thenewyorktimes

26 Νοεμβρίου 2022

Γεννήθηκε, μεγάλωσε ,ζει και φοιτεί στην Αθήνα. Γνήσιο nerdουλο, λάτρης του σινεμά, των βιβλίων και των κόμικς. Δεινός ακροβάτης μεταξύ σοβαρού και αστείου. Κάθε Τετάρτη πάει για εξομολόγηση γιατί είδε πρώτα το Phantom Menace και μετά το original trilogy.
Έγραψε το βιογραφικό του σε γ' ενικό.

Περισσότερα από τη στήλη: Κινηματογράφος

Κινηματογράφος

One Battle After Another – Όταν η επανάσταση αποτυγχάνει (?)

Το «One Battle After Another» σηματοδοτεί την πιο πολιτική και ίσως πιο ώριμη στιγμή του…

Κινηματογράφος

Καπερναούμ (2018) – Μια ταινία για την παιδική οργή σ’ έναν κόσμο χωρίς ελπίδα

H ταινία «Καπερναούμ» της Ναντίν Λαμπακί δεν είναι απλώς ένα κοινωνικό δράμα· είναι μια ωμή…

Κινηματογράφος

Dracula (1992): Ο ιδανικός Δράκουλας του Coppola

Σε μια εποχή ξεχασμένων remake και άτονων διασκευών, το Dracula του Coppola εξακολουθεί να αποτελεί…

Κινηματογράφος

Ταινίες τρόμου και κουβέρτα: η ιεροτελεστία του Οκτώβρη

Όταν ο Οκτώβρης πέφτει, οι ταινίες τρόμου είναι must. Ένα ταξίδι στα horror που μάς…

Κινηματογράφος

Moonlight (2017) – Η εικονογράφιση της ποίησης

Όλοι θυμόμαστε την τελετή των 89ων βραβείων της Ακαδημίας (κοινώς τα Όσκαρ του 2017), κυρίως…

Κινηματογράφος

“Για Πάντα” στις Νύχτες Πρεμιέρας – Ένα ντοκιμαντέρ για τον “αποχαιρετισμό” της παιδικότητας

Οι Νύχτες Πρεμιέρας παρουσιάζουν το “Για Πάντα”. Ένα ντοκιμαντέρ-ταξίδι στην παιδική ηλικία, μέσα από την…

Κινηματογράφος

The Balconettes (2024) – Από τις Κάννες μέχρι το Cinobo

Μπορεί να είδες πόστερ της ταινίας φέτος στο καλοκαίρι στα σινεμά. Διαφορετικά, ίσως την έχεις…