Ποιες τροφές ενισχύουν το μαύρισμα

Ποιες τροφές ενισχύουν το μαύρισμα
Πηγή εικόνας: best of you.gr

Το καλοκαίρι είναι προ των πυλών και εμείς είμαστε έτοιμοι να το υποδεχτούμε. Αυτό που μας αρέσει περισσότερο είναι τα μπάνια στη θάλασσα, οι εξορμήσεις και η ηλιοθεραπεία.  Ειδικά όμως για το τελευταίο, είναι πάρα πολύ σημαντικό να προσέχουμε την υγεία του δέρματος μας.

Όμως,  όσο ωραίο και να είναι το μπρονζέ χρώμα που παίρνουμε,  άλλο τόσο επιβλαβές μπορεί να γίνει. Έτσι, δεν πρέπει να ξεχνάμε ποτέ την αντηλιακή προστασία καθώς και να ακολουθούμε μια διατροφή, η οποία είναι ιδανική στο να μας χαρίσει μαύρισμα με φυσικό τρόπο.

Ποιες τροφές ενισχύουν το μαύρισμα με φυσικό τρόπο

Καρότο

Πρώτα από όλα, τα καρότα έχουν πολλά οφέλη στην υγεία μας.  Πέραν τούτου όμως, βελτιώνουν και την αισθητική εικόνα του δέρματος μας. Πως το πετυχαίνουν αυτό;

Με την χρήση της Α καροτίνης, η οποία ενισχύει με φυσικό τρόπο το μαύρισμα. Τα περισσότερα άλλωστε αντηλιακά προϊόντα την χρησιμοποιούν για καλύτερο αποτέλεσμα.

Advertisements
Ad 14

Επιλέξτε τα καρότα ως πηγή βιταμινών και ενισχυτικό του μαυρίσματος σας, προσλαμβάνοντας το ωμό. Επιπλέον, προσπαθήστε να το καταναλώνετε όσο πιο συχνά γίνεται εντάσσοντας το στις σαλάτες σας ή μόνο του.   

Σπανάκι

Εν συνεχεία,  το σπανάκι περιέχει αντιοξειδωτικά και Β καροτένιο συστατικά τα οποία είναι σημαντικά τόσο για την υγεία του σώματος μας, όσο και την διατήρηση του μαυρίσματος μας.

Κόκκινη πιπεριά

Επίσης, η κόκκινη πιπεριά περιέχει ένα συνδυασμό βιταμινών Α και σε C, οι οποίες την κάνουν πραγματικά ακαταμάχητη για την περιποίηση της επιδερμίδας. Συνεπώς, ο συνδυασμός αυτών των βιταμινών προσδίδει την λάμψη ελπίδα μας αλλά ενισχύει και το μαύρισμα με φυσικό τρόπο.

Διαβάστε επίσης  Σωστή φύλαξη των φαρμάκων στο σπίτι
Γλυκοπατάτες

Επιπρόσθετα, οι γλυκοπατάτες είναι το μοναδικό λαχανικό με την υψηλότερη ποσότητα καροτενοειδών, τα οποία όπως έχουμε προαναφέρει είναι απαραίτητα για το φυσικό μαύρισμα.

Επίσης, είναι πλούσιες σε βιταμίνες Β6 και κάλιο, τα οποία με την σειρά τους συμβάλουν στην καλή υγεία της καρδιάς.

Ντομάτα

Ειδικά η ντομάτα είναι μία εξαιρετική πηγή, κατά την οποία μπορούμε να διατηρήσουμε άψογο το μαύρισμα μας. Το λικοπένιο που αποθηκεύεται στο λίπος, βοηθάει στο ομοιόμορφο μαύρισμα. Ακόμη, καταστρέφει τις ελευθερες ριζες που είναι υπεύθυνες για την πρόωρη εμφάνιση ρυτίδων.

Μπρόκολο

Στην συνέχεια έχουμε το μπρόκολο, το οποίο είναι πλούσιο σε βιταμίνη C. Ειδικότερα, η βιταμίνη αυτή συμβάλει στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού και βοηθάει στην δημιουργία του κολλαγόνου. Επίσης, η βιταμίνη C που περιέχει σε συνδυασμό με τα καροτενοειδή, αποτελούν την απόλυτη πηγή για ένα ομοιόμορφο μαύρισμα.

Μάνγκο

Αφιαμφισβήτητα το μάνγκο είναι πλούσιο σε βιταμίνη Α όσο καμία άλλη τροφή. Άρα, είναι από τις ιδανικότερες φυσικές πηγές μαυρίσματος.

Πεπόνι

Αξίζει να σημειωθεί ότι, το πεπόνι είναι από τα φρούτα που συμβάλουν στην άμεση ενυδάτωση του οργανισμού το καλοκαίρι. Άρα, είναι αναγκαίο να το καταναλώνουμε όσο πιο συχνά γίνεται, ειδικά αν μας είναι δύσκολο να καταναλώνουμε νερό.

Επιπλέον,  το πεπόνι περιέχει καροτενοειδή, τα οποία ενισχύουν το μαύρισμα με φυσικό τρόπο.

Ροδάκινα

Ακόμη, φρούτα όπως το ροδάκινό, είναι πλούσια σε καροτενοειδή καθώς και Α καροτίνη. Αυτές οι ουσίες βοηθούν στην διατήρηση του χρώματος στο λίπος κάτω από την επιδερμίδα.

Κατ’ αυτόν τον τρόπο αποκτούμε τόσο μαυρισμένο δέρμα.  Επίπλέον,λόγω των αντιοξειδωτικών τους προστατεύουμε τον οργανισμό μας και προλαμβάνουν από την εμφάνιση των ρυτίδων.

Διαβάστε επίσης  Προδιαβήτης: Συμπτώματα και αίτια
Τυριά

Επιπροσθέτως, όσον αφορά τα τυριά περιέχουν μία ουσία, το σελήνιο,  το οποίο προστατεύει από τα ηλιακά εγκαύματα. Επίσης, βοηθάει στο γρήγορο μαύρισμα και επιβραδύνει  την διαδικασία του γήρατος.

Αυγά

Κλείνοντας, αυγά είναι μία από τις πιο διατροφικές συνήθειες, κατά τις οποίες μπορούμε να διατηρήσουμε το μαύρισμα μας.

Τα αυγά καλό είναι να τα καταναλώσουμε ολόκληρα και πιο συγκεκριμένα τους κρόκος, γιατί όπως προκύπτει περιέχουν βιταμίνη Α. Η βιταμίνη αυτή ενισχύει το μαύρισμα με φυσικό τρόπο και αναζωογονεί την επιδερμίδα.

Πηγές

10 τροφές που ενισχύουν το μαύρισμα με φυσικό τρόπο ~ argiro mparmparigou ~ Ανακτήθηκε από την ηλεκτρονική διεύθυνση: argiromparmparigou.gr (Τελευταία τροποποίηση: 21.5.2023

10 τροφές που ενισχύουν το φυσικό μαύρισμα ~ Beauty Story ~ 28 Ιουνίου 2022 ~ Ανακτήθηκε από την ηλεκτρονική διεύθυνση: beautystory.gr (Τελευταία τροποποίηση: 21.5.2023

Τροφές που ενισχύουν το μαύρισμα ~ diatrofi.gr ~ 6 Ιουλίου 2022 ~ Ανακτήθηκε από την ηλεκτρονική διεύθυνση: diatrofi.gr (Τελευταία τροποποίηση: 21.5.2023

Ποιες τροφές βοηθούν στο μαύρισμα ~ ιατροnet ~ 3 Αυγούστου 2011 ~ Ανακτήθηκε από την ηλεκτρονική διεύθυνση: iatronet.gr (Τελευταία τροποποίηση: 21.5.2023

Κουρέλη Γεωργία, Ντελίδου Ρίμα ~ Φωτογύρανση και τρόποι αντιμετώπισης ~  Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης ~ 2014 ~ Ανακτήθηκε από την ηλεκτρονική διεύθυνση: eureka.trith me.gr (Τελευταία τροποποίηση: 21.5.2023

Είμαι η Ξανθή, μητέρα δύο παιδιών και τελειόφοιτη του πανεπιστημίου Cardiff Metropolitan University, στο τμήμα της Ψυχολογίας και έχω ενα μεταπτυχιακο στο Marketing. Στο παρελθόν ασχολήθηκα ενεργά με τον χώρο της μόδας, πλέον όμως δραστηριοποιούμαι γύρω από τον χώρο της επικοινωνίας και αρθρογραφίας. Έχω εργαστεί στην τηλεόραση και εταιρίες διαφήμισης. Είναι μεγάλη μου τιμή που αποτελώ μέλος του περιοδικού και σας προσκαλώ όλους να γίνουμε μια όμορφη παρέα που θα ενημερώνεται κάθε εβδομάδα για ότι αφορά στην σωματική ή ψυχική μας υγεία μέσα από τη στήλη «Σώμα και υγεία» . Στόχος μας είναι να κάνουμε τη ζωή μας ευκολότερη και ομορφότερη...

Αρθρα απο την ιδια κατηγορια

Μια Δασκάλα, δύο φόνοι και ένας έρωτας: το νέο κωμικορομαντικό, αστυνομικό μυθιστόρημα από την Ελένη Γκίκα Πετρουλάκη

Το Μια δασκάλα, δύο φόνοι και ένας έρωτας της Ελένης
look

Πως να αναβαθμίσεις τα basic καλοκαιρινά look!

Καλοκαιράκι…και καλοκαιρινά look, επιτέλους! Αέρινα ρούχα, όχι πολλά items και