The Stepford Wives: Ένας ονειρεμένος κόσμος

 

Στο επάνω μέρος της εικόνας στέκεται η Nicole Kidman να κρατάει το δάχτυλο της μπροστά απο το στώμα της σαν να κρατάει κάποιο μυστικό.Στο κάτω μέρος της εικόνας απεικονίζεται το Stepford και στο γρασίδι γράφει με κόκκινα γράμματα The Stepford wives.
Πηγή εικόνας: FLIXWATCH

 

The Stepford Wives είναι μια Αμερικάνικη μαύρη κωμωδία επιστημονικής φαντασίας του 2004. Η σκηνοθεσία είναι του  Frank Oz  και το σενάριο είναι γραμμένο απο τον   Paul Rudnick . Πρωταγωνιστούν n Nicole Kidman, ο Matthew Broderick, η Bette Midler, η Glenn Close,ο Christopher Walken, και η Faith Hill. Ειναι η δεύτερη προσαρμογή μεγάλου μήκους βασισμένη στο ομώνυμο μυθιστόρημα  του Ira Levin  (1972) και στην ταινία που είχε βγει το 1975. Έλαβε πολύ αρνητικές κριτικές απο τους κριτικούς ταινιών και ήταν μια αποτυχία στα box office , έφτασε περίπου τα $103 εκατομμύρια παγκοσμίως ενώ το μπάτζετ της ταινίας ήταν στα $90–100 εκατομμύρια.

Σενάριο:

Η καριέρα της επιτυχημένης εκτελεστικής παραγωγού της τηλεοπτικής πραγματικότητας Τζοάννα Έμπερχαρτ τελειώνει ξαφνικά μετά από έναν απογοητευμένο συμμετέχοντα στην εκπομπή πραγματικότητας, τον Χανκ, που προσπαθεί να την σκοτώσει. Μετά από την ψυχική κατάρρευση της Τζοάννα αφού έχασε τη δουλειά της, αυτή, ο σύζυγος της Γουόλτερ Κρέσμπι και τα δύο παιδιά τους μετακομίζουν από το Μανχάταν στο Στέπφορντ, ένα ήσυχο προάστιο της κομητείας Φέρφιλντ του Κονέκτικατ. Με την άφιξη της οικογένειας, η Τζοάννα γίνεται φίλη με την συγγραφέα και την  Ρόμπερτα “Μπόμπι” Μάρκοβιτς, η οποία είναι αλκοολική στην ανάρρωση και τον Ρότζερ Μπάνιστερ, έναν φανταχτερό ομοφυλόφιλο αρχιτέκτονα που έχει μετακομίσει στην πόλη με τον μακροχρόνιο συνεργάτη του Τζέρι, έναν εταιρικό δικηγόρο.

Αφού το τρίο γίνονται μάρτυρες σε ένα περιστατικό όπου η Σάρα Σάντερσον αρχίζει να χορεύει βίαια βγάζοντας σπίθες από το σώμα της και στη συνέχεια καταρρέει, η Τζοάννα διαφωνεί με τον Γουόλτερ για το περιστατικό έως ότου της είπε ότι τα παιδιά τους ίσα ίσα που την γνωρίζουν, ο γάμος τους καταρρέει και η κυρίαρχη φύση της κάνει τους ανθρώπους να θέλουν να τη σκοτώσουν. Καθώς προσπαθεί να εγκαταλείψει το γάμο τους, η Τζοάννα ζητά συγγνώμη και συμφωνεί να τον κατευνάσει προσπαθώντας να ταιριάξει με τις άλλες συζύγους. Την επόμενη μέρα, η Τζοάννα, η Μπόμπι και ο Ρότζερ πηγαίνουν στο σπίτι της Σάρα για να ελέγξουν τι της έχει συμβεί. Όταν μπαίνουν, την ακούνε επάνω, να ουρλιάζει εκστατικά κατά τη διάρκεια του σεξ με τον σύζυγό της Χερμπ. Καθώς προσπαθούν να ξεφύγουν, βρίσκουν ένα τηλεχειριστήριο με την ετικέτα Σάρα, το οποίο κάνει τα στήθη της να μεγαλώνουν και να την κάνουν να περπατάει προς τα πίσω ρομποτικά καθώς ακούσια παίζουν με αυτό.

Διαβάστε επίσης  Ουδέν νεότερο από το Δυτικό Μέτωπο: Η σκληρότητα του πολέμου και η δύναμη της προπαγάνδας

Ένα βράδυ, ο Γουόλτερ και ο σύζυγος της Μπόμπι, ο Ντέιβ, πηγαίνουν στην ανδρική Ένωση του Στέπφορντ με τον Ρότζερ και τον Τζέρι, αλλά η Τζοάννα και η Μπόμπι προσλαμβάνουν μια μπέιμπι σίτερ και μπαίνουν κρυφά μέσα για να κατασκοπεύσουν αυτούς και τους άλλους συζύγους. Ανακαλύπτουν μια αίθουσα γεμάτη οικογενειακά πορτρέτα, αλλά ο Ρότζερ τους πιάνει και τους διαβεβαιώνει ότι όλα είναι καλά. Την επόμενη μέρα, το ζευγάρι ανακαλύπτει ότι τα φανταχτερά ρούχα του Ρότζερ, το πρόγραμμα Playbill από το Hairspray, και τα αναμνηστικά του Ορλάντο Μπλουμ και του Βίγκο Μόρτενσεν έχουν όλα πεταχτεί στα σκουπίδια. Ο Τζέρι τους λέει να τον συναντήσουν στο Δημαρχείο και βλέπουν τον Ρότζερ, παραδόξως να τρέχει για την Γερουσία του Κονέκτικατ με μια άθλια εμφάνιση και μια συμβατική προσωπικότητα, όλα προς την κατεύθυνση του Τζέρι. Η Τζοάννα θέλει να φύγει απο το Στέπφορντ και ο Γουόλτερ συμφωνεί και την καθησυχάζει  λέγοντας της ότι θα φύγουν την επόμενη μέρα. Πηγαίνοντας στο γραφείο του Γουόλτερ, ανακαλύπτει ότι όλες οι γυναίκες του Στέπφορντ ήταν κάποτε εργαζόμενες γυναίκες σε θέσεις υψηλής εξουσίας, όπως και η ίδια…

Advertisements
Ad 14
Στην εικόνα απεικονίζεται μια γυναίκα που βγάζει από το στόμα της δολάρια σαν ταμειακή μηχανή.
Πηγή εικόνας: HighOnFilms

Αξίζει να δεις το The Stepford Wives?

Πρόκειται για μια ταινία που θίγει πολλά ζητήματα όπως η ψυχική υγεία και οι επιπτώσεις που έχει στην ζωή μας η υπερβολική εργασία, για τον φεμινισμό και πως υπάρχουν άντρες και γυναίκες που είναι στα δύο εντελώς διαφορετικά άκρα του και για το αιώνια ζήτημα της αληθινής αγάπης και για το τι είναι διατεθημένος ο καθένας να θυσιάσει για αυτήν. Για μια ταινία που βγήκε στις αρχές του 2000 και παρόλο που έχει τόνους κωμωδίας, είναι μια ταινία που την βρίσκω πολύ μπροστά για την εποχή της και ενώ πήρε αρνητικές κριτικές πρόκειται για ένα φεμινιστικό αριστούργημα, με δυναμικές και έξυπνες γυναίκες που βρισκόταν σε υψηλές θέσεις εργασίες, οι οποίες καταπιέστηκαν από τους συζύγους τους για να είναι ο τέλειες γυναίκες των ονείρων τους και μετατράπηκαν σε άψυχα ρομπότ νοικοκυρές. Όταν ο Γουόλτερ μπήκε στο ίδιο δίλημμα και πήρε την απόφαση για το αν θα μετατρέψει την Τζοάννα σε ρομπότ (μη κάνουμε και σπόιλερ) απέδειξε ότι υπάρχουν πολλά είδη αντρών στον κόσμο και πως η επιλογή του τι είδος ανθρώπου είσαι δεν είναι τόσο δύσκολη τελικά.

Διαβάστε επίσης  Joy Ride: Ασιατικά ταμπού και η ιδέα της ταυτότητας

 

Η εικόνα είναι χωρισμένη σε τέσσερα πάνελ. Από αριστερά προς τα δεξιά απεικονίζεται η Nicole Kidman να λέει These machnes,these Stepford Wives,can they say ''I love you''? και από κάτω πάλι από αριστερά προς τα δεξιά λέει o Christofer Walken,Of course και στο τελευταιό πάνελ του απαντάει But do they mean it?
Πηγή εικόνας: HighOnFilms

Δες το τρέιλερ της ταινίας εδώ: 

Γειά σας, ονομάζομαι η Αναστασία Παπαδοπούλου και είμαι φοιτήτρια αρχιτεκτόνικής και παράλληλα tattoo artist. Μου αρέσει πολύ να βλέπω ταινίες και να γράφω οπότε here I am! Ελπίζω να σας αρέσουν οι προτάσεις μου :)

Αρθρα απο την ιδια κατηγορια

Βρεφικά προιόντα Ελλάδα

Η ακρίβεια στα βρεφικά προιόντα, Γονείς και Παιδιά

Η ακρίβεια και η ασφάλεια των βρεφικών προϊόντων αποτελούν ζωτικά

Η βασίλισσα του τίποτα: Το κλείσιμο που αξίζουμε

Η Βασίλισσα του Τίποτα, το τρίτο και τελευταίο μέρος της