Candy Jar: Μια ενδιαφέρουσα και διαφορετική σχολική ταινία

Πρόκειται για μία αναγνωρισμένη αισθηματική και σχολική ταινία. Η συγκεκριμένη σχολική ταινία αντικατοπτρίζει την πορεία της σχέσης δύο παιδιών με πολλές δυνατότητες. Πρόκειται δηλαδή για μαθητές που εργάζονται σκληρά και θέτουν ιδιαίτερα υψηλούς στόχους. Είναι διατεθειμένοι να κάνουν τα αδύνατα δυνατά προκειμένου να δικαιώσουν τον εαυτό τους και την προσπάθεια τους.

Η Σάμι επιθυμεί την εισαγωγή της στο Χάρβαρντ ενώ ο Τζέικομπ επιθυμεί την εισαγωγή του στο Γέιλ. Οι δύο τους αποτελούν τους καλύτερους μαθητές αλλά και τους πιο ανταγωνιστικούς διαγωνιζόμενους σε αγώνες ρητορικής. Έτσι, καλούνται να συνεργαστούν ώστε να κατακτήσουν την πρωτιά στους αγώνες ρητορικής που έρχονται. 

Ωστόσο η συνεργασία τους δεν πρόκειται για ένα εύκολο εγχείρημα. Και οι δύο μισούν ο ένας τον άλλο χωρίς καν να έχουν γνωριστεί. Δεν μπορούν να υιοθετήσουν μια κοινή και αποτελεσματική στρατηγική ενώ οι λογομαχίες τους είναι και για τους δύο ένα αδιάκοπο ”χάσιμο χρόνου”

Την απόφαση να ξαναπροσπαθήσουν να συνεργαστούν ξανά την παίρνουν χάρη στις συμβουλές που τους δίνει μια σύμβουλος που και οι δύο επισκέπτονται ατομικά. Εκείνη τους τονώνει το ηθικό και στέκεται δίπλα τους συνεχώς. Παράλληλα τους υπενθυμίζει πως η νίκη τους στους αγώνες θα αποτελέσει ένα σημαντικότατο ”εφαλτήριο” ώστε να εισέλθουν στην πανεπιστήμιο των ονείρων τους.

Advertising

Advertisements
Ad 14

Στην σχολική αυτή ταινία ως εμβληματικές μορφές στην ζωή και των δύο εργατικών εφήβων φαίνεται να είναι οι μητέρες τους οι οποίες διαφέρουν αρκετά. Η μητέρα του Τζέικομπ ήταν στα σχολικά της χρόνια αριστούχος και κατόρθωσε να εισαχθεί στο Γέιλ. Αντίθετα, η μητέρα της Σάμι ήταν μαζορέτα. Όταν οι δύο αυτές μητέρες που στο παρελθόν ήταν και συμμαθήτριες τυχαίνει να συναντηθούν από κοντά είναι ολοφάνερη η απέχθεια που τρέφει η μία για την άλλη. Μεταξύ τους υπάρχει ένας  ανταγωνισμός που αναζωπυρώνεται διαρκώς.

Ενώ η Σάμι και ο Τζέικομπ ολοκληρώνουν την προετοιμασία τους για το τουρνουά ρητορικής, σπεύδουν να αντικρούσουν τους αντιπάλους τους με πολλά επιχειρήματα τα οποία λένε πολύ γρήγορα. Το αποτέλεσμα είναι ότι δεν μπορεί να τα ξεχωρίσει το κοινό λόγω του χρονικού περιορισμού που επιβάλουν οι κανόνες . Με την ίδια τακτική όμως δεν διαγωνίζονται οι αντίπαλοι τους που είναι δύο ταλαντούχα κορίτσια τα οποία μιλούν αργά και κατανοητά, κάνοντας συχνά επίκληση στο συναίσθημα των ακροατών. Τα κορίτσια αυτά θα είναι εκείνα που θα νικήσουν και το τουρνουά.

σχολική ταινία
Πηγή εικόνας: screenagewasteland.com

Μετά την ήττα τους η Σάμι και ο Τζέικομπ καταθέτουν τα χαρτιά τους στα πανεπιστήμια της επιλογής τους. Όμως,  ακόμα μια δυσάρεστη έκπληξη τους περιμένει. Δεν εισάγονται…! Αναλογίζονται  λοιπόν την πορεία της σχολικής τους ζωής αλλά και όλα αυτά τα οποία στερήθηκαν από επιλογή. Ο λόγος ήταν επειδή ήταν ”απασχολημένοι”. Φαίνεται δηλαδή να μετανιώνουν για την ιεραρχία των υποχρεώσεων τους καθ’όλη την διάρκεια της σχολικής τους ζωής.

Η σχολική αυτή ταινία όμως έχει ένα απροσδόκητα οξύμωρο και αίσιο τέλος. Ο Τζέικομπ εισάγεται τελικά στο Χάρβαρντ και η Σάμι στο Γέιλ. Όχι αυτό που προσδοκούσαν αλλά κάτι ιδιαίτερα ικανοποιητικό και για τους δύο. Το μόνο για το οποίο η σχολική αυτή ταινία δεν μας προϊδεάζει είναι για το πως θα εξελιχθεί η πλέον… ερωτική σχέση τους!

Advertising

σχολική ταινία
Πηγή εικόνας: koko.ng

 

Περισσότερα από τη στήλη: Κινηματογράφος

Κινηματογράφος

Ο Τομ Κρουζ γίνεται 63 ετών και μεγαλώνει “επικίνδυνα”

Με έναυσμα την νέα του ταινία του, που παίζει στους κινηματογράφους – κηρυγμένη (ελπίζω πως…

Κινηματογράφος

5 ρομαντικές κομεντί που πρέπει να προσθέσεις στη λίστα σου

Ένα από τα καλά του κινηματογράφου είναι ότι μπορείς να επιλέξεις να δεις ό,τι είδους…

Κινηματογράφος

«Spielberg in the ’70s–’80s» στα Ιωάννινα!

  «Spielberg in the ’70s–’80s» στον υπαίθριο χώρο του Μουσείου Αργυροτεχνίας στα Ιωάννινα! Το Πολιτιστικό…

Κινηματογράφος

Από το Βιβλίο στην Οθόνη!

Στον ειδυλλιακό κήπο του ΕΛΙΒΙΠ στο Παλαιό Ψυχικό, το Athens Open Air Film Festival υπογράφει…

Κινηματογράφος

«The Descent»: Τι έχει απομείνει να σε τρομάξει όταν έχεις δει την κόλαση;

Το «Descent» του 2005, είναι η δεύτερη ταινία του Άγγλου Neil Marshall (σκηνοθέτης των «Doomsday»,…

Κινηματογράφος

Run – Ένα θρίλερ για την σκοτεινή πλευρά της μητρικής αγάπης

Μητρική αγάπη ή έλεγχος; Η μητρική αγάπη αποτελεί ένα από τα πιο αγνά και προστατευτικά…

Κινηματογράφος

Sophia Loren: Τι να δεις μετά το «Παιδί και το Δελφίνι»

Σίγουρα έχεις ακούσει το όνομα της, αλλά, αν δεν είσαι φαν του «παλιού καλού κινηματογράφου»,…