Fashion News: Όσα πρέπει να ξέρεις

hellasjournal.com

Μπήκε κι επίσημα ο Νοέμβριος και δεν θα μπορούσαμε να είμαστε περισσότερο χαρούμενοι αφού τα χειμωνιάτικα ρούχα τακτοποιήθηκαν πια στις ντουλάπες, οι βροχερές και cozy μέρες ξεκίνησαν ενώ τα δημιουργικά χειμωνιάτικα πρωινά ξεκίνησαν. Εμείς σου δίνουμε τα σημαντικότερα fashion news της εβδομάδας για να μένεις πάντα ενημερωμένη ακόμα και τις πιο πολυάσχολες μέρες.

Ο Zac Posen κλείνει την επιχείρηση του

Advertising

Advertisements
Ad 14

Μεγάλο σοκ για την κοινότητα της μόδας αποτελεί η απόφαση του σχεδιαστή να κλείσει την επιχείρηση του. Σύμφωνα με πληροφορίες της Vogue και του WWD, πρόκειται να κλείσουν και το κεντρικό brand του σχεδιαστή “house of Z” αλλά και η οικονομικότερη collection ZAC Zac Posen. Η απόφαση αυτή πάρθηκε από τον σχεδιαστή μετά από μεγάλη προσπάθεια για τον οίκο τόσο από τον ίδιο όσο και από τους συνεργάτες του που έψαχναν με τα μανίας κάποιον αγοραστή για την επιχείρηση αφού τα έξοδα ήταν περισσότερα από τα κέρδη τα τελευταία χρόνια. Ο Zac Posen ανεβάζοντας ένα συγκινητικό post στον προσωπικό του λογαριασμό στο instagram, εξέφρασε και την αισιοδοξία του για το μέλλον και για το πως θα μπορούσε ο ίδιος να ανέλθει ξανά στον χώρο της μόδας. Είναι αναγκαίο να αναφερθεί πως ο Zachary E. Posen συνιστά έναν από τους πιο ιδιαίτερους Αμερικανούς σχεδιαστές του τομέα αυτού καθώς έχει καταφέρει με τις κομψές και λεπτές σιλουέτες και τα χαρακτηριστικά του μεγάλα φορέματα να ντύσει σταρ του Hollywood και σημαντικές προσωπικότητες όπως η Michele Obama. 

Διαβάστε επίσης  Chiara Ferragni: Οι εντυπωσιακές στιγμές του γάμου
hollywoodreporter.com

Η Lili Reinhart γίνεται το πρόσωπο της CoverGirl

Μία συνεργασία φωτιά έρχεται στο προσκήνιο του επιχειρηματικού κόσμου. Η Lili Reinhart γίνεται το νέο πρόσωπο της καμπάνιας του make-up brand CoverGirl. Η ηθοποιός που πρωταγωνιστεί στην νεότερη σεζόν της γνωστής σειράς του Netflix, Riverdale και στην ταινία Hustlers δείχνει ενθουσιασμένη καθώς δηλώνει λάτρης του μακιγιάζ. “Από τότε που ήμουν 13 ετών, το μακιγιάζ ήταν μια απίστευτη πηγή αυτοπεποίθησης  για μένα και ένα εργαλείο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να ενισχύσει τη φυσική ομορφιά που υπάρχει σε όλους μας. Νιώθω μεγάλη τιμή να συνεργαστώ με την COVERGIRL, μια iconic  μάρκα που στηρίζει όλους όσους βρίσκουν τη χαρά να παίζουν με μακιγιάζ “. Η σειρά make-up της Lili Reinhart x COVERGIRL θα συμπέσει με την κυκλοφορία μιας ολοκαίνουργιας συλλογής του brand που θα κυκλοφορήσει την άνοιξη του 2020 και δεν θα μπορούσαμε να είμαστε πιο ενθουσιασμένοι αφού η ίδια η Lili επιμελήθηκε το μακιγιάζ της φωτογράφησης της καμπάνιας, κάνοντας την συνεργασία αυτή φοβερά υποσχόμενη. 

fashion news
stylecaster.com
 
Η Selena Gomez brand Ambassador της Puma? 
Όχι δεν είναι ψέμα, ένα από τα σημαντικότερα fashion news της εβδομάδας αποτελεί και η ανερχόμενη συνεργασία της Selena Gomez με την γνωστή αθλητική μάρκα Puma. Η τραγουδίστρια που επανήλθε στα Social media με τα νέα της Single και τις μοδάτες εμφανίσεις της, μας δείχνει έναν άλλο εαυτό πιο αθλητικό και πιο χαλαρό χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν παραμένει στιλάτη και κομψή. Σύμφωνα με την Hypebae, η Selena πρόκειται να παρουσιάσει τα νεότερα αθλητικά παπούτσια της σειράς Puma Cali Sports σε απευθείας μετάδοση με συγκεκριμένα καταστήματα Puma σε όλο τον κόσμο. Χιλιάδες φανς της μάρκας αλλά και της Gomez να ανυπομονούν  να δουν τα νέα πάνινα αθλητικά από κοντά καθώς η Puma έβγαλε στην δημοσιότητα ορισμένες φωτογραφίες της καμπάνιας δίνοντας λίγες πληροφορίες στο κοινό. 
fashion news
finder.com
Το νυφικό της Chiara Ferragni χρειάστηκε περισσότερη λεπτομέρεια από τον σχεδιαστή του  απ’ ότι αυτό της Meghan Markle
Υπάρχει μεγαλύτερο επίτευγμα από το να σχεδιάσεις το νυφικό μίας Δούκισσας; Μάλλον ναι. Μόλις έναν χρόνο από τον βασιλικό γάμο και μόλις μερικούς μήνες από αυτόν της blogger Chiara Ferragni, η Launchmetrics  συγκρίνει το impact value της influencer με αυτό του βασιλικού ζεύγους. Σύμφωνα με το MIV- που αποτελεί έναν αλγόριθμο μέσω του οποίου εντοπίζεται κατά πόσο το κοινό των Social media ενθουσιάστηκαν ή ανταποκρίθηκαν σε αυτό που έβλεπαν- το νυφικό της blogger τράβηξε μεγαλύτερο ενδιαφέρον από αυτό της Δούκισσας του Σάσεξ, κάνοντας τους οίκους που έντυσαν την Ιταλίδα influencer αρκετά κερδοφόρους.
fashion news
vogue.com
Ειδικότερα, σύμφωνα με στοιχεία που δόθηκαν στην Daily Mail, η Launchmetrics εκτιμά ότι η Ferragini διέθεσε 5,2 εκατομμύρια δολάρια στο Dior (ο οίκος μόδας που δημιούργησε τα 3 νυφικά φορέματα της) μέσω της επιρροής της στο instagram σχετικά με τον γάμο της και 1,6 εκατομμύρια δολάρια από τα προσωπικά της κοινωνικά μηνύματα σχετικά με τα εσώρουχά της. Άλλοι οίκοι μόδας που επωφελήθηκαν από αυτόν τον γάμο ήταν η Lancome που ανέλαβε το μακιγιάζ της blogger και η Prada που ανέλαβε το φόρεμα του Bachelor party της.
Σε αντίθεση με το συντηρητικό νυφικό της Meghan Markle που σχεδιάστηκε από τον γαλλικό οίκο Givenchy, αυτό της Chiara έγινε τάση στους σύγχρονους νυφικούς ψηφιακούς λογαριασμούς κι ενέπνευσε αρκετούς σχεδιαστές.
fashion news
harpersbazaar.com
Η Proactiv για χάρη της Kendall Jenner
Σίγουρα, ένα από τα κυριότερα fashion news της εβδομάδας αποτελεί η κίνηση της Proactiv να δημιουργήσει προϊόντα προς τιμήν των γενεθλίων του διάσημου μοντέλου Kendall Jenner. Η νεαρή αδελφή της Kim Kardashian που στις 3 του μηνός κλείνει τα 24, μίλησε στο παρελθόν για το χρόνιο δερματολογικό πρόβλημα της ακμής που αντιμετώπιζε και το πως το ξεπέρασε, κατηγορώντας κιόλας άλλες εταιρείες καλλυντικών στο παρελθόν για παραπληροφόρηση. Γι’ αυτό και η Proactv.us δημιούργησε σε συνεργασία με την ίδια, ενυδατική κρέμα βαθιάς ενυδάτωσης με πράσινο τσάι για κάθε είδους επιδερμίδα, μία μάσκα πηλού με ειδική βούρτσα εφαρμογής από σιλικόνη κι άλλα προϊόντα για την αντιμετώπιση της ακμής.
fashion news
people.com

Διαβάστε επίσης  Chiara Ferragni: 10 φορές που απέδειξε ότι είναι το απόλυτο fashion icon

Αρθρα απο την ιδια κατηγορια

Κουβέρτες βαρύτητας: Βοηθούν τον ύπνο στη ΔΕΠΥ;

Το παρόν άρθρο Το παρόν άρθρο, με τίτλο Κουβέρτες βαρύτητας:
Boiling Point

«Boiling Point»: Ένα γαστρονομικό ντελίριο

Κάπου ανάμεσα στα κοινωνικοπολιτικά τεκταινόμενα που μας κρατούν άγρυπνους και