Build advanced payment workflows with the Fusebox Elavon Portal and leverage Elavon’s enterprise infrastructure for global payment operations.

Πρόταση διακόσμησης: φωτιζόμενα υφάσματα

10 Φεβρουαρίου 2018

Υφάσματα

Πόσο διαφορετικά θα ήταν τα υφάσματα του σπιτιού μας αν… φωτίζονταν; Τα υφάσματα οπτικών ινών ήρθαν για να δώσουν μια όμορφη και ιδιαίτερη νότα στον χώρο μας.

Πρόκειται για υφάσματα που ξεκίνησαν να κατασκευάζονται από τη γαλλική εταιρία LumiGram. Στόχος ήταν η δημιουργία ενός νέου ανθεκτικού υλικού, που θα μετέτρεπε κλασσικά υφάσματα σε κάτι ιδιαίτερο. Οι Γάλλοι κατασκευαστές πήραν την πρωτοβουλία ενσωματώνοντας LED και πολύ λεπτές οπτικές ίνες (Luminex), που ράβονται μαζί με τις κλασσικές συνθετικές ίνες.

Πως ακριβώς λειτουργεί το φωτιζόμενο ύφασμα;

Υφάσματα

Οι οπτικές ίνες που χρησιμοποιούνται λαμβάνουν ειδική επεξεργασία, ώστε να επιτρέπεται στο φως να εκπέμπεται κατά μήκος τους. Στη συνέχεια, αυτές συνδέονται με ένα φωτεινό LED στην άκρη του υφάσματος τονίζοντας ομοιόμορφα την επιφάνειά του. Οι ίνες λειτουργούν είτε με μπαταρία είτε με AC αντάπτορες. Αποτέλεσμα είναι μαξιλάρια, κουβέρτες, κουρτίνες, ακόμα και ρούχα που αλλάζουν ύφος και χρώμα ανάλογα με τις ανάγκες μας.

Παρότι το εν λόγω ύφασμα δεν αναγνωρίζεται ακόμα ως κλασσικό κλωστοϋφαντουργικό αποτέλεσμα, δεν παύει να αποτελεί μια μοναδική ιδέα που μπορεί να αναμορφώσει έναν χώρο.

Υφάσματα

Τα πλεονεκτήματά του

Πέρα από το γεγονός ότι τα φωτιζόμενα υφάσματα είναι διαθέσιμα σε διάφορα χρώματα, πρόκειται για ένα υλικό ευέλικτο και ελαφρύ, που καταναλώνει ελάχιστη ενέργεια και δεν θερμαίνεται. Επίσης, πολύ σημαντικό είναι ότι δεν είναι απαγορευτικό το πλύσιμο του υφάσματος, αφού είναι ανθεκτικό στο νερό. Ωστόσο, η εταιρεία επισημαίνει ότι θα πρέπει να αποφεύγεται το σιδέρωμα του υλικού.

Από την πλευρά της γαλλικής εταιρίας εξηγείται: «Σε αντίθεση με άλλες πηγές φωτός – όπως π.χ. οι λάμπες φθορισμού – τα LED και οι οπτικές ίνες δημιουργούν έναν μυστηριώδη και εντυπωσιακό φωτισμό»

Εμπόδιο η τιμή

Υφάσματα

Δυστυχώς, την ωραία αυτή ιδέα δυσκολεύει να την εφαρμόσουμε στον χώρο μας, η τιμή. Όπως συμβαίνει συχνά με τις νέες τάσεις στο χώρο της εσωτερικής διακόσμησης, η κοστολόγηση των προϊόντων δημιουργεί κώλυμα στους καταναλωτές. Συγκεκριμένα, για να αποκτήσουμε ένα κάλυμμα κρεβατιού θα χρειαστεί να διαθέσουμε το λιγότερο 400 ευρώ.

Ευελπιστούμε φυσικά, όσο πιο γνωστά θα γίνονται τα φωτιζόμενα υφάσματα να επηρεαστεί η τιμή τους προς τα κάτω, ώστε να είναι προσιτά σε όλους. Πρόκειται για μια πολύ όμορφη και διαφορετική προσέγγιση που μπορεί να δώσει σπουδαίες λύσεις σε όσους αγαπούν την εσωτερική διακόσμηση και αναζητούν πάντα το κάτι διαφορετικό.

Μπορεί ο αθλητισμός να με οδήγησε να επιλέξω δημοσιογραφικές σπουδές αλλά μετά ανακάλυψα ότι πρόκειται για ένα επάγγελμα με πολύ περισσότερες δυνατότητες.
Με ανέχτηκαν στο Πάντειο Πανεπιστήμιο μέχρι να αποφοιτήσω και τώρα ως βασικούς άξονες έχω τα ταξίδια και τον αθλητισμό, και φυσικά ό,τι άλλο καλύπτει την αυξανόμενη, με τα χρόνια, περιέργειά μου!

Περισσότερα από τη στήλη: Design

Design

Πώς το Design Thinking Μειώνει Ρίσκα στο Corporate Περιβάλλον

Στο σημερινό εταιρικό τοπίο, οι επιχειρήσεις λειτουργούν μέσα σε αυξανόμενη πολυπλοκότητα. Αλλαγές στη νομοθεσία, μεταβαλλόμενες…

Design

Η Δύναμη στην Οπτική Συνέπεια: Όταν το Design Γίνεται Brand Συμπεριφορά

Στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, όπου η πληροφορία αλλάζει με ταχύτητα, οι προτεραιότητες μετατοπίζονται και ο…

Design

Visual Storytelling: Η Δύναμη της Εικόνας στην Εποχή του Short Attention Span

Ζούμε σε μια εποχή όπου ο μέσος άνθρωπος εκτίθεται καθημερινά σε χιλιάδες μηνύματα, εικόνες και…

Design

Όταν το Design συναντά το AI: Η Τέχνη και η Λογική σε Δημιουργική Συμμαχία

Στον σύγχρονο κόσμο, όπου οι τεχνολογικές εξελίξεις προχωρούν με ρυθμούς που πριν λίγα χρόνια θα…

Design

Όταν το design θεραπεύει: Εμπιστοσύνη στη φαρμακευτική επικοινωνία

Στον κόσμο της φαρμακευτικής βιομηχανίας, η έννοια του «design» συχνά περιορίζεται στο ορατό: λογότυπα, συσκευασίες,…

Design

Design χωρίς ημερομηνία λήξης: διαχρονικότητα στην διακόσμηση

Ο χώρος δεν είναι στατικός, αναπνέει και αλλάζει μαζί με εμάς. Τα φυσικά υλικά και…

Design

Hybrid Spaces: Πώς οι μάρκες ενώνουν online και offline εμπειρίες

Σε ένα κόσμο όπου οι καταναλωτές δεν διαχωρίζουν πλέον τη φυσική από την ψηφιακή εμπειρία,…