Πανέξυπνη επιχειρηματική κίνηση ή τεράστιο σκάνδαλο η νέα τεχνολογία της Activision;

3 Νοεμβρίου 2017

Το φλέγον αυτό θέμα έχει σηκώσει κύμα αντιδράσεων στο ίντερνετ και δικαιολογημένα. Όλη αυτή η ταραχή που έχει ξεσπάσει στην gaming κοινότητα αφορά τα νέα που κυκλοφόρησαν σχετικά με τις κινήσεις της Activision. Συγκεκριμένα, η εταιρία πατεντάρισε μια νέα τεχνολογία η οποία ουσιαστικά ωθεί το αγοραστικό της κοινό σε microtransaction. Δηλαδή ωθεί τους πελάτες τις σε in-game αγορές πέρα από την πώληση του ίδιου του παιχνιδιού.

Σύμφωνα με δηλώσεις της εταιρίας και των developement teams, αυτού του είδους η τεχνολογία δεν έχει χρησιμοποιηθεί σε κανένα τίτλο τους.

Microtransactions υπήρχαν σε άπειρους τίτλους μέχρι σήμερα όμως αφορούσε κυρίως κοσμητικές αγορές που δεν επηρέαζαν το παιχνίδι αν δεν τις έκανε κάποιος. Υπάρχουν κι άλλου τύπου microtransactions των οποίων η χρήση δεν είναι απλά κοσμητική αλλά ανεβάζει τα στατιστικά ενός παίχτη και αυτά είναι που πολεμά η gaming community εδώ και χρόνια. Όμως φαίνεται ότι τα πράγματα σταμάτησαν να ταλαντεύονται στα όρια του επιτρεπτού και αρχίζουν να ξεφεύγουν.

Advertising

Advertisements
Ad 14

Λίγα λόγια για τη τεχνολογία αυτή

Αρχικά χρησιμοποιείται η μέθοδος του profiling η οποία εφαρμόζεται σε σχεδόν όλα τα τα multiplayer παιχνίδια για τη δημιουργία σωστού match-making. Το profiling με λίγα λόγια είναι η μέθοδος συλλογής δεδομένων για κάθε παίχτη και τις δράσεις του στο παιχνίδι με σκοπό να ανακατανέμονται ισορροπημένα και όσο το δυνατό πιο δίκαια οι παίχτες στο επόμενο online match.

Διαβάστε επίσης  Sekiro: Shadows Die Twice - Launch Trailer

Μέσα από αυτή τη διαδικασία συλλέγονται και άλλες πληροφορίες όπως οι προτιμήσεις του παίχτη στο τίτλο, σχόλια για το παιχνίδι, παράπονα κλπ ώστε να βελτιώσουν την συνολική του εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτές τις μεταβλητές ουσιαστικά αλλάζει το σύνολο των αποτελεσμάτων όπως αν αλλάζαμε τις μεταβλητές σε μια εξίσωση. Λόγω του γεγονότος ότι αυτά τα inputs είναι ευμετάβλητα μπορούν να χρησιμοποιηθούν κατά το δοκούν του προγραμματιστή.

Αυτή η μέθοδος λοιπόν μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για άλλους σκοπούς. Για παράδειγμα να εξισώνει ένα νέο παίχτη σε μια κατηγορία στην οποία ο ίδιος αρέσκεται με ένα έμπειρο παίχτη που αρέσκεται στην ίδια κατηγορία. Όντας πιο έμπειρος έχει πρόσβαση σε μεγαλύτερου επιπέδου αντικείμενα λόγω του γεγονότος ότι έχει περισσότερες ώρες μέσα στο παιχνίδι.

Advertising

Με τον ίδιο τρόπο (δηλώνεται στη πατέντα) πως μπορεί να εξισωθεί ένας παίκτης που δεν κατέχει αντικείμενα αποκτημένα μέσω microtransaction (μικροπληρωμή) με ένα που έχει προβεί σε αυτή τη κίνηση. Αντίστροφα, μπορούμε να πούμε ότι  δημιουργείται ένας καθεστώς επιβράβευσης σε αυτόν που έχει προβεί σε αγορά. Έτσι δημιουργούνται τεράστια χάσματα μεταξύ των παιχτών ωθώντας έτσι στην εύκολη λύση των microtransactions.

 

Επιλογικά

Εν κατακλείδι, τέτοιου είδους ενέργειες δεν πρέπει να μας αφήνουν αδιάφορους. Αντίθετα δείχνουν το πόσο επιρροή μπορεί να έχει μια εταιρία στους καταναλωτές τις και πόσο μπορεί να τους χειραγωγήσει ή τουλάχιστον να τους ωθήσει σε μία συγκεκριμένη συμπεριφορά. Link με το έγγραφο της πατέντας βρίσκεται εδώ.

Αρθρα απο την ιδια κατηγορια

Βραδιές με δωρεάν προβολές στα Ιωάννινα!

Οι κινηματογραφικές προβολές συνεχίζονται με τις κινηματογραφικές αίθουσες να γεμίζουν!

Το κίνημα των Χίπις

Το κίνημα των Χίπις είναι μία επαναστατική αντίδραση ενάντια στο