Ο Οκτώβρης είναι ένας μήνας αφιερωμένος στον καρκίνο του μαστού∙ την πρόληψη, την αντιμετώπιση και την πληροφόρηση σχετικά με όλα όσα οφείλουν να γνωρίζουν οι γυναίκες- κι όχι μόνο- γι’ αυτή την ασθένεια. Ο καρκίνος του μαστού είναι η πιο συχνή μορφή καρκίνου στις γυναίκες, ενώ σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία από το «Άλμα Ζωής», κάθε χρόνο στην χώρα μας εντοπίζονται περίπου 6.000 νέα περιστατικά. Μάλιστα, υπολογίζεται πως 1 στις 8 γυναίκες παγκοσμίως θα παρουσιάσει καρκίνο μαστού σε κάποια φάση της ζωής της.
Στην προσπάθεια, λοιπόν, καταπολέμησης του καρκίνου του μαστού, παρουσιάζονται συνεχώς πρωτοπόρες και φρέσκες ιδέες, οι οποίες προσπαθούν να ευαισθητοποιήσουν το κοινό σχετικά με όλα όσα οφείλει να γνωρίζει. H PCP, είναι μία από τις εταιρίες που ξεχωρίζει για τον εξαιρετικά ενεργό ρόλο που έχει αναλάβει στην προσπάθεια αυτή, καθώς και για τα «διαφορετικά» προϊόντα που έχει εισάγει στην καμπάνια της.
Με την καμπάνια «Touch your boobies», προσκαλεί όλες τις γυναίκες να ενημερωθούν σχετικά με το πως μπορούν να εξετάσουν οι ίδιες τον εαυτό τους κι έτσι να συμβάλλουν στην πρόληψη κι την έγκαιρη αντιμετώπιση. Με την πώληση limited edition προϊόντων, η εταιρία ευαισθητοποιεί τους αγοραστές της για την ασθένεια του καρκίνου του μαστού, ενώ ταυτόχρονα, προσφέρει αφιλοκερδώς σε φιλανθρωπικές οργανώσεις!
Επιμέλεια Συνέντευξης: Καλλιόπη Καλυμνίου
- Τα τελευταία χρόνια η PCP έχει εδραιωθεί στο χώρο της μόδας. Όλα ξεκίνησαν με τα πολύχρωμα και ευφάνταστα κολάν σας, αλλά στην πορεία, ανακαλύψαμε κ άλλους λόγους για να αγαπήσουμε την εταιρεία σας. Ποια είναι όμως η ιστορία της PCP; Πώς ξεκίνησε η ιδέα για την εταιρεία και πως πιστεύετε ότι διαφοροποιείται από όλες τις άλλες γυναικείες μάρκες ρούχων;
Η ιδέα ξεκίνησε όταν η Πέλλα Παπαχρήστου δούλευε στην Αθήνα ως ενδυματολόγος στην τηλεόραση και έψαχνε άνετα και καθημερινά ρούχα που να μπορεί να τα φοράει από το πρωί μέχρι το βράδυ και να είναι πάντα άνετη αλλά και στυλάτη, κάπως έτσι γεννήθηκαν τα κολάν της PCP. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι διαφοροποιούμαστε με πολλούς διαφορετικούς τρόπους. Είμαστε μια ομάδα που πάντα ψάχνουμε το νέο, το φρέσκο, θέλουμε το value for money, την άψογη εξυπηρέτηση, το άψογο service 24/7/365, τέλεια ποιότητα, άνετα ρούχα, να μην κάνουμε κακό στο περιβάλλον, να βοηθάμε τον κόσμο και η λίστα είναι μεγάλη.
- Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας σας; Πως καταφέρατε, δηλαδή, να στήσετε και να διατηρήσετε μία τόσο επιτυχημένη επιχείρηση εν καιρώ κρίσης στην ελληνική χώρα και οικονομία;
Κατά τον Leo Buffet, «Η αγορά είχε και έχει πάντα κρίση, εμείς όμως πρέπει να βρίσκουμε τρόπο να πουλάμε», οπότε προσπαθούμε να βρίσκουμε τα κενά της αγοράς και τις επιθυμίες των καταναλωτών.»
- Μας έχετε δείξει όμως και μία πιο ευαίσθητη πλευρά σας και με αφορμή αυτή και το μήνα Οκτώβρη (μήνας αφιερωμένος στον καρκίνο του μαστού), θα θέλαμε να κάνουμε μία κουβέντα επί της ουσίας.Πείτε μας δύο λόγια για την καμπάνια «Touch your boobies» που έχει γίνει θεσμός πλέον από εσάς. Πώς γεννήθηκε η ιδέα;
Κατά την φιλοσοφία μας δεν πρέπει γενικά στις επιχειρήσεις να υπάρχουν μόνο νούμερα και αριθμοί, πρέπει να υπάρχει και μια ευαίσθητη πλευρά, ένα κοινωνικό πρόσωπο και ένα χέρι για όπου μπορούμε να προσφέρουμε. Γι αυτό, τρέχουμε καμπάνιες για: «Στοργή», «Μέλισσα», «Αέλια», «Άλμα Ζωής» και θα έρθουν και άλλες πολλές στο μέλλον. Όταν παίρνουμε αγάπη και υποστήριξη, θέλουμε να τα δίνουμε και πίσω.
- Με ποιο τρόπο πιστεύετε ότι η καμπάνια θα καταφέρει να ευαισθητοποιήσει τις γυναίκες σχετικά με την πρόληψη και έγκαιρη αντιμετώπιση του καρκίνου του μαστού;
Πιστεύουμε πάρα πολύ στο girl power και το πως η μια γυναίκα πρέπει να φροντίζει η μια την άλλη. Προσπαθούμε να ενημερώσουμε τον κόσμο με έναν πιο ευχάριστο τρόπο, φτιάχνοντας ωραία γραφιστικά και δημιουργώντας ένα όνομα για την καμπανιά μας “Touch your boobies” λίγο πιο προκλητικό, αλλά ταυτόχρονα και funky. Έτσι δεν περνάει απαρατήρητο και με τα φυλλάδια που μοιράζουμε για το πως μπορείς να κάνεις τον πρώτο έλεγχο μόνη σου, οι περισσότερες το δοκιμάζουν. Εξάλλου είναι κάτι που αφορά την υγεία σου και δεν παίρνει πάνω από 2 λεπτά για να το κάνεις μόνη σου.
- Έχετε δει ανταπόκριση από το γυναικείο κοινό γύρω από την καμπάνια;
Εδώ και 3 χρόνια η τρομακτική ανταπόκριση μας δίνει δύναμη για να συνεχίσουμε όλο και πιο δυναμικά κάθε χρόνο και θέλουμε να ευχαριστήσουμε όλες τις γυναίκες για την υποστήριξή τους.
- Εσείς πως ορίζετε την ενημέρωση σχετικά με την πρόληψη για τον καρκίνο του μαστού; Τι πιστεύετε δηλαδή ότι οφείλει να γνωρίζει μία κοπέλα, για να θεωρείται «ορθά ενημερωμένη»;
Κάθε χρόνο μοιράζουμε χιλιάδες φυλλάδια ενημερωτικά σχετικά με τα 6 βήματα πρόληψης κατά του καρκίνου του μαστού, φροντίζουμε να ενημερώνουμε τους πελάτες χονδρικής μας για να ενημερώνουν και οι ίδιοι τους καταναλωτές και μέσα σε κάθε πακέτο λιανικής υπάρχει σχετικό φυλλάδιο για την προστασία και την πρόληψη. Αρχικά, καλό είναι να κάνει έναν έλεγχο στον καθρέφτη μόνη της και στην συνέχεια να κάνει μια μαστογραφία κάλου κακού.
- Θα μπορούσαν και οι άντρες να συμβάλλουν στην προώθηση των προϊόντων «Touch your boobies» και στην ευαισθητοποίηση του κόσμου σχετικά με τον καρκίνο του μαστού; Αν ναι, με ποιο τρόπο;
Ο καρκίνος του μαστού δεν είναι μόνο γένους θηλυκού. Μπορεί 1 στις 8 γυναίκες να έχει ή να είχε περάσει καρκίνο του μαστού, αλλά δεν σπανίζει και στους άντρες. Πρέπει να αγαπάμε και να σεβόμαστε το σώμα μας, άντρες, γυναίκες, και να φροντίζουμε για την πρόληψη. Οι άντρες θα πρέπει να προσέχουν και οι ίδιοι τον εαυτό τους και την υγεία τους, αλλά να φροντίζουν και τις γυναίκες στο περιβάλλον τους τονίζοντας τους το πόσο σημαντικό είναι.
- Αν και η PCP έχει προκαλέσει «πανικό» με τις τεράστιες πωλήσεις στα κολάν, η καμπάνια «Touch your boobies» δεν επικεντρώνεται μονάχα σε ένα προϊόν. Αντιθέτως, κάθε χρόνο διαφοροποιείται. Πού βασίζεται αυτή σας η επιλογή να δημιουργήσετε από ρούχα και αξεσουάρ μέχρι limited edition σοκολάτες;
Κάθε χρόνο φροντίζουμε να βγάζουμε από 1 με 2 limited σχέδια, ώστε να μπορέσουμε να πιάσουμε μεγαλύτερο ποσοστό κόσμου, διότι μπορεί κάποιος να θέλει να στηρίξει την καμπανιά, αλλά να μη θέλει να δώσει 15 ευρώ για ένα δερμάτινο βραχιόλι. Οπότε, προσπαθούμε να βρίσκουμε προϊόντα που θα αρέσουν σε μεγαλύτερο ποσοστό, ώστε να έχουμε και περισσότερη υποστήριξη.
- Στη σελίδα σας αναφέρεται ότι τα έσοδα της καμπάνιας θα δοθούν σε φιλανθρωπίες σχετικά με τον καρκίνο του μαστού. Μιλήστε λίγο παραπάνω για αυτή την όμορφη δωρεά σας…
Ξεκινήσαμε πριν 3 χρόνια όπου την πρώτη χρονιά βγάλαμε μπουστάκια, μπλουζάκια και σοκολάτες σε σχήμα στήθους και τα λεφτά έγιναν δωρεά στο «Άλμα Ζωής». Πέρσι, φτιάξαμε μια συλλογή από δερμάτινα βραχιολάκια και κάναμε δωρεά στην «Αέλια», φέτος, συμφωνήσαμε στο να αγοράσουμε και να δωρίσουμε περούκες σε γυναίκες που νοσούν.
- Πως ορίζεται η λέξη «γυναίκα» μέσα από τα ρούχα της PCP;
Δυναμική, αυτόνομη, σέξυ.
- Θα ενδιαφερόσασταν στο μέλλον να εισάγετε μία ανδρική κολεξιόν, πέρα από τα ήδη υπάρχοντα ανδρικά μαγιό;
Στο άμεσο μέλλον, θα δείτε τις συλλογές μας να μεγαλώνουν για γυναίκες, άντρες και παιδιά. Φέτος, λανσάρουμε παιδικό μαγιό, αντρικό και γυναικείο και κάθε σεζόν φροντίζουμε ώστε να βγάζουμε φρέσκιες ιδέες και να εκπλήσσουμε τα «pcpinia» μας.
- Υπάρχει κάτι τελευταίο που θέλετε να πείτε στις αναγνώστριες (αλλά και στους αναγνώστες!) τόσο σχετικά με την εταιρεία και τα επόμενα σχέδιά της, όσο και για την καμπάνια «Touch your boobies». Κάποιο μήνυμα που ίσως θα θέλατε να περάσετε;
Θα θέλαμε να πούμε ένα τεράστιο ευχαριστώ, για την αγάπη και την υποστήριξη, στα λίγα χρόνια που είμαστε και θα θέλαμε να ενημερώσουμε ότι η εταιρεία μας κάνει rebranding και από το 2018, το μεγαλύτερο ποσοστό υφασμάτων που θα χρησιμοποιούμε, θα είναι φιλικό προς το περιβάλλον. Θέλουμε να γίνουμε πιο βιώσιμοι, προσέχοντας ακόμα πιο πολύ τα υλικά που χρησιμοποιούμε και από το 2018, θα έχουμε 3 σειρές που θα είναι 100% ανακυκλώσιμες.
Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για την PCP, μπορείτε να επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα τους καθώς και την σελίδα τους στο Facebook .