
Το social media marketing είναι ένας ισχυρός τρόπος για τις επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως μεγέθους, να κάνουν reach τα δυνητικά κοινά τους, αλληλοεπιδρώντας μαζί τους μέσω των διαφόρων social media platforms.
Δεδομένου ότι περισσότεροι από 4 δισεκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν το internet και περισσότεροι από 3 δισεκατομμύρια είναι active social media users, είναι ξεκάθαρο ότι τα social media δεν μπορούν παρά να ενσωματωθούν στην στρατηγική προβολής και προώθησης των επιχειρήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο.

Ταυτόχρονα, η χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) – κλάδος της πληροφορικής ο οποίος ασχολείται με τη σχεδίαση και την υλοποίηση υπολογιστικών συστημάτων που μιμούνται στοιχεία της ανθρώπινης συμπεριφοράς – αποτελεί κοινό τόπο για τις επιχειρήσεις, καθώς βοηθά τους marketers να αποκτήσουν νέα leads και να βελτιώσουν τα ποσοστά engagement.
Τι συμβαίνει, όμως, όταν τα social media ενώνουν τις δυνάμεις τους με την Τεχνητή Νοημοσύνη; Η απάντηση σε αυτή την ερώτηση είναι μία: Θαύματα!

Οι πλατφόρμες social media κατέχουν τεράστια ποσότητα δεδομένων και περιεχομένου – το οποίο προέρχεται ως επί το πλείστον από τους ίδιους τους χρήστες (User Generated Content). Αυτό σημαίνει ότι είναι εξαιρετικά δύσκολο για τους ανθρώπους να το επεξεργαστούν και να εξάγουν ακριβή συμπεράσματα.
Το κενό αυτό έρχεται να καλύψει η Τεχνητή Νοημοσύνη. Οι αλγόριθμοι AI παρακολουθούν εκατομμύρια δεδομένα στο διαδίκτυο προκειμένου να κατανοήσουν τα κύρια trends. Απώτερος στόχος είναι η παροχή εξατομικευμένης εμπειρίας στους online χρήστες, προβάλλοντας τους περιεχόμενο βασισμένο στη δραστηριότητα τους σε online επίπεδο και στα δημογραφικά τους στοιχεία.

Ο ηγέτης της αγοράς, το Facebook: το πρώτο social network που έχει ξεπεράσει το 1 δισεκατομμύριο εγγεγραμμένους χρήστες, χρησιμοποιεί τους αλγόριθμους AI προκειμένου να παρακολουθήσει τα σχόλια των χρηστών σε διάφορα θέματα έτσι ώστε να γνωρίζει τι περιεχόμενο χρειάζεται να προβάλει στο news feed των χρηστών. Το face recognition, όπου οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να κάνουν tag είτε τον εαυτό τους είτε τους άλλους, και η ικανότητα να βρίσκει κανείς νέους φίλους με βάση την τοποθεσία τους είναι μόνο μερικά από τα επιτεύγματα της από κοινού συνεργασίας AI – Facebook.
Το LinkedIn χρησιμοποιεί, επίσης, Τεχνητή Νοημοσύνη έτσι ώστε να προσφέρει στους υπεύθυνους πρόσληψης προσωπικού περισσότερες επιλογές υποψηφίων για την εκάστοτε θέση εργασίας. Με αυτό τον τρόπο, το LinkedIn υποδεικνύει υποψήφιους εργαζόμενους, οι οποίοι αναζητούν εργασία και κατ’ επέκταση είναι περισσότερο πιθανό να ανταποκριθούν θετικά σε κάποια πρόταση συνεργασίας.
Το Twitter χρησιμοποιεί το AI προκειμένου να παρακολουθήσει τα trending θέματα για να μπορεί να καθορίσει ποια από αυτά θα προβάλει ξεχωριστά σε κάθε χρήστη.
Αναπόφευκτα, λοιπόν, οι επιχειρήσεις χρειάζεται να επενδύσουν άμεσα στο social media marketing, χρησιμοποιώντας όλες τις δυνατότητες του AI. Τούτο διότι, συνεχώς επιβεβαιώνεται ότι ο συνδυασμός αυτών των δύο αποτελεί την πιο ευέλικτη και αποτελεσματική – από οικονομικής άποψης – στρατηγική, την οποία οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να κάνουν reach το κοινό στόχο τους και να προωθήσουν τον προϊόν ή τις υπηρεσίες που παρέχουν.
Πηγές: