Build advanced payment workflows with the Fusebox Elavon Portal and leverage Elavon’s enterprise infrastructure for global payment operations.

Οι ομορφότερες χριστουγεννιάτικες βιτρίνες

βιτρίνες

Οι στολισμένες βιτρίνες στα καταστήματα, μαζί με το στολισμό των δρόμων, είναι ακόμη ένα μαγικό χαρακτηριστικό της χριστουγεννιάτικης περιόδου. Ειδικότερα, τα μεγάλα πολυκαταστήματα, δημιουργούν ολόκληρες ιστορίες και μας καλούν να μπούμε στο μαγικό τους κόσμο. Ας δούμε μερικές από τις ομορφότερες χριστουγεννιάτικες βιτρίνες του κόσμου!

Macy’s, New York City

βιτρίνες

Η ναυαρχίδα των εμπορικών καταστημάτων της Herald Square, προσφέρει φέτος στις βιτρίνες της, ένα κομμάτι νοσταλγίας της παιδικής μας ηλικίας. Το θέμα λέγεται, «Πίστεψε» και είναι ένα σύνολο από κλασικές χριστουγεννιάτικες σκηνές, όπως ο Άη Βασίλης που συγκεντρώνει δώρα στο Βόρειο Πόλο, που μας θυμίζουν τι σήμαιναν τα Χριστούγεννα για μας ως παιδιά, τονίζοντας τις έννοιες «γιορτάζω», «δίνω» και «αγαπώ».

Η βιτρίνα είναι μέρος της ευρύτερης εκστρατείας «Believe» του καταστήματος, μιας προσπάθειας που ξεκίνησε σχεδόν πριν μια δεκαετία, με σκοπό να συγκεντρωθούν χρήματα για το ίδρυμα Make-A-Wish. Το κατάστημα δωρίζει $ 1 για κάθε επιστολή στον Άγιο Βασίλη που λαμβάνει – συμβάλλοντας στην μετάδοση του μηνύματος της αισιοδοξίας και της επιμονής. Ένα μείγμα από το φανταστικό και το εικονικό – αλλά πάντα μαγικό.

Tiffany’s, New York City

βιτρίνες

Ποιος δεν φαντάζεται «Χριστούγεννα στο Tiffany της Νέας Υόρκης;» Το εμπόρευμά τους αποτελεί έτσι κι αλλιώς την ονειρική λίστα δώρων. Για την υλοποίηση της ιδέας, στη βιτρίνα δημιουργήθηκε το τοπίο από το Μεγάλο Μήλο – με  ένα μικροσκοπικό χριστουγεννιάτικο δέντρο, γεμισμένο με κοσμήματα Tiffany, με μια παραδοσιακή γιρλάντα φτιαγμένη από μαργαριτάρια. Ένας μαγικός μικρόκοσμος χτισμένος από κοσμήματα.

Bloomingdale’s, New York City

βιτρίνες

Για το φετινό θέμα «Φως», στη βιτρίνα του Bloomingdale, επιστρατεύθηκαν οκτώ εικαστικοί καλλιτέχνες για να δημιουργήσουν μοναδικούς πολυελαίους. Σε έναν από αυτούς, η καλλιτέχνης Susanne Bartsch χρησιμοποιεί φώτα νέον για να δημιουργήσει το «Brilliant», έναν μεγάλο πολυέλαιο που απεικονίζει ένα πρόσωπο που μοιάζει πολύ με τον Leigh Bowery, έναν performance artist που η Bartsch έφερε στη Νέα Υόρκη στις αρχές της δεκαετίας του ογδόντα. Το κατάστημα φιλοξενεί δημοπρασία για τους πολυελαίους, μέχρι τις 20 Δεκεμβρίου, με τα κέρδη να πηγαίνουν στο Ινστιτούτο Παιδικής Ψυχής.

Saks Fifth Avenue, New York City

βιτρίνες

Ετοιμαστείτε για την απολαυστική εορταστική βιτρίνα του Saks Fifth Avenue, στην οποία πρωταγωνιστεί το μπαλέτο «Ο καρυοθραύστης». Με τίτλο «Land of 1,000 Delights», οι διάφορες σκηνές παρουσιάζουν χαρακτήρες από την κλασική ιστορία του Καρυοθραύστη, ενώ πλαισιώνονται από τεράστια  γλειφιτζούρια και ροζ σύννεφα από «μαλλί της γριάς». Προετοιμαστείτε για μια γλυκιά βόλτα.

Galeries Lafayette, Paris

βιτρίνες

Αν υπήρχε ένα βραβείο για ευρηματικότητα, αναμφισβήτητα θα πήγαινε στο Galeries Lafayette του Παρισιού, όπου η βιτρίνα «Αρκτικά Χριστούγεννα» είναι γεμάτη με διακοσμητικά χαρτιά, με τη μορφή περίπλοκων μοτίβων και με γοργά κατασκευασμένα origami. Συνολικά, τα περίτεχνα σχέδια αναφέρουν την ιστορία μιας περιπλανώμενης οικογένειας πολικών αρκούδων που διασχίζουν το βόρειο πόλο που λιώνει, για να βρουν ένα καινούργιο σπίτι και τελικά προσγειώνονται στη Galeries Lafayette – μια μαγική ιστορία (και την αλλαγή κλίματος).  

Για πρώτη φορά, το πολυτελές πολυκατάστημα θα αποκαλύψει επίσης ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο κατασκευασμένο αποκλειστικά από χαρτί, κατασκευασμένο από τον καλλιτέχνη Lorenzo Papace, κάτω από το κεντρικό θόλο του.

Περισσότερα από τη στήλη: Design

Design

Όταν το Design συναντά το AI: Η Τέχνη και η Λογική σε Δημιουργική Συμμαχία

Στον σύγχρονο κόσμο, όπου οι τεχνολογικές εξελίξεις προχωρούν με ρυθμούς που πριν λίγα χρόνια θα…

Design

Όταν το design θεραπεύει: Εμπιστοσύνη στη φαρμακευτική επικοινωνία

Στον κόσμο της φαρμακευτικής βιομηχανίας, η έννοια του «design» συχνά περιορίζεται στο ορατό: λογότυπα, συσκευασίες,…

Design

Design χωρίς ημερομηνία λήξης: διαχρονικότητα στην διακόσμηση

Ο χώρος δεν είναι στατικός, αναπνέει και αλλάζει μαζί με εμάς. Τα φυσικά υλικά και…

Design

Hybrid Spaces: Πώς οι μάρκες ενώνουν online και offline εμπειρίες

Σε ένα κόσμο όπου οι καταναλωτές δεν διαχωρίζουν πλέον τη φυσική από την ψηφιακή εμπειρία,…

Design

Strategic Design: Η Γέφυρα ανάμεσα σε Καινοτομία και Ανθρώπινες Ανάγκες

Στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, η καινοτομία αποτελεί τον πυρήνα της ανάπτυξης και της βιωσιμότητας. Οι…

Design

Ο στρατηγικός ρόλος του Design στη διαμόρφωση της εταιρικής εικόνας

Στον σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο, όπου η πληροφορία διακινείται με ταχύτητα και ο ανταγωνισμός είναι εντονότερος…

Design

Ιδέες για μικρούς χώρους: Πώς θα μεταμορφώσεις το σπίτι σου

Για κάποιους το μικρό σπίτι είναι πρόβλημα, για άλλους είναι τρόπος ζωής Οι μικροί χώροι…