«Η δυσφήμιση είναι η καλύτερη διαφήμιση»
Κάπως έτσι ξεκίνησε και η ιστορία με την «αποτυχημένη» παρουσίαση του νέου μοντέλου της Tesla Inc., που έχει φτάσει ως τώρα τις 146.000 παραγγελίες…
Η αρχή για το Cybertruck
Την αρχή φαίνεται να έκανε ο υπεύθυνος σχεδιασμού της Tesla, Franz Von Holzhausen, όταν αποφάσισε να αποδείξει και έμπρακατα,ότι το εν λόγω όχημα, δεν διέθεται μόνο το όνομα, αλλά και τη χάρη. Έτσι, με μία βαριοπούλα στο χέρι, ξεκίνησε να χτυπά την πλαϊνή πόρτα του φορτηγού, η οποία φάνηκε να μένει ανεπηρέαστη από τα χτυπήματά του. Έπειτα όμως, αφού πρώτα είχε αναφερθεί στην παρουσίαση ότι το Tesla Armor Glass που έχουν τα παράθυρα, τα κάνει αλεξίσφαιρα σε σφαίρες από πιστόλι 9mm, συνέχισε στη δοκιμή θραύσης τους. Ένα σπασμένο τζάμι είναι το αποτέλεσμα μετά τη ρίψη μιας μεταλλικής μπάλας. Ή έκπληξη του κοινού τεράστια, όπως και η «ατάκα» του Musk:
«Το θετικό είναι ότι η μεταλλική μπάλα δεν πέρασε μέσα»
Advertising
Μεγάλη «ζημιά» που φέρνει…
Μετά το φιάσκο κατά την παρουσίαση του νέου ηλεκτρικού φορτηγού, οι μετοχές της Tesla έκαναν «βουτιά» της τάξης του 6%, με αποτέλεσμα η προσωπική περιουσία του CEO της Tesla, Elon Musk, να μειωθεί κατά 768 εκατ. Δολάρια.
…μεγάλη έκπληξη
Σίγουρα το νέο Tesla Cybertruck δεν άφησε και τις καλύτερες εντυπώσεις μετά την παρουσίασή του. Γι’ αυτό ήρθε και μια δεύτερη, συμπληρωματική, πιο πετυχημένη. Η πρώτη δοκιμή όμως, φαίνεται να μην επηρεάζει την κοινή γνώμη, όπου εκδήλωσε έντονο ενδιαφέρον για την απόκτησή του.
Πιο συγκεκριμένα, όπως είπε ο Elon Musk στο Twitter:
«Υπάρχουν μέχρι στιγμής 146.000 παραγγελίες για το νέο ηλεκτρικό όχημα της Tesla, με το 42% των ενδιαφερομένων να επιλέγουν το μοντέλο διπλού κινητήρα, 40% εκείνο του τριπλού και 17% του μονού κινητήρα»
Advertising
Και συμπλήρωσε:
«Οι παραπάνω παραγγελίες έγιναν χωρίς τη βοήθεια διαφήμισης ή άλλων προωθητικών ενεργειών»
Τέλος, σύμφωνα με την εταιρεία, η υποβολή παραγγελίας του νέου Tesla κοστίζει 100$, ποσό που επιστρέφεται στο ακέραιο σε περίπτωση ακύρωσης.
Τι όμως πήγε τόσο λάθος για την Tesla;
Την εξήγηση φαίνεται να δίνει ένας από τους εκατομμύρια ακολούθους του Elon Musk στο Twitter, Rob Adib. Ο Rob, λοιπόν, ανέφερε ότι τα χτυπήματα με βαριοπούλα στο ατσάλινο πάνελ της πόρτας, που προηγήθηκαν της δοκιμής αντοχής του γυαλιού, ήταν ο λόγος που το ανθεκτικό υλικό δεν άντεξε τη σύγκρουση με τη μεταλλική σφαίρα.
Το πρόβλημα, επομένως, δεν ήταν η δύναμη ρίψης της μεταλλικής σφαίρας από τον υπεύθυνο σχεδιασμού, αλλά το πρόγραμμα της παρουσίασης. Πράγματι, ο Elon Musk επιβεβαιώνει, πως τα δυνατά χτυπήματα στο αμάξωμα οδήγησαν στο σπάσιμο της βάσης του παραθύρου, κάτι που αποδυνάμωσε το Tesla Armor Glass.
Μετά τις «πειστικές» αυτές δηλώσεις, έρχεται μια εύλογη απορία. Πώς έσπασε το πίσω τζάμι, αφού η βαριοπούλα δεν χτύπησε το πίσω πάνελ;
Την απορία αυτή έλυσε εργαζόμενος της Tesla, ο οποίος κατά τη διάρκεια του event αποκάλυψε πως στο πρωτότυπο του Tesla Cybertruck, τα πίσω τζάμια ήταν από συμβατικό γυαλί, κάτι που δεν γνώριζε εξ αρχής ο Elon Musk.
Πηγές: