Η Formula 1 επέστρεψε με «σούζα το αλογάκι»

Με το δεξί ξεκίνησε η Ferrari τη νέα αγωνιστική χρονιά στη F1, καθώς ο Sebastian Vettel ήταν αυτός που αναδείχθηκε νικητής στο πρώτο grand prix στο Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης αφήνοντας στην δεύτερη θέση (τον κατά  τέσσερις φόρες παγκόσμιο πρωταθλητή) Lewis Hamilton και την Mercedes. Η Ferrari έκανε το 1-3 με τον Kimi Raikkonen να βρίσκεται στην τρίτη θέση. Την πρώτη 5αδα συμπλήρωσαν ο Daniel Ricciardo  με την Red Bull και ο Fernando Alonso με το μονοθέσιο της McLaren.

Ο Hamilton ξεκίνησε πρώτος και φαινόταν ο απόλυτος κυρίαρχος του αγώνα μέχρι το πρώτο πιτ-στοπ στον 18ο γύρο. Η πρώτη αλλαγή ελαστικών έγινε από τον Raikkonen ο όποιος τοποθέτησε soft ελαστικά, με τον Hamilton να τον ακολουθεί.

H Ferrari πήρε το ρίσκο να αφήσει τον Vettel για εφτά ακόμα γύρους με φθαρμένη μαλακή γόμα και τελικά εκείνη ήταν που χαμογέλασε.

Advertising

Advertisements
Ad 14

Κομβικό σημείο για την έκβαση του αγώνα αποδείχθηκε το γεγονός ότι και οι δύο Haas των Kevin Magnussen και Romain Grosjean –αντίστοιχα- αντιμετώπισαν προβλήματα με τους κινητήρες και αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν. Η είσοδος εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας και στη συνέχεια κανονικού, για την απομάκρυνση του μονοθέσιου του Grosjean ευνόησε τον Vettel ο οποίος μπήκε στα πιτ για αλλαγή ελαστικών σε μία χρονική στιγμή κατά την οποία ο ρυθμός του αγώνα ήταν οριοθετημένος. Με την ευφυής αυτή στρατηγική της Scuderia ο Vettel κατάφερε να επιστρέψει επικεφαλής στον αγώνα στον 32ο γύρο και να αποκτήσει προβάδισμα έναντι των Hamilton και Raikkonen.

Όπως ήταν φυσικό, στους υπόλοιπους 26 γύρους του αγώνα, ο Hamilton πραγματοποίησε αντεπίθεση χωρίς όμως κανένα αποτέλεσμα, καθώς ο Vettel ήταν αυτός που διατήρησε ως το τέλος του αγώνα το προβάδισμα και πανηγύρισε εν τέλει την 48η νίκη της καριέρας του. Αυτή ήταν και η 100η φορά που ο Γερμανός οδηγός της Ferrari ανέβηκε στο βάθρο των νικητών.

Η επίδοση της ημέρας ανήκει στον -επίσης ευνοημένο από το όχημα ασφαλείας-  Fernando Alonso  που κατάφερε να κρατήσει πίσω του και να αφήσει εκτός 5άδας τον Max Verstappen της Red Bull. Μετά την νίκη του ο Vettel δήλωσε τα ακόλουθα:

«Προφανώς ήμασταν λίγο τυχεροί σήμερα. Ο Λιούις ήλεγχε τον αγώνα αλλά εμείς κερδίσαμε. Δεν είμαστε ακριβώς εκεί που θέλαμε αλλά κάναμε το καλύτερο δυνατό ξεκίνημα και αυτό μας δίνει το καλύτερο δυνατό κίνητρο για τις ερχόμενες βδομάδες».

Advertising

Ο Hamilton  συνεχάρη το μεγάλο νικητή λέγοντας τα εξής: «Συγχαρητήρια στο Vettel σήμερα έκαναν καλύτερη δουλειά, εμείς πρέπει να δουλέψουμε πάνω σ’ αυτό. Είναι εκπληκτική πίστα αλλά δεν διευκολύνει τα προσπεράσματα παρά το έξτρα DRS. Ζήσαμε και θα δώσουμε μάχη μια άλλη μέρα» ενώ ο Raikkonen απογοητευμένος για την εξέλιξη με το αυτοκίνητο ασφαλείας δήλωσε: «Είχα την ταχύτητα σε όλο τον αγώνα. Ο Σεμπάστιαν στάθηκε τυχερός είναι σημαντικό ότι η τύχη ήταν με την ομάδα μας. Δέχομαι την 3η θέση κι είμαι ικανοποιημένος από το μονοθέσιο».

Σε μία σύντομη επισκόπηση του αγώνα, η Red Bull δεν άφησε ιδιαίτερα θετικές εντυπώσεις ενώ η Hass αποτέλεσε έκπληξη με τον Magnussen να φτάνει ως και την τέταρτη θέση. Ανταγωνιστικές θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν οι Renault και McLaren. Άσχημη ήταν η εικόνα που παρουσίασαν η Williams, η Force India, η Toro Rosso και η Sauber.

Ο επόμενος αγώνας είναι το grand prix του Μπαχρέιν που θα διεξαχθεί την Κυριακή του Πάσχα (8/4).

Advertising

Δείτε αναλυτικά πως διαμορφώθηκε η βαθμολογία :

  1. Σεμπάστιαν Φέτελ (Γερμανία/Ferrari) 1 ώρα 29:33.283

  2. Λιούις Χάμιλτον (Μ. Βρετανία/Mercedes) + 5.036

  3. Κίμι Ραϊκόνεν (Φινλανδία/Ferrari) + 6.309

    Advertising

  4. Ντάνιελ Ρικιάρντο (Αυστραλία/Red Bull) + 7.069  

  5. Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία/McLaren) + 27.886

  6. Μαξ Φερστάπεν (Ολλανδία/Red Bull) + 28.945

  7. Νίκο Χούλκενμπεργκ (Γερμανία/Renault) + 32.671

    Advertising

  8. Βάλτερι Μπότας (Φινλανδία/Mercedes) + 34.339

  9. Στόφελ Βάντουρν (Βέλγιο/McLaren) + 34.921

  10. Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ (Ισπανία/Renault) + 45.722

Η βαθμολογία των οδηγών:
1. Σεμπάστιαν Φέτελ (Γερμανία/Ferrari) 25 βαθμοί
2. Λιούις Χάμιλτον (Μ. Βρετανία/Mercedes) 18
3. Κίμι Ραϊκόνεν (Φινλανδία/Ferrari) 15
4. Ντάνιελ Ρικιάρντο (Αυστραλία/Red Bull) 12
5. Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία/McLaren) 10
6. Μαξ Φερστάπεν (Ολλανδία/Red Bull) 8
7. Νίκο Χούλκενμπεργκ (Γερμανία/Renault) 6
8. Βάλτερι Μπότας (Φινλανδία/Mercedes) 4
9. Στόφελ Βάντουρν (Βέλγιο/McLaren) 2
10. Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ (Ισπανία/Renault) 1

Advertising

Η βαθμολογία των κατασκευαστών:
1. Ferrari 40 βαθμοί
2. Mercedes 22
3. Red Bull-Tag Heuer 20
4. McLaren-Renault 12
5. Renault 7

https://instagram.com/p/BgvQP7bBieT/

https://instagram.com/p/BgvXTOrBJ_c/

https://instagram.com/p/BgvS0DXhqMq/

Advertising

https://instagram.com/p/BgwUVQVB9pJ/

 

 

Είμαι πρωτοετής φοιτήτρια του Τμήματος Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Η δημοσιογραφία είναι η αγάπη μου και για αυτό το λόγο άλλωστε βρίσκομαι εδώ. Ελπίζω να βρίσκετε ενδιαφέροντα τα άρθρα μου!

Περισσότερα από τη στήλη: Χωρίς κατηγορία

Χωρίς κατηγορία

Η κοινωνική τάξη των Κοζάκων

Η κοινωνική τάξη των Κοζάκων ήταν ένας νομαδικός πληθυσμός που αποτελούναν από ελεύθερους αγρότες, οι…

Χωρίς κατηγορία

ChatGPT και Claude: Η σημασία της ανθρώπινης εποπτείας

ChatGPT και Claude: Η σημασία της ανθρώπινης εποπτείας Η μελέτη των Lee και των συνεργατών…

Χωρίς κατηγορία

Κρίσεις πανικού και Τραύμα:Όταν το σώμα μιλά

    Πανικός…αυτός ο απρόσμενος ,άκομψος επισκέπτης που θα εμφανιστεί από το πουθενά Η αιτία…

Χωρίς κατηγορία

Ubisoft: Ελεύθερη πτώση, αμφισβήτηση και μάχη για την ανάκαμψη

   Η Παλιά Δόξα και η Αλλαγή Πορείας Η Ubisoft παραμένει ζωντανή. Αλλά όποιος πιστεύει…

Χωρίς κατηγορία

Ο Νίκος Δαββέτας «φυλακίζει» τη μνήμη στη νουβέλα του με τίτλο «Η δεσμοφύλακας»

Το πιο πρόσφατο έργο του βραβευμένου συγγραφέα Νίκου Δαββέτα είναι η νουβέλα με τίτλο «Η…

Χωρίς κατηγορία

Θετικότητα: Τοξική ή όχι;

Θετικότητα: τοξική ή όχι; Πολύ καλές οι επαινέσεις και η θετικότητα, αλλά τί συμβαίνει όταν…

Χωρίς κατηγορία

Η τέχνη ως καθρέφτης της ψυχής: Ο τρόπος με τον οποίο η δημιουργία μπορεί να επουλώσει ψυχικά τραύματα

  Από τα προϊστορικά σπήλαια μέχρι τις σύγχρονες γκαλερί, η τέχνη υπήρξε ένα πανίσχυρο μέσο…

Αρθρα απο την ιδια κατηγορια

Καύσωνας 1987

Καύσωνας 1987: Το φονικό καλοκαίρι που σημάδεψε την Ελλάδα

Ο καύσωνας του 1987 αποτελεί ένα από τα πιο

Η Βρεφική Αμνησία ως Πρόβλημα Ανάκτησης: Νέα Δεδομένα για τον Ιππόκαμπο και τη Μνήμη

Γιατί δεν θυμόμαστε τίποτα από τα πρώτα χρόνια της ζωής