολλά να δημιουργήσουν, από character abilities μέχρι και summon systems. Παράλληλα, έπρεπε να δημιουργήσουν μια νέα εμπειρία για τους παίχτες. Φυσικά το κατάφεραν.
Μια ματιά στο τρίτο παιχνίδι του Remake project
Κανείς δεν γνωρίζει ακόμη τον τίτλο ή τι θα περιέχει ακριβώς το τρίτο κομμάτι του FFVII Remake. Οι δημιουργοί έχουν επιβεβαιώσει ότι κάποια μέλη της ομάδας θα γίνουν NPCs και σύμμαχοι των παιχτών. Βέβαια, δεν γνωρίζουμε ακόμη πως θα είναι διαμορφωμένος ο χάρτης αλλά οι παίχτες θα έχουν πρόσβαση παντού. Ακόμη θα υπάρχουν πολλές καινούριες εμπειρίες, επικές μάχες και ανατροπές τις οποίες οι παίχτες δεν έχουν φανταστεί.
My two orens
Το FFVII Rebirth ίσως είναι το πιο συναρπαστικό στο Final Fantasy Remake Project. Ο ενθουσιασμός των παιχτών ήταν εμφανής ήδη από την ανακοίνωση του project και έγινε μεγαλύτερος με την κυκλοφορία του FFVII Rebirth. Ίσως όντως είναι το καλύτερο στην τριλογία αλλά αυτό θα το ανακαλύψω σύντομα όταν θα έχω και εγώ το παιχνίδι στα χέρια μου.
Πηγές:
https://www.gamesradar.com/with-final-fantasy-7-rebirth-finally-upon-us-producer-and-zelda-fan-yoshinori-kitase-says-he-can-at-last-finish-tears-of-the-kingdom/
https://www.oneesports.gg/gaming/ff7-rebirth-review/
https://www.theverge.com/2024/2/29/24085625/final-fantasy-7-rebirth-best-start