Σεμινάριο Fashion & Luxury Law & Business από την Tailored

Tailored.gr

Πρόσφατα παρακολούθησα ένα πολύ χρήσιμο σεμινάριο για Fashion and Luxury από την Tailored με τίτλο “Fashion and Luxury Law and Business”, στο Tzaferi 16. Το κοινό απαρτιζόταν από δικηγόρους (λόγω του αντικειμένου), από νέους designers, επιχειρηματίες και από ειδικούς του marketing.

H Tailored είναι μία πρωτοβουλία που προάγει την δημιουργικότητα και την καινοτομία στις ελληνικές επιχειρήσεις Μόδας και Πολυτέλειας. Μία οργάνωση ιδρυόμενη από τη δικηγόρο Αλεξάνδρα Βαρλά, η Tailored, προσπαθεί να εξαλείψει τα εμπόδια που συναντούν οι επιχειρήσεις Μόδας στην Ελλάδα και να προσφέρει σε νέους επιχειρηματίες και δημιουργούς την ευκαιρία να αναδυθούν.

Τι μάθαμε στο σεμινάριο και γιατί είναι χρήσιμο για όποιον δραστηριοποιείται στον κλάδο της Μόδας:

Πατέντες ρούχων και αξεσουάρ

Advertising

Advertisements
Ad 14

Την πρώτη μέρα, η πρώτη ενότητα περιλάμβανε ανάλυση στην έννοια της πατέντας και στις απομιμήσεις. Χαρακτηριστικά, η κ. Κατερίνα Μαργέλλου μας περιέγραψε την διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσει κάθε νέος designer για να «πατεντοποιήσει» και να εξασφαλίσει την αυθεντικότητα/γνησιότητα και τα πνευματικά δικαιώματα στα σχέδια του ή και σε ολόκληρη τη συλλογή ρούχων του. Αυτό γίνεται μέσω της πλατφόρμας του οργανισμού ΟΒΙ (EUIPO). Στη συνέχεια η κ. Μαρία Γ. Συνανίδου μας μίλησε για την αξία της πνευματικής ιδιοκτησίας και των folklore στοιχείων που χρησιμοποιούν οι σχεδιαστές.

Απομιμήσεις

Σημαντικό φαινόμενο αποτελεί πλέον η συχνή θεμιτή ή αθέμιτη, νόμιμη ή όχι, απομίμηση των ρούχων, αξεσουάρ και υποδημάτων μεταξύ των σχεδιαστών. Όπως μας εξήγησε η κ. Μαρία Μακρυδάκη από τον οργανισμό ΕΣΗΜΕΤ, το φαινόμενο αυτό παρατηρείται κυρίως από τις εταιρίες fast fashion, οι οποίες αντιγράφουν σχέδια γνωστών Οίκων Μόδας. Ωστόσο, ακόμα και οι μεγάλοι οίκοι πολλές φορές εμπνέονται ή αντιγράφουν στοιχεία πολιτισμικών παραδόσεων.

Διαβάστε επίσης  Ζώνη: Το trend που κυριαρχεί στα street style

Η σημασία της Μάρκας

Η κ. Αλεξάνδρα Βαρλά μας μίλησε για την αξία που έχει η μάρκα ή το σήμα για τον καταναλωτή, όπως για παράδειγμα οι χαρακτηριστική τυρκουάζ συσκευασία της εταιρίας κοσμημάτων Tiffany & Co. Η Μαργαρίτα Βαρλά μας περιέγραψε πως η χρήση 3D Visuals κάνει ένα προϊόν πιο ελκυστικό στον πελάτη.

Tailored.gr

 

Επιχειρηματικότητα στον χώρο της Μόδας

Τη δεύτερη μέρα, η κ. Πέννυ Κοντογεώργου μας μίλησε για τρόπους χρηματοδότησης που μπορεί να βρει ένας νέος designer προκειμένου να ξεκινήσει την επιχείρησή του και ο Δρ. Ευάγγελος Μαργαρίτης για τα δίκτυα διανομής και τις εξαγωγές προϊόντων. Η κ. Κορίνα Βρούσια, ανέλυσε την σημασία των social media και του influencer marketing στη σημερινή εποχή της μόδας.

Advertising

Tailored.gr

Μόδα και Βιωσιμότητα

Η κ. Φιόρι Ζαφειροπούλου μίλησε για το μείζον θέμα της Βιωσιμότητας στον χώρο της μόδας και το παγκόσμιο κίνημα “Who made my clothes?” (video). Αξιοσημείωτη είναι και η πρωτοβουλία Fashion Revolution που αποκτά όλο και περισσότερους οπαδούς σε όλον τον κόσμο.

Tailored.gr

 

Ηλεκτρονικό Εμπόριο

Η Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη και ο κ. Στέλιος Πετρίδης από τον οργανισμό GRECA εξήγησαν πως το e-commerce έχει αλλάξει ριζικά το εμπόριο μόδας και πως οι καταναλωτές αναζητούν εύκολους τρόπους αγορών. Η δικηγόρος Μίνα Ζούλοβιτς ωστόσο εστίασε στους περιορισμούς του εμπορίου και των ενεργειών digital marketing λόγω των κανονισμών GDPR.

Tailored.gr

 

Η Μόδα στην Ελλάδα

Στο τελικό πάνελ του σεμιναρίου, η Έλις Κις, Fashion Features Director της Vogue Greece, ο γνωστός σχεδιαστής Γιώργος Ελευθεριάδης και η δημοσιογράφος Σάντυ Τσαντάκη μίλησαν για τις τάσεις της Μόδας στην Ελλάδα, την προοπτική ανάκαμψης, τη βιώσιμη επιχειρηματικότητα και τις ευκαιρίες ανάπτυξης στον κλάδο του Fashion & Luxury.

Διαβάστε επίσης  Μοντέλα με τους περισσότερους followers στο Instagram
Tailored.gr

Αρθρα απο την ιδια κατηγορια

Ανεπάρκεια όξινης κεραμιδάσης στην επιληψία

Το παρόν άρθρο Το παρόν άρθρο με τίτλο Ανεπάρκεια όξινης
Οι μυστηριώδεις «Λαοί της Θάλασσας»

Οι μυστηριώδεις «Λαοί της Θάλασσας»

Ένα άλυτο μυστήριο -που μπορεί να ευθύνεται ακόμα και για