Build advanced payment workflows with the Fusebox Elavon Portal and leverage Elavon’s enterprise infrastructure for global payment operations.

Θύελλα αντιδράσεων από ρατσιστική διαφήμιση της Dove

Το γύρο του κόσμου έχει κάνει το τελευταίο 24ώρο η διαδικτυακή διαφημιστική καμπάνια της γνωστής εταιρίας καλλυντικών, Dove. Η εικόνα που δημοσιεύθηκε στην επίσημη σελίδα της στο Facebook παρουσίαζε μια έγχρωμη γυναίκα να γίνεται άσπρη ως «δια μαγείας» μέσα από τη χρήση του καινούργιου προϊόντος περιποίησης δέρματος, που προωθεί αυτό το διάστημα η εταιρία.

Η πλοκή της διαφήμισης (υπό την μορφή GIF),που προοριζόταν όπως αναφέραμε για καμπάνια μέσω Facebook, αποτελείται από τέσσερις διαφορετικές εικόνες. Στην πρώτη, βλέπουμε χαρούμενη την μαύρη κοπέλα δίπλα στο αφρόλουτρο, στη δεύτερη η κοπέλα αρχίζει να βγάζει την μπλούζα της, στην τρίτη ανακαλύπτουμε ότι κάτω από την μπλούζα η κοπέλα έχει λευκή επιδερμίδα και στην τέταρτη και τελευταία η κοπέλα είναι πλέον λευκή! Μετά από την λευκή κοπέλα αποκαλύπτεται  μια τρίτη και τελευταία γυναίκα ασιατικής καταγωγής.

Δείτε το διαφημιστικό σποτ:

Αντιδράσεις του Κοινού και η Eπίσημη ανακοίνωση της εταιρείας

Η παραπάνω δημοσίευση γρήγορα έλαβε διαστάσεις, μιας και κατηγορήθηκε ότι το εν λόγω διαφημιστικό σποτ παρουσιάζει με φανερό τρόπο ρατσιστικές απόψεις. Πολλοί ήταν και εκείνοι μάλιστα που ανέφεραν ότι αυτές έχουν ως πηγή έμπνευσης τις πολιτικές πεποιθήσεις του προέδρου της Αμερικής, Donald Trump, ο οποίος φαίνεται να πιστεύει στην ανωτερότητα της λευκής φυλής και στην κατωτερότητα των έγχρωμων ανθρώπων.

Η Dove, αντιμέτωπη με τη δημόσια κατακραυγή και τις σφοδρές αντιδράσεις, αφαίρεσε αμέσως την επίμαχη καμπάνια ενώ ζήτησε δημοσίως συγγνώμη. Σε ανάρτησή της στο λογαριασμό της στο Twitter παρουσιάζεται εξαιρετικά λυπημένη για τη διάσταση που έλαβε το γεγονός μιας και απώτερος σκοπός της εικόνας ήταν να καταδείξει ότι το αφρόλουτρο της Dove ταιριάζει σε κάθε γυναίκα. Παρ’όλα αυτά, η απάντηση θεωρήθηκε από πολλούς ανεπαρκής και προσπάθεια υποβάθμισης του γεγονότος, με αποτέλεσμα να γίνει γενικευμένο κάλεσμα για μποϋκοτάζ στα προϊόντα της εταιρίας.

Δείτε την επίσημη ανακοίνωση της εταιρίας εδώ:

Ονομάζομαι Μητρόπουλος Γιώργος.Είμαι φοιτητής Δημοσιογραφίας στο τρίτο έτος.Αγαπώ αυτό που σπουδάζω και προσπαθώ να εξελίσσομαι συνεχώς.Αγαπημένες μου συνήθειες είναι το διάβασμα,η μουσική και η φωτογραφία.

Περισσότερα από τη στήλη: Χωρίς κατηγορία

Χωρίς κατηγορία

Ξερόλας 2.0: Η γενιά που ξέρει τα πάντα…(ή νομίζει ότι ξέρει)

Ζούμε στην εποχή της πληροφορίας. Κάθε απάντηση είναι ένα «γκουγκλάρισμα» μακριά, κάθε άποψη έχει χιλιάδες…

Χωρίς κατηγορία

Η Ψυχολογία των εποχικών εργαζομένων στον κλάδο του Τουρισμού

Πηγή: https://unsplash.com/photos/a-white-bed-sitting-on-top-of-a-sandy-beach-6F4v5ShIiLg Ο τουρισμός αποτελεί τη «βαριά βιομηχανία» της Ελλάδας, απασχολώντας χιλιάδες εργαζόμενους, οι περισσότεροι…

Χωρίς κατηγορία

Η γυναικεία ματαιοδοξία: Καθρέφτης ή παγίδα;

Η ματαιοδοξία δεν είναι προνόμιο των γυναικών. Όμως στις γυναίκες παίρνει μια μορφή πιο σύνθετη,…

Χωρίς κατηγορία

Αυτοκτονία & Μη Αυτοκτονικός Αυτοτραυματισμός (NSSI): Αιτίες, κίνδυνοι, πρόληψη, θεραπεία και υπεύθυνη κάλυψη

Τι είναι – Πόσοι – Γιατί Η αυτοκτονία και NSSI δεν είναι σπάνια ούτε μονοδιάστατα…

Χωρίς κατηγορία

Κολυμβητήριο και ψυχολογία…όταν το νερό βοηθάει την ψυχή…

Η ψυχολογία μας επηρεάζεται άμεσα… Το σώμα ελαφραίνει, το άγχος χαμηλώνει και οι σκέψεις μπαίνουν…

Χωρίς κατηγορία

Σχολική Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο και το Λύκειο: Άγχος, Ψυχική Υγεία και Οδηγός Στήριξης για Γονείς και Εκπαιδευτικούς

Η μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο – και αργότερα από το Γυμνάσιο στο Λύκειο…

Χωρίς κατηγορία

Wuchang: Fallen Feathers: Ένας θρύλος από την αρχαία Κίνα

Το Wuchang: Fallen Feathers είναι ένα από τα πιο υποσχόμενα επερχόμενα action-RPG παιχνίδια, με επιρροές…