Η Disney φέτος μας αποκάλυψε το νέο της traιler για τα Χριστούγεννα και κυριολεκτικά μας μάγεψε.Όπως συνήθως κάνει και με τις ταινίες της.Φέτος ήταν μια δύσκολη χρονιά για όλους μας και συνεπώς και για την βιομηχανία του κινηματογράφου.H Disney αν και δεν κατάφερε να βγάλει κάποια χριστουγεννιάτικη ταινία, φέτος μας αποζημίωσε —σε μεγάλο βαθμο— με το σχετικό της trailer
Μετά την σκληρή κριτική που δέχτηκε για την ταινία Mulan φαίνεται πως η Disney δούλεψε αρκετά σκληρά για να βελτιωθεί.Έχει αλλώστε αρκετή εμπειρία στις οικογενειακές ταινίες και αυτό το τρέιλερ θύμισε την παλιά της αίγλη. Δεν είναι τυχαίο που έχει δημιουργήσει δυο από τις καλύτερες χριστουγεννιάτικες ταινίες: το Frozen 1 & Frozen 2.
From our family to yours
Αυτός είναι ο τίτλος που η Disney αποφάσισε να χαρίσει στο νέο της trailer και ήταν μια πολύ καλή επιλογή . Η διαφήμιση ξεκινά με μια σκηνή απο το μακρινό 1940 οπού ένας πατέρας έρχεται σπίτι και χαιρετά τη μικρή του κόρη.Της δίνει ένα κουκλακι Μίκυ Μάους γιατί, φυσικά, είναι μια διαφήμιση της Disney.Έπειτα ερχόμαστε στο 2005 όπου το μικρό κοριτσάκι γίνεται αυτή τώρα γιαγια πλέον.Το τρέιλερ παρουσιάζει μια ξεχωριστή φιλιππινέζικη οικογένεια οπού μια γιαγιά μαζί με την εγγονή της περνούν ποιοτικό χρονο.Η γιαγιά τώρα με την σειρά της, είχε δώσει το κουκλακι Μίκυ Μάους στην εγγονή της καθως αυτό ήταν το μοναδικό παιχνίδι που είχε.Η γιαγιά φρόντιζε το κοριτσάκι και φαίνεται πως ήταν η μοναδική της οικογένεια.Το κοριτσάκι όμως μεγάλωσε και η γιαγιά γέρασε αρκετά ώσπου μια μέρα έπεσε το κουκλακι από τα χεριά της γιαγιάς και αλλοιώθηκε…
To κοινωνικό μήνυμα της Disney
Το μήνυμα είναι σαφώς πως τα Χριστούγεννα είναι μια ευκαιρία να θυμηθούμε τους συγγενείς μας και ιδιαίτερα τους παππούδες και της γιαγιάδες μας. Δεν αξίζει σε κανέναν άνθρωπο να περνά μοναχικά αυτήν την τόσο τρυφερή εποχή.Η Disney συνεχώς μας υπενθυμίζει τον ρολό των οικογενειακών σχέσεων και πως η σχέση μας με τους παππούδες και τις γιαγιάδες μας δεν πρέπει να λησμονείται.
Η εποχή της κοινωνικής αποστασιοποίησης
Τι γίνεται όμως όταν νιώθεις την ανάγκη να βρεθείς με τα αγαπημένα σου πρόσωπα αλλά η εποχή μας δεν το επιτρέπει;
Η Disney προσπάθησε να δώσει μια έμμεση λύση χρησιμοποιώντας τον Mikey mouse.Προσπάθησε να μας πει ότι τα μικρά και διαχρονικά πράγματα κάνουν την διαφορά.Δεν χρειάζεται να είναι όλα υπερβολικά και πληθωρικά όπως συνηθίζεται να παρουσιάζεται η περίοδος των γιορτών.Οι απλές πράξεις , σκέψεις και κινήσεις είναι αυτές που μιλούν στην καρδιά.
Τα έντονα συναισθήματα
Η Disney επέλεξε για ακόμη μια φορά να μας πείσει χρησιμοποιώντας το συναίσθημα.Αυτή την φορά όμως το αποτέλεσμα ήταν λίγο οξύμωρο.Στην εποχή του κορωνοϊού οι ανθρώπινες σχέσεις περιορίζονται και μαζί με αυτές και οι αλληλεπιδράσεις.Τα συναισθήματα παγώνουν και οι άνθρωποι γίνονται πιο ψυχροί και απόμακροι καθώς κλείνονται μέσα στην ζώνη ασφάλειας τους.Τα έντονα συναισθήματα που μας παρουσιάζει η Disney είναι μια υπενθύμιση και μια ελπίδα ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο σκοτεινά.
Επίλογος
Τελικά , το φετινό τρέιλερ της Disney πέτυχε το στόχο του.Μας έκανε να αισθανθούμε ότι παρά τις δύσκολες καταστάσεις που βιώνουμε η μαγεία των Χριστουγέννων δεν χάνεται.Η απόσταση μπορεί να μας κρατά μακριά όμως η αγάπη κα συμπόνια δεν έχουν σύνορα και δεν περιορίζονται.
Η συγκεκριμένη καμπάνια σκοπεύει να ενισχύσει τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό Make a Wish
Ανακαλύψτε και εσείς την μαγεία της Disney