Build advanced payment workflows with the Fusebox Elavon Portal and leverage Elavon’s enterprise infrastructure for global payment operations.

The Black Phone: Το νέο Sinister;;

To The Black Phone είναι η νέα ταινία τρόμου του σκηνοθέτη Scott Derrickson. Τον συγκεκριμένο σκηνοθέτη τον έχουμε γνωρίσει μέσα από τις πολύ καλές horror movies όπως Deliver Us from Evil, Sinister και The Exorcism of Emily Rose. Γενικά τα τελευταία χρόνια οι λάτρεις των ταινιών τρόμου έχουν μείνει απογοητευμένοι, γιατί στο συγκεκριμένο είδος ταινιών δεν υπάρχει έμπνευση και δημιουργικότητα. Αξίζει να σημειωθεί, ότι το The Black Phone ανήκει στη ανθολογία του Joe Hill, γιο του Stephen King, «20th Century Ghosts».

Σενάριο

Η ιστορία ξεκινάει στα προάστια του Denver στο 1978. Ο ήρωάς μας, ο Finey, είναι ένα δεκατριάχρονο παιδί συνεσταλμένο και παράλληλα δέκτης bullying στο σχολείο του. Ακόμα, έχει μια συνομήλικη αδερφή που δεν διστάζει να αθυροστομήσει και διεκδικεί αυτό που θέλει. Ο πατέρας των παιδιών είναι αλκοολικός, βίαιος και τιμωρεί τα παιδιά για ασήμαντους λόγους. Στην κοινότητα υπάρχουν φήμες για έναν serial killer που απαγάγει παιδιά και τα δολοφονεί. Τελικά, τον μικρό Finey τον απαγάγει ο δολοφόνος και θα καταλήξει σε ένα κλειδωμένο δωμάτιο.

Μέσα στο κλειδωμένο δωμάτιο υπάρχει ένα μαύρο τηλέφωνο, το οποίο σύμφωνα με τον “Αρπαγά” δεν λειτουργεί. Ο Finey θα προσπαθήσει να βρει τρόπους να αποδράσει  χωρίς επιτυχία. Η αδερφή του τα βράδια βλέπει διάφορα όνειρα που δείχνουν λεπτομέρειες για το λημέρι του σαδιστή κακοποιού. Ξαφνικά το χαλασμένο τηλέφωνο αρχίζει να χτυπάει και από την άλλη άκρη της γραμμής, ακούγονται οι φωνές των νεκρών παιδιών. Τέλος, ο νεαρός φυλακισμένος καταλαβαίνει ότι οι φωνές των παιδιών, προσπαθούν να του υποδείξουν τρόπους να δραπετεύσει και πως να  αντιμετωπίσει τον “Αρπαγά”.

Κριτική

Οι ερμηνείες στο The Black Phone είναι αρκετά δυνατές. Με άλλα λόγια, τα δύο αγαπημένα αδέρφια δείχνουν με αρκετό ρεαλισμό πως η αδερφική αγάπη είναι πολύ βαθιά. Ιδιαίτερα η μικρή Gwen θα κινήσει γη και ουρανό για να βοηθήσει τον αδερφό της. Από την άλλη μεριά, ο Finey μας παρουσιάζει με εξαιρετικό τρόπο τον συνδυασμό εξυπνάδας και φόβου. Επίσης, ο θεατής θα διακρίνει καθαρά τις στιγμές απόγνωσης αλλά και ελπίδας στο πρόσωπο του μικρού αιχμαλώτου. Ο Ethan Hawke στο ρόλο του “κακού”, αν και είναι μικρός, γεμίζει με αρκετή ζωή τον χαρακτήρα του. Ειδικότερα, η εναλλαγή της φωνής του, η απόκοσμη ματιά και η ανατριχιαστική μάσκα του τον μετατρέπουν στον μπαμπούλα της διπλανής πόρτας με επιτυχία.

Η σκηνοθεσία του Scott Derrickson είναι αρκετά καλή. Ο πανέξυπνος σκηνοθέτης δεν χρησιμοποιεί πολλά jump scare στοιχεία στην ταινία του και ας είναι μάστορας σε αυτά. Τα όπλα που εκμεταλλεύεται είναι περισσότερο είναι η μουσική, η κινηματογράφηση και οι εξαιρετικές ερμηνείες των παιδιών. Ακόμα, αποφεύγει τα κλισέ των ταινιών με serial killer που στο τέλος τα θύματα θα σωθούν από έναν ατρόμητο αστυνομικό. Τα μόνα στοιχεία που κρατάνε τις ελπίδες ζωντανές, είναι η ψυχική δύναμη των παιδιών και οι φωνές από το τηλέφωνο. Επιπρόσθετα, συνδυάζει το αστυνομικό θρίλερ με το μεταφυσικό τρόμο με αξιοσημείωτο τρόπο.

 

Αξίζει να το δω;

Πολλοί θα πιστέψουν ότι το The Black Phone θα είναι το νέο SinisterΗ προσωπική μου άποψη είναι ότι δεν καταφέρνει να φτάσει το επίπεδο της. Όμως, ο αγαπητός Scott Derrickson δείχνει ότι έχει τον τρόπο του με το συγκεκριμένο είδος ταινιών. Η ατμόσφαιρα, το σωστό σενάριο, η κλιμακούμενη ένταση και οι αξιόλογες ερμηνείες παρουσιάζουν άλλο ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον project. Παράλληλα, περνάει στον θεατή αρκετά μηνύματα όπως του bullying, της ενδοοικογενειακής βίας, το κενό στην ψυχή που αφήνει η απώλεια ενός αγαπημένου σε μικρή ηλικία και οι πληγές που αφήνει η παιδική κακοποίηση.

Δείτε το τρέιλερ:

Ταινίες, ταινίες και πάλι ταινίες. Μόνος ή με παρέα. Από κωμωδία μέχρι σπλατεριά. Αγαπημένος ηθοποιός Denzel Washington. Αγαπημένη ταινία Μan on fire. Αγαπημένη ατάκα “What we do in life echoes in eternity.” – Maximus, “Gladiator”.

Περισσότερα από τη στήλη: Κινηματογράφος

Κινηματογράφος

Γυναίκες δημιουργοί λάμπουν στο 9ο Φεστιβάλ WIFT GR!

  Το 9ο Φεστιβάλ WIFT GR, με θέμα «50/50 Ισότητα και στον Κινηματογράφο», επιστρέφει για…

Κινηματογράφος

Bugonia – Ο Λάνθιμος είναι δικαίως αγανακτισμένος

Ο Λάνθιμος στήνει ένα σκοτεινό παραμύθι για τη συντέλεια του κόσμου και την αυτοκαταστροφική φύση…

Κινηματογράφος

Το Black Phone 2 πιο πολύ κουράζει…παρά τρομάζει

Το The Black Phone 2 μιμείται μάλλον αποτυχημένα τη στοιχειωτική ατμόσφαιρα της πρώτης ταινίας, δοκιμάζοντας…

Κινηματογράφος

5 σκηνές αυτοσχεδιασμού που παρέμειναν στη ταινία

Σινεμά χωρίς σενάριο γίνεται; Όχι ακριβώς, αλλά μερικές φορές οι πιο αξέχαστες στιγμές γεννήθηκαν από…

Κινηματογράφος

3 ελληνικά διαμαντάκια στο TIFF66

Το 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης (TIFF66) είχε μια ενέργεια περίεργη, σχεδόν χαοτική. Ήταν μια γιορτή…

Κινηματογράφος

The Panic in Needle Park: Η καταθλιπτική πλευρά της ζωής

Το The Panic in Needle Park είναι μια αμερικανική δραματική ταινία του 1971, σε σκηνοθεσία…

Κινηματογράφος

La Chinoise: Όταν ο Godard συναντά Mao, Brecht και Dostoevsky

Το La Chinoise του Jean-Luc Godard αποτελεί μια από τις πιο αμφιλεγόμενες και απαιτητικές ταινίες…